Samsung Galaxy S Plus (Samsung i9001)

  • Martin Hombauer 22.09.2011 - 00:11

    Ahojte, ja by som sa chcela spýtať, ako je to teda s tou aktualizáciou na Ice cream sandwich. Ak sa dá, tak mi prosím, napíšte nejaký manuál k tomu, ak nie, nedala by sa nejak použiť aktualizácia pre S II. (ak tu facepalnujete z tohto príspevku, tak je mi to ľúto, som začiatočník)? Ďakujem

  • anonymous11.11.2011 - 19:59 Trvalý odkaz

    brakin: rommi NAHRADNE stople v baleni niesu, to ti kto povedal ze su?

    anonymous11.11.2011 - 22:30 Trvalý odkaz

    maros6666: Čavte. Ako je na tom tento fon, co sa tyka GPS? Ako dlho mu trva prve pripojenie, bez asistencie mobilneho internetu, čisto iba GPS? A presnosť určenia polohy? Najvacsia nevyhoda je ten chybajuci blesk. toto ma na tom fone stve. Aky iny fon, by ste mi v cenovej relacii do 300€ odporucili? Hlavne je spolahlive GPS a fotak s bleskom. A samozrejme aj odladenosť OS. Diky

    anonymous11.11.2011 - 22:35 Trvalý odkaz

    maros6666: neoplati sa za podobnu cenu lepsie LG Optimus Black?

    anonymous11.11.2011 - 22:46 Trvalý odkaz

    Fero: a čo tak xperia ray?

    anonymous12.11.2011 - 12:07 Trvalý odkaz

    Lukas: Ja sa pridávam tiez k novym majitelom Galaxy S plus. Osobny predchodca bol Galaxy Spica. Hned od zaciatku ma telefon ocaril. Konecne mam v ruke telefon ktory je naozaj "smart" a hlavne ma rychlu odozvu.Telefon vyuzivam velmi aktivne, a dost mu davam zabrat ale este nesklamal zeseknutim alebo restartom. GPS rychle a relativne vysoka presnost. Display je uzastny, hlavne cierna je taka ako nikde inde (samozrejme na S II urcite lepsie). Ak niekto rozmysla nad telefonom okolo 300€ tak odporucam.

    anonymous12.11.2011 - 13:32 Trvalý odkaz

    Arcanum: Tiež som nad nímtrochu rozmýšľal a tiež neviem či by sa oplatilo nwm ako je na tom ten ich nový displej a celkovo nemusím LG ale nwm čo je lepšie.

    anonymous13.11.2011 - 00:51 Trvalý odkaz