O2: Platinový paušál za 45 € spolu s 1 GB dát

  • Rastislav.j 29.06.2012 - 15:18

    Dobrá zmena

    Vyzerá, že OR zaťal veľmi tvrdo do výhodnosti ponuky O2 :-) čo je pre zákazníka dobre.

  • Manobb02.07.2012 - 20:17 Trvalý odkaz

    Ale OK, teraz k téme:

    - každé znižovanie ceny vítam (aj to modré a nielen to modré)
    - hoci modré zníženie vítam, nechválim ho, lebo v ňom absentuje podľa môjho názoru úprimnosť (bol to jednoducho vynútený krok konkurenciou = áno oranžovou konkurenciou)
    - modré produkty si navzájom tak konkurujú, že jedna zmena vyvolala ďalšie reťazové zmeny = bolo od začiatku chybou, že produkt 02Moja firma nemal iný názov a nemohol sa predávať každému (= aj nefiremným userom)

    ZÁVER:
    U mňa je strop 10 Eur (ako user/SIM) a v tejto cene chcem všetko (hlas SR+CR + dáta aspoň 1GB .... SMS/MMS nepotrebujem) + slušné jednotkové ceny nad rámec pre prípad, že spotreba v niektorom mesiaci stúpne nad priemer - hoci aj extrémnejšie.

    Ktorý z operátorov vie "navariť najlepší mix" v tejto cene, ten u mňa v budúcnosti vyhrá !
    Zatiaľ si nechávam 200 min. do ALL SR za 5,92 Eur.

    :-)

    Marko02.07.2012 - 22:42 Trvalý odkaz

    Manobb a nebolo vari kazde znizenie lubovolneho produktu tlakom konkurencie ? telekom sa zobudil napriklad len nedavno, wow mi pride ako kopirovanie o2 - resp. ako to ze az teraz prisiel s "takouto zmenou" a doteraz to boli vsetko klasicke pausaly - alebo skladacky atd atd atd...pravdepodobne nemozes ani v buducnosti chvalit ziadne znizenie...lebo kto by znizil ceny pripadne upravil produkty bez tlaku konkurencie ?

    huje©02.07.2012 - 22:47 Trvalý odkaz

    ale stále je to zníženie nedostatočné. len doťahujú špičkovú konkurenciu.

    palec dole pre telefóniku

    Manobb02.07.2012 - 23:12 Trvalý odkaz

    re: Imperator

    Ak operátora pochválim, tak v prvom rade za nápad, či dobrú myšlienku, ktorá je prospešná pre klienta.

    V prípade modrákov a toho ich FLAT-u však bola tá cena celkom zjavne prestrelená už od začiatku (viď. kritické ohlasy v diskusiách). Nebyť oranžových, tak modrý FLAT ešte aj dnes s najväčšou pravdepodobnosťou drží cenu na 70-tke. Preto ten môj názor, že znižovali len z donútenia.

    Nemyslím si, že oranžoví sú najlepší, lebo nie sú. Najlepší operátor totiž umožní klientovi vyskladať si najlepšie jednotkové ceny na jednotlivé služby na jednu SIM kartu .... Žiadny operátor toto zatiaľ neumožnil, vždy niekde pri niektorej službe pritvrdí cenou ...

    Čo sa týka marketingu, tak ten oranžový mi príde najprofesionálnejší a ten modrý najamatérskejší, i keď v obidvoch sú aj dobré a aj zlé časti ....

    Možno sa treba len naučiť "ich jazyk", aby im človek lepšie rozumel. Kým sa tak však nestane, je lepšie zostať na nulových paušáloch alebo na paušáloch s malými mesačnými platbami a zmluvnými pokutami (pre istotu).

