Už vieme, kto bude hlavnou tvárou vianočnej kampane Telekomu. Pozrite si prvý spot

  • Juraj 24.10.2015 - 00:06

    Sagan je veľmi "chudobný " tak si musí zarobiť na reklame.

  • Richard Hombauer24.10.2015 - 01:30 Trvalý odkaz

    Podľa mňa nie je vôbec problém, že sa ukazuje v reklame. Prajem mu to, kým je zdravý. Prečo by si nemal našetriť na horšie časy, keď môže a robí to legálne, slušne...? Problém je tá reklama. Keď sa otvoria dvere, je Sagan vtipný. Ale na parkete je to už trapošina. Nemohol tam tancovať normálne s partiou ako mentálne zdravý človek? Námet ok, scenár katastrofa a robiť z cyklistu herca (hlavne, keď mu to nejde) je úplný omyl. Ešteže nemám telku. Túto reklamu by mi stačilo vidieť párkrát (čomu sa aj tak nevyhnem).

    Peter Čapkovič24.10.2015 - 09:41 Trvalý odkaz

    Uplny suhlas Rišo...! Začiatok fajn a ten zaver... no retarda z neho urobili...

    Peter Čapkovič24.10.2015 - 09:48 Trvalý odkaz

    A to ešte nehovorím o tom, že to budeme vidieť 47x denne až nam z toho zase bude prepinat.. Našťastie my zas prepiname reklamy resp ihned vypíname zvuk... :-)

    Manobb24.10.2015 - 15:42 Trvalý odkaz

    Súhlasím, že má právo si zarábať, kým ma na to potenciál ...., ale asi by som si s jeho potenciálom trošku aj vyberal firmy s ktorými áno a s ktorými nie. A Telekom by dostal NIE. ;-)

    Richard Hombauer24.10.2015 - 18:36 Trvalý odkaz

    Telekom je normálna regulérna firma. Žiaden hazard, alkohol, cigarety, lieky, sladke napoje... Nechapem, co je zle na reklame mobilneho operatora. Ty delis operatorov na dobrych a zlych? Neblazni.

    funboy24.10.2015 - 21:47 Trvalý odkaz

    Akože „Moc rýchlo“? Veď Čože je to päťdesiatka?

    Manobb24.10.2015 - 22:04 Trvalý odkaz

    ... firemná kultúra a selektívny prístup k zákazníkom ... preto NIE! ;-)

    Bonyek@azet.sk25.10.2015 - 10:40 Trvalý odkaz

    99% bežných zákazníkov/občanov, nie Manobov a nám podobným čo ich máme prekuknutých, je v ri.. firemná kultúra. a aj keď prístup občas ofrflu, v pravidelnom intervale si berú nevýhodný paušál.

    Manobb25.10.2015 - 12:46 Trvalý odkaz

    Filozofia viazaností je dnes už iná ako v minulosti. V minulosti bola dôvodom viazaností a "nižšej ceny" najmä dotácia zariadení (MT, modem, router, STB a pod.). Dnes už však táto filozofia dotovania prešla na filozofiu bezdôvodného TRESTANIA tých, ktorí aj keď nepotrebujú nové/iné zariadenia (stačí im iba služba) nesúhlasia s bezdôvodnou viazanosťou, t.j. dostanú prakticky totožnú službu, ale s bezdôvodne vyššou cenou. JE TO DISKRIMINÁCIA prístupu klienta k službe ... (to je ten selektívny prístup ku klientom, ktorý je odrazom zvrátenej firemnej kultúry)

    Bonyek@azet.sk25.10.2015 - 19:59 Trvalý odkaz

    to video som si vcera pozrel, niekto ho linkoval na inej stranke. podobne pribehy o nasich operatoroch by som mohol porozpravat kazdy vikend cely rok.
    Ps.
    Manobb, dnes je uz ina, ano, tak mozno nie 99, ale uz "len" 97%

    Richard Hombauer26.10.2015 - 01:11 Trvalý odkaz

    Tak predsa sa nasiel niekto, kto okopiroval nas styl videi Na jeden zaber. Trvalo to dost dlho, ale dockali sme sa. Gratulujeme PDA.sk k odvahe! :D Heslo dna znie: ked nemate vlastne napady, okopirujte cudzie! :) (P.S. Ktory blazon slubi divakom pravidelne videa kazdy stvrtok, a potom tri tyzdne nic nezverejni? Odpoved si radsej necham pre seba.)

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease26.10.2015 - 10:51 Trvalý odkaz

    Mňa udivuje naivita a neznalosť pomerov toho pána z PDA.sk
    Každá jedna spoločnosť to má obdobne. Mal som svojom času (10 a viac rokov späť) UPC televíziu s viazanosťou za 300 sk. Po skončení viazanosti chceli 500 sk, ktoré by som platil aj predtým, keby sa nezaviažem. No ale ani z viazanosťou, či bez, som sa nevedel už dostať na pôvodných 300sk ("akciová" ponuka), ale na cca 400. A tu dokonca ponúkli dve lepšie ponuky (kratšia viazanosť / nižšia suma). Samozrejme s viazanosťou ako inak - Business nepustí

    Taktiež platí u všetkých, že koniec viazanosti si treba strážiť, začať vyjednávať skôr. Lebo všade sa platí +mesiac keď sa spamätám +jeden navyše.

    Tento rok mi skončila viazanosť na TV a Internet u Swan. Platil som 18,99 (cca 100 programov a 40 Mbit). Znova, pri predĺžení viazanosti nechceli ani počuť o tej istej cene. Ak by som sa neviazal 25,99, ak áno 22,99. Ja reku dobre ešte si to zozmyslim. Popozeral som konkurenciu (Orange, Telekom, UPC) a nakoniec podpísal ďalšiu viazanosť za 22,99. PRETOŽE, inde by som sa pod 30€ nedostal. Čo samozrejme vo SWANe veľmi dobre vedia. Síce niektoré balíky vyzerajú na OKO inde lacnejšie (19,90). Ale daj +5€ za športové kanály +5€ za detské +5€ (dokument, veda, príroda..)
    Swan to má všetko ROVNO v tom balíku.

    V hentom "prípade" Telekom prekvapivo nechával cenu rovnakú, ale detaily sú neznáme..

    Richard Hombauer26.10.2015 - 13:21 Trvalý odkaz

    mental, ten chlap testuje puzdra na iphone 6 bez mobilu, tak sa necudujme :D

    Peter27.10.2015 - 17:08 Trvalý odkaz

    Zdravím pán Hombauer. Nie som hejter ako Vy a preto si odpustím urážky na Vašu osobu a tiež Váš portál.

    Dovolím si len pár faktov:

    1. Ani jedno video na YouTube kanále pda.sk, ktorého som ja autorom nie je natočené na jeden záber.
    2. Videí na YouTube s recenziami mobilných zariadení je nespočetne. Takže všetcia Vás okopírovali?
    3. Video recenzie na YouTube kanále pda.sk sa začali publikovať od februára 2010 a tie boli natáčané na jeden záber čo je o rok skôr ako sa objavil Váš YouTube kanál s prvým videom. Tak neviem teda kto koho okopíroval a kto tu má odvahu vôbec o tom písať.

    Jediné čo Vám musím uznať je, že harmonogram zverejňovania videí sa mi bohužiaľ z objektívnych príčin nepodarilo dodržať.

    I napriek tomu som rád, že sledujete YouTube kanál pda.sk ;o)