V orangeu je bohuzial uz taky bordel, ze som bol nuteny odist odtial po niekolkych rokoch. Absolutne nefunkcne zakaznicke oddelenie, moj problem nedokazali vyriesit ani po 2 mesiacoch. Mozno tu budem vyzerat zas jak hejter ale kym sa na taketo veci nebude upozornovat, nikdy sa nic nevyriesi/nezlepsi.
zalezi, jak jsou napsany smlouvy, ve kterejch se beztak orientuje jen pravnik, takova to je absurdni doba, platis, i kdyz ses davno po smrti. takovych dilu v cernych ovcich bylo nespocet. tady si ochodni podminky operatori meni jak se jim libi, kontrolni organy jim ulozi nejakou smesnou pokutu a oni je naoplatku zazaluji, takze operator je vzdycky vitez, no a predplacenka je vlastne taky jedna velka prohra. myslim, ze vetsina lidi nedokaze prejit jinam, udelat zmenu, jenom kefraji, nadavaji, pritom je tolik krasnych virtualu, kde clovek dostane vsechno zapolivic.
Problem je, ze Orange nechce - nemazaujem riesit veci v prospech zakaznika.
Mne stacilo par skusenosti,napr:
bola akcia, za 1e mesacne sa dalinastavit 3cisla,na ktore som posielal SMS a MMS bezplatne. Cisla som nastavil, SMSulozil, a posielal. O mesiac doslafaktura na 380eur. Jednocislo system nevzal, a uctoval vsetko. Volal som na 905 ale samozrejme som presne nevedel, co mam reklamovat /videl som len vysku faktury/ - tammi povedali - musite si dat vypis, a potom reklamujte. Ok, vypis prisiel za 5eur.. Ked som spisal reklamaciu a ziadal naspat aj 5e prisla odpoved: ano,mam pravdu, sumu za MMs a SMS na tretie cislo mi kredituju spat,ale VYPIS BOL UCTOVANY V SULADE S PLATNYM CENNIKOM SLUZIEB!!Takze, oni urobia chybu, ja si musim dat vypis, a este zan aj zaplatit??
Skusenost v telekome: reklamoval som videohovory, lebo mi ich nauctovali a neminali sa z volnych minut. bohuzial, som si nevsimol, ze to tak ma byt.. telekomv ramci dobrych vztahov mi peniaze za videohovory vratil! a bezplatne pre overenie poslal podrobny vypis volani..
Ono, ked ma niekto 3mil klientovkasle na nich, ked ich ma niekto 1,5-2mil, snazi sa o nich starat...
Portal fony.sk patri teraz Swanu,Swan vlastni operatora Stvorku. Takyto clanok je na povazenie. Sorry ale povazujem ho za ucelovy, odhliadnuc od toho ake ciste ma autor umysly...
Neviem preco ta krv v ociach pri kazdom operatorskom clanku. Toto je upozornenie na to, ze sa to moze stat VSADE. To, ze sa to stalo zakaznikovi OR nie je nas problem, ale operatora. Keby sa to stalo 4ke, napiseme o tom tiez. To by si uz bol spokojny? Nehladajte, prosim, nieco tam, kde nic nie je. Je to zbytocne. Dakujem.
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....
Ahojte,
Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...
ahojte,
konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Milenec 26.08.2016 - 21:40
Ide žiaľ o typický prejav zo strany Orangeu, t.j. pravá ruka nevie, čo robí ľavá. Skrátka ... majú v tom hokej.
Michal26.08.2016 - 23:24 Trvalý odkaz
V orangeu je bohuzial uz taky bordel, ze som bol nuteny odist odtial po niekolkych rokoch. Absolutne nefunkcne zakaznicke oddelenie, moj problem nedokazali vyriesit ani po 2 mesiacoch. Mozno tu budem vyzerat zas jak hejter ale kym sa na taketo veci nebude upozornovat, nikdy sa nic nevyriesi/nezlepsi.
ondrakomous26.08.2016 - 23:43 Trvalý odkaz
mal som dva telefony z orange a absolutna spokojenost, dokonce so mnou rozpravali v rodnom jazyce.
galaxi27.08.2016 - 21:15 Trvalý odkaz
Keby mala predplatenku nič mu nehrozí od operátora.
