O2: dobíjanie kreditu z mesačného programu

  • huje® 28.08.2012 - 17:05

    Chválim :-) Dočkali sa tí, čo to vyžadovali. Mne táto služba nechýbala, ale aj napriek tomu som rád, že sa možnosti dobitia rozšírili aj o túto.

  • Manobb28.08.2012 - 17:17 Trvalý odkaz

    "Dobitá suma bude následne zákazníkovi vyúčtovaná vo faktúre spolu so službami za predplatenú kartu."

    Lenka, nie je to trochu zacyklená veta ???
    Fakturovanému zákazníkovi bude vyúčtovaná suma dobitia vo faktúre. A basta.
    S akými službami za predplatenú kartu ? Však služba je len jedna = dobitie kreditu.

    P.S.: A možno som to len zle pochopil ? :-)

    Lenka Ivančíková28.08.2012 - 17:51 Trvalý odkaz

    pochopil dobre. :-) Upravene.

    galaxi29.08.2012 - 11:26 Trvalý odkaz

    Od 6€? Nič moc!!!

    Pre deti stačí kredit 3€ mesačne a v tomto je FunFon neprekonaný. Easy Free/Time zasa platnosť kreditu 12 mesiacov.

    Aj Vám vyvoláva poverená firma od O2 na akcie predávané po telefóne???

    huje®29.08.2012 - 13:09 Trvalý odkaz

    galaxi, jednorázové dobitie, alebo dobitie pri poklese ti nič nevraví, však? Deti treba naučiť hospodáriť (6 € na tri mesiace sú mesačne 2 € , teda menej ako v tom tvojom tom... veď vieš)

    Ak teda píšeš, že deťom stačí 3 € mesačne...

    Myslím, že pre niektorých je žiaľ stále potrebná Príručka Mladých Svišťov...

    Primárne tu však ide o dobitie kreditu z paušálu.

    galaxi29.08.2012 - 21:31 Trvalý odkaz

    Lepšie 3€ mesačne ako 6€ na 3 mesiace aspoň ja to tak vidim.
    Ale fajn na O2 teraz frčím aktívne čo činí 1€ mesačne za 50 minút....

    huje©30.08.2012 - 12:01 Trvalý odkaz

    ciastkove upravy, ale cena jednej minuty nesmierne vysoka.

    palec vo vseobecnosti dole, dole a dole

    Bonyek@azet.sk30.08.2012 - 12:38 Trvalý odkaz

    Samotnú službu chválim, aj keď s ňou mohli prist už skôr.
    Vôbec sa mi ale nepáči že ju majú aktívnu BEZ SÚHLASU/POTVRDENIA automaticky všetci zákazníci, nie je to náhodou v rozpore so VOP.?
    Po ďalšie veľké mínus, a čomu neporozumien je že, službu sa nedá deaktivovať(ani cez zák.linku), takže opäť služba nedotiahnutá do konca. Návr na možnosť deaktivacie už postúpili na kompetentné oddelenie, prečo ich na veci ktoré by mali byť samozrejmosťou treba pokaždom upozorniť.? Nem értem.!?

    Manobb30.08.2012 - 13:27 Trvalý odkaz

    "... prečo ich na veci ktoré by mali byť samozrejmosťou treba pokaždom upozorniť.?"

    Že by to bol iba prejav ich amaterizmu ?

    funboy30.08.2012 - 14:12 Trvalý odkaz

    no ja neviem, ale v telekome Službu môžu využívať všetci účastníci mesačných programov. Pre jedno fakturačné obdobie je možné vykonať dobitia v celkovej výške 75 € s DPH (zákazník - fyzická osoba, ak je aktívny minimálne 3 mesiace a má uhradené minimálne 3 faktúry). Všetci ostatní zákazníci (fyzické osoby) môžu vykonať dobitia v celkovej výške 18 € s DPH pre jedno fakturačné obdobie.Dobíjanie nie je možné zo Služby Partner.

