O2 v prvom polroku 2018 rástli výnosy aj počet zákazníkov (hospodárske výsledky)

Na raste výnosov sa podieľali aj výnosy z dátovej prevádzky, ktoré medziročne stúpli o dvanásť percent. Počet zákazníkov sa blíži k dvom miliónom.

Výnosy za prvé dva štvrťroky medziročne vzrástli o 8,7 % na vyše 140 mil. eur. Výnosy rástli aj vďaka dátovej prevádzke, medziročne stúpli o 12 %. Zisk pred úrokmi a zdanením (EBITDA) zaznamenal operátor vo výške 51 mil. eur, čo je o 17 % viac než pred rokom.

Počet zákazníkov sa oproti porovnateľnému obdobiu vlaňajška zvýšil o 3,8 % na 1,975 miliónov. Najvýraznejšie rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorých podiel na celkovej zákazníckej báze vzrástol na takmer 61 %.

Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol v druhom štvrťroku 2018 u zákazníkov platiacich na základe faktúry 13,2 eur a u zákazníkov s predplatenou kartou 4,7 eur, čo je v priemere 9,885 eur na jedného zákazníka O2 (pozn. redakcie: v minulom období bolo priemerné ARPU 9,76 eur).

V prvom polroku O2 opäť zvýšilo dostupnosť 4G signálu, keď koncom júna pokrývalo vlastnou 4G LTE sieťou už takmer 94 % obyvateľov. Počas mesiacov máj až jún si mohli všetci zákazníci O2 overiť rýchlosť a dostupnosť LTE siete. Existujúci zákazníci si mohli bezplatne aktivovať bonusové dáta s objemom 5 GB, noví zákazníci ich mohli získať rovno počas aktivácie SIM karty.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu