4ka: čo najčastejšie zákazníci riešia na infolinke?

4ka poskytla štatistiku z niekoľkomesačného fungovania zákazníckej linky. Najviac ľudí zaujímalo aktuálne produktové portfólio, spôsob ako si preniesť číslo či nastavenie dát. Pre veľký záujem zvažuje operátor predaj služieb aj prostredníctvom zákazníckej linky.

Operátori Zákaznickej linky 950 obslúžili za prvé štyri mesiace fungovania štvrtého mobilného operátora desiatky tisíc hovorov. Ľudia na zákaznícku linku volali najčastejšie v utorok medzi 15 - 16 hodinou. Rušno bolo aj na on-line chate.

Vzhľadom na veľký záujem zákazníkov zvažuje operátor spustiť predaj služieb aj prostredníctvom zákazníckej linky. Čiže záujemca si bude vedieť priamo cez telefón objednať službu alebo produkt, ktorý mu následne doručí kuriér podobným spôsobom ako pri objednávke cez e-shop.

Zákaznícka linka 950 za prvé tri mesiace poskytla zákazníkom odpovede najčastejšie v týchto 3 oblastiach:

1. Produkty 4ky: Zákazníci sa na operátorov najčastejšie obracali s otázkami ohľadne kúpy SIM karty, mobilných telefónov či aktivácie služieb.

2. Prenos telefónneho čísla: Zhruba štvrtina 4károv prišla so svojim pôvodným číslom. Návod na prenos čísla nájdu zákazníci aj na webe www.4ka.sk/prenos-cisla. Navyše už niekoľko dní si môžu zákazníci svoje číslo preniesť aj prostredníctvom e-shopu.

3. Dáta a signál: Aktuálne 4ka pokrýva svojou vlastnou LTE mobilnou sieťou už viac než polovicu obyvateľstva Slovenska a pokrytie neustále rozširuje. Svojim zákazníkom ponúka dátový balík 4G GIGA, za gigabajt dát vo vlastnej sieti operátora na 30 dní zaplatia jedno euro. Pre náročnejších používateľov je v ponuke aj balík 4G GIGA PLUS za 4 eurá, ktorý umožňuje surfovať po celom Slovensku aj v sieti národného roamingu.

Na on-line chate obslúžilo oddelenie zákazníckej straostlivosti takmer 6-tisíc zákazníkov. Pracovníci zákazníckej linky vybavili aj vyše 4-tisíc požiadaviek cez kontaktné formuláre 4ky a svoje žiadosti a otázky môžete položiť aj prostredníctvom sociálnej siete Facebook.

Najviac informácií o 4ke si však zákazníci zisťujú na pobočkách Slovenskej pošty, ktorá je hlavným distribučným kanálom operátora. Celkovo na nich od jeho štartu vybavili viac ako 47-tisíc žiadostí.

ikona

4ka: prenos čísla už aj cez internetŠtvrtý operátor uľahčuje svojim budúcim zákazníkom prenos čísla od konkurencie. Od dnešného dňa stačí o prenos zažiadať cez e-shop 4ky.

Štvorkári môžu volať na Zákaznícku linku cez skrátené číslo 950 a zákazníci iných operátorov cez dlhý tvar 0950 950 950. Cena za minútu hovoru je spoplatnená sumou 4 centy, no podľa operátora sa na toto číslo sa zákazník dovolá aj keď už nemá žiaden kredit. Takisto surfovanie na webe operátora v prípade nulového kreditu nie je spoplatnené.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

galaxi 04.02.2016 - 13:39

4ka: čo najčastejšie zákazníci riešia na infolinke? Prenos čísla ku 4ke.

funboy04.02.2016 - 16:24 Trvalý odkaz

Haha :-)

Cena za minútu hovoru na zákaznícku linku 950 je spoplatnená sumou 4 centy aj pre neštvorkárov?

Celá diskusia 2 príspevky