    Denis30.08.2012 - 14:56 Trvalý odkaz

    hujer: vypni na chvíľu počítač a choď na prechádzku s mamou alebo s vašim kokršpanielom. Vonku je krásne a čerstvý vzduch ti len prospeje. Nestačí len ráno vyvetrať detskú izbu...

    Bonyek@azet.sk30.08.2012 - 15:17 Trvalý odkaz

    Osobne ma nezaujíma čo s tým spravia, z mojej SIM takéto dobíjanie bez môjho vedomia určite nebude zrealizované.! ;-) Obávam sa ale, skôr si som istý že budú prípady zneužitia tejto služby, veď to funguje bez aktivacie, stačí poslať SMS ktorú sa dá napísať do 10.sekúnd, ja sa o svoju SIM nebojím, ale takáto aktivovaná služba na mojej SIM mi rozhodne vadí, a čím skôr ju chcem mať nefunkčnú, na zák.linke na jej deaktivacii operátori pracovali cca 20.min.bez úspechu, a sami sa čudovali že službu takéhoto charakteru sa nedá deaktivovať, na záver sa len poďakovali za podnet na "vylepšenie" služby, podľa ich slov, ktora by určite nemala chýbať, takže čakáme na čoskore doplnenie. ;-)
    Ty by si už ale mal moje počínania aspoň natoľko poznať že to vôbec(nie je kritika) nerobím pre seba, ale pre všetkých zákazníkov ktorých môže kedykoľvek nepríjemne prekvapiť faktúra vo výške niekoľkých desiatok EUR. Predpokladám že rodič napr.so zlatým paušálom neodoprie svojmu dieťaťu mobil na zopár SMS-iek keď to má zadarmo, a cca po mesiaci keď príde faktúra si už nikto nebude pamätať že kedy ktorý člen, priateľ rodiny kde, čo posielal.
    Ps.
    Na ten odkaz predpokladám že na podmienky na podobnú službu pre Telekom som ani nepozrel, ak ma pamäť neklame v článku a diskusii k nej sa bavíme o iného operátora. ;-) A mňa zaujímajú rozhodne služby poskytované mojím operátorom, a nie iného ktorého som služby nikdy nevyužíval, pravdupovediac ani neviem na čo si tým odkazom chcel poukázať.? Ale keď už tak tu daj odkaz aj na tretieho hráča nech sme úplný. ;-)

    huje®30.08.2012 - 15:28 Trvalý odkaz

    nezaujíma ťa to (odkaz na iného operátora, ktorý to má úplne presne tak isto, dokonca suma je až 75 € mesačne), lebo sa bavíme o modrom operátorovi - o.k. , bola to reakcia na niečo iné, nie na teba - to už by si ma zase ty mohol poznať za tie roky ;-)

    tretí hráč má aktiváciu služby ;-)

    nekritizujem ťa, len som nie celkom chápal, čo ťa tak poburuje na tejto službe. teraz to už viem - teda máš obamy, aby niekto nezneužil tvoj telefón.

    A áno, tvoje počínanie poznám :-)

    Bonyek@azet.sk30.08.2012 - 17:02 Trvalý odkaz

    O zneužitie môjho telefónu nemám obamy, skôr mám obamy o zneužití telefónov zákazníkov ktorý nemajú ani šajnu že takúto službu majú aktívnu, popr.aj o operátora ktorý po troch zaplatených fakturach(čo môže byť aj 3x 0.00.EUR, umožní dobiť kredit v hodnote 50.,EUR, šak rozumiš.? :-)
    Službu mohli aspoň podmieniť aktivaciou s SMS upozornením že bola spustená takáto možnosť dobíjania, a pre jej využívanie je treba zaslať spätnú, popr.aktivačnú SMS napr.v tvare DOBI A + BK,PUK KÓD atď. A kto chce nech má na vlastnú zodpovednosť, a hlavne s vedomím.!

    Bonyek@azet.sk30.08.2012 - 17:15 Trvalý odkaz

    nevyžiadana správa :-) vyššie doplnené.