ondrakomous28.08.2016 - 00:03 Trvalý odkaz
zalezi, jak jsou napsany smlouvy, ve kterejch se beztak orientuje jen pravnik, takova to je absurdni doba, platis, i kdyz ses davno po smrti. takovych dilu v cernych ovcich bylo nespocet. tady si ochodni podminky operatori meni jak se jim libi, kontrolni organy jim ulozi nejakou smesnou pokutu a oni je naoplatku zazaluji, takze operator je vzdycky vitez, no a predplacenka je vlastne taky jedna velka prohra. myslim, ze vetsina lidi nedokaze prejit jinam, udelat zmenu, jenom kefraji, nadavaji, pritom je tolik krasnych virtualu, kde clovek dostane vsechno zapolivic.
Peter28.08.2016 - 00:38 Trvalý odkaz
Problem je, ze Orange nechce - nemazaujem riesit veci v prospech zakaznika.
Mne stacilo par skusenosti,napr:
bola akcia, za 1e mesacne sa dalinastavit 3cisla,na ktore som posielal SMS a MMS bezplatne. Cisla som nastavil, SMSulozil, a posielal. O mesiac doslafaktura na 380eur. Jednocislo system nevzal, a uctoval vsetko. Volal som na 905 ale samozrejme som presne nevedel, co mam reklamovat /videl som len vysku faktury/ - tammi povedali - musite si dat vypis, a potom reklamujte. Ok, vypis prisiel za 5eur.. Ked som spisal reklamaciu a ziadal naspat aj 5e prisla odpoved: ano,mam pravdu, sumu za MMs a SMS na tretie cislo mi kredituju spat,ale VYPIS BOL UCTOVANY V SULADE S PLATNYM CENNIKOM SLUZIEB!!Takze, oni urobia chybu, ja si musim dat vypis, a este zan aj zaplatit??
Skusenost v telekome: reklamoval som videohovory, lebo mi ich nauctovali a neminali sa z volnych minut. bohuzial, som si nevsimol, ze to tak ma byt.. telekomv ramci dobrych vztahov mi peniaze za videohovory vratil! a bezplatne pre overenie poslal podrobny vypis volani..
Ono, ked ma niekto 3mil klientovkasle na nich, ked ich ma niekto 1,5-2mil, snazi sa o nich starat...
galaxi28.08.2016 - 00:41 Trvalý odkaz
Ondrakomous, zrejme Slováci radi hazardujú keď sa nechajú zazmluvniť a nerátajú z rizikom a exekúciou ktorá z paušálu vyplyva.
Ronn29.08.2016 - 01:35 Trvalý odkaz
Portal fony.sk patri teraz Swanu,Swan vlastni operatora Stvorku. Takyto clanok je na povazenie. Sorry ale povazujem ho za ucelovy, odhliadnuc od toho ake ciste ma autor umysly...
Lenka Ivančíková29.08.2016 - 10:29 Trvalý odkaz
Neviem preco ta krv v ociach pri kazdom operatorskom clanku. Toto je upozornenie na to, ze sa to moze stat VSADE. To, ze sa to stalo zakaznikovi OR nie je nas problem, ale operatora. Keby sa to stalo 4ke, napiseme o tom tiez. To by si uz bol spokojny? Nehladajte, prosim, nieco tam, kde nic nie je. Je to zbytocne. Dakujem.
galaxi29.08.2016 - 13:10 Trvalý odkaz
Lenka v 4ke sa to nemôže stať lebo nemá viazanosť. 4ka je top čo sa týka ceny a prehľannosti ponuky.
Bonyek@azet.sk29.08.2016 - 14:59 Trvalý odkaz
Aj bez viazanosti sa to môže stať, viazanosť s tým nemá nič spoločné!
galaxi29.08.2016 - 15:14 Trvalý odkaz
Ano na fakturu to je pravda ale na kredit?
Bonyek@azet.sk29.08.2016 - 15:27 Trvalý odkaz
reakcia bola čisto K viazanosti. ;)
nanoSIM29.08.2016 - 16:38 Trvalý odkaz
Galaxy, píšeš celkom ako ten Ľuboško http://www.facebook.com/stvorka/posts/567892480066725