Samsung Galaxy S Plus (Samsung i9001)

  • Martin Hombauer 22.09.2011 - 00:11

    Ahojte, ja by som sa chcela spýtať, ako je to teda s tou aktualizáciou na Ice cream sandwich. Ak sa dá, tak mi prosím, napíšte nejaký manuál k tomu, ak nie, nedala by sa nejak použiť aktualizácia pre S II. (ak tu facepalnujete z tohto príspevku, tak je mi to ľúto, som začiatočník)? Ďakujem

  • katka85211.05.2012 - 22:32 Trvalý odkaz

    Potrebovala by som pomoct. Neviem, akym zazrakom mi zmizli dole na hlavnej stranke tie skraty "Kontakty", "Dennik", "SMS", "Aplikacie" - nemyslim widgety - myslim tie, ktore su v tej ako keby sivej liste a vidno ich stale stale. PROSIIIM ako to dam naspat? Dakujem!

    Martin Hombauer12.05.2012 - 01:02 Trvalý odkaz

    restart nepomohol? zmizli uplne vsetky, tzn. nemas sa ako dostat do menu/zoznamu aplikacii?

    luca22307.07.2012 - 21:51 Trvalý odkaz

    prosim vas ma tu niekto problemy s tymto telefonom mne nereaguje fotak ani kamera 1 den mi normalne zvoni 3 dni mi nezvoni a nejdu ziadne zvuky... v poslednej dobe mi blbne signal a dalsia vec je kopirovanie kontaktov z tel do PC kedze ho chcem dat reklamovat a mam vela kontaktov
    vdaka za pomoc a info

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease14.08.2012 - 22:21 Trvalý odkaz

    Tiež máme v rodine *škriatka* :-))
    každú chvíľu ma niekto otravuje, že mu nejde net. Pozriem nastavenia a tam apn: ~~wap.
    snáď sa to neprehadzuje samo :D

    Inak neviem načo to tam aj operátor dava - zväčša predvolené?!
    apn: internet častokrát chyba :(
    so zanikom wap.fony.sk prestala mat podpora wapu absolutne zmysel a u Droidu ho nepodporuje vstavaný prehliadač ani Dolphin.

    Profile picture for user pan.el.x10@gmail.com

    pan.el14.08.2012 - 22:58 Trvalý odkaz

    to mental:
    u orange ma apn na wap vyznam jedine vtedy
    ak si chces sledovat kontrolu spotreby na tom ich orange worlde