    Marko02.07.2012 - 23:30 Trvalý odkaz

    no marketing orangu mi profesionalny nepride...osobne uz mam voci nim averziu a tu by dokazal prekonat snad iba produkt zmixovany z funfonu (3 kaporom) cena easy free (9centov) a v tom aj volania do eu - a rozumnu cenu za net (free - 5e) pochybujem ale ze niekto vysklada takyto bomba produkt...tymto by sice nachytal zakaznikov ale konkurencia by sa dotlacila dole, nakoniec by nikto z ich 3 nemal take zisky ako maju teraz...takze vacsinou sa to bude stale motat hore dole + - v tychto produktoch a obmienat ich atd...pride mi to ako dohodnuty kartel alebo ako to nazvat...co sa tyka flatu za 70 - ak by sa aj za 70 drzal...beries to tak akokeby ludia nemali inu moznost a museli si ten za 70 dat silou mocou...ved to bol produkt na trhu ktory pravdepodobne ani nemal uspech a nikto ho nechcel...resp. neviem statistiky...modrak moze mat kludne vsetky ceny 2x vyssie a nebudem nadavat pokial tu bude moznost volby (zvysni 2 operatori) co sa tyka orange - bohuzial stretol som sa s neprofesionalnym pristupom nielen na pobockach ale aj na infolinke a podobne...bohuzial moje osobne skusenosti, ktore si u mna urobili meno...je mozne ze za ten cas je to lepsie bohuzial zatial nemaju pre mna produkt aby som si ho mohol vyskusat...u mna zatial plati bud kombinacia free / funfon, alebo funfon / o2...zatial vela neprevolam atd takze ziaden z nich ma neosklbe...kazdopadne neviem ci sa dockame cien z konkurencnych zapadnych trhov alebo nas caka dalsich 10 rokov minimalne zlacnovanie a obmienanie ponuk...

    Rastislav.j03.07.2012 - 12:25 Trvalý odkaz

    Imperator
    z tvojho príspevku vidieť, že veci nechápeš v súvislostiach.

    Diskusie nie sú na to aby priamo zmenili správanie operátora, ale aby upozornili ostatných čitateľov (a prípadne ich známych) a tí sa potom rozhodnú. Až na základe ich rozhodnutia (ne)koriguje operátor ponuku.

    Od príchodu O2 prišlo k dvom zmenám :
    1) zníženie cien (priamy dôsledok zvýšenia konkurencie príchodom 3. operátora)
    2) zhoršenie podmienok v cenníkoch a VOP

    Takže dôsledkom je, že ak nekritizuješ zlú ponuku u konkurencie pomáhaš jej nasadenie u "svojho" operátora.

    Marko03.07.2012 - 13:18 Trvalý odkaz

    myslis ze diskusie maju taky markatny vplyv na spravanie operatora ? ved je to smiesna vzorka..ved na mobilmanii je maximalne 130 prispevkov aj to od tych istych ludi co znamena tak 50-60 unikatnych userov...a na zaklade toho ma nieco operator zmenit ? hm ?

    Rastislav.j03.07.2012 - 13:26 Trvalý odkaz

    Nie je dôležité koľko ľudí tu má príspevok, ale koľko ľudí si to prečíta. A tí majú svojich známych a tí známi majú svojich známych, ...

    Doplnené
    Ono to nie je o jednom príspevku, alebo jednom článku. A ani to nie je zvyčajne moc rýchle. Ale ako sa hovorí "tichá voda brehy myje"

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease03.07.2012 - 15:19 Trvalý odkaz

    rastislav "Diskusie nie sú na to aby priamo zmenili správanie operátora"

    pravda je, že väčší vplyv bude mať následné správanie čitatelov- (ktorý nemusia ani prispievať) -zákazníkov.
    ale zas bych to tak ne-marginalizoval. aj operátor má svojich ludí čo čítajú diskusie, články. ak nájdu faktickú porovnávaciu analýzu, isto ju berú na vedomie. i napriek mnohým (diplomatickým) vyjadreniam hovorcov typu: naša poknuka je ok, nemáme dôvod reagovať :-))

    Denis03.07.2012 - 15:48 Trvalý odkaz

    Marginalizovať - urobiť menej významným. Zdroj: Slovník cudzích slov.

    Rastislav.j03.07.2012 - 16:44 Trvalý odkaz

    mental.disease
    myslím, že operátor si porovnávaciu analýzu dokáže spraviť aj sám a to či pri uvedení svojho produktu alebo pri uvedení konkurenčného produktu. Skôr zisťuje nakoľko odhalili diskutéri ich výhody a nevýhody konkurencie (a často to vyzerá, ako by sa tento stav pokúšal aj „napraviť“). A teda aký je predpoklad budúceho vývoja.

    doplnené
    Ak operátor nájde na internete lepšiu analýzu, akú mu pripravili zamestnanci, (alebo aspoň takú dobrú) tak by mal vyhľadať diskutéra a ponúknuť mu miesto :-)