Velke review Nokie N90
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Marian 24.05.2005 - 11:58
Server mobile-review.com uverejnil velke review OBROVSKEHO V-cka Nokia N90. Rusku verziu najdete tu (anglicka bude coskoro) :
http://www.mobile-review.com/review/nokia-n90.shtml
btw, pamatam si na vyrok jedneho zaryteho nokiaka, ktory psul na SE Z800, pretoze to bolo velke v-cko, ze by si take nikdy nic nekupil, ale nad N90 sa rozplyva...
Ak neviete po rusky, odporucam pozriet aspon obrazky tohto zariadenia, ktore je v zavretom stave tak velke ako P900...
7wcsnurka24.05.2005 - 12:09 Trvalý odkaz
cital som ho.krasny big puke,da sa ovladat aj v zatvorenom stave...urcite sa najde skupina ludi,ktori chcu presne takyto mt :)
Odoslany z Motorola V500
Marian24.05.2005 - 12:12 Trvalý odkaz
Je to moooc velke, skor by som to vnimal ako technologicky demonstrator ala Nokia ako nejakeho vaznoho bojovnika na trhu...
7wcsnurka24.05.2005 - 12:33 Trvalý odkaz
tak to asi bude,ziadne kvanta sa predavat nebudu,ale to sa bude tykat Nserie celkove..
Odoslany z Motorola V500
Arrow7924.05.2005 - 12:41 Trvalý odkaz
Tak som si to pozrel, to je OBRVECKO... akoze.. ak je nieco vacsie ako P900 tak :lol: ... a sirsie.. dakujem, nemusim.. aj ked displej ma vazne krasny
7wcsnurka24.05.2005 - 12:54 Trvalý odkaz
ty nemusis,ale su ludia ktori chcu velke mt ;)
a ten displej bude podla mna este roky king :supz:
Arrow7924.05.2005 - 13:03 Trvalý odkaz
Snurka, tebe sa paci Nokia? :lol: :Hangman:
7wcsnurka24.05.2005 - 13:05 Trvalý odkaz
ano,ale len tato jedina....vsetko sa mi na nej lubi :badgrin:
Arrow7924.05.2005 - 13:06 Trvalý odkaz
No ja si asi skor pockam na N91.. to sa zase mne brutal paci :D
7wcsnurka24.05.2005 - 13:12 Trvalý odkaz
no fuj :smt078 na take puke
este som nepocul,zeby sa niekomu puke91 pacila,este tak n70 :smt017
Arrow7924.05.2005 - 13:40 Trvalý odkaz
Praveze N91 nieje puke.. N70 je obycajny Symbian.. N91 je uz o niecom inom.. predsa len, ta pamat, dizajn.. cool
7wcsnurka24.05.2005 - 14:36 Trvalý odkaz
nechapem,preco nema n91 rovnaky disp ako n90,rovnaka trieda,oznacenie...proste nokia :(
Odoslany z Motorola V500
Arrow7924.05.2005 - 14:53 Trvalý odkaz
Jj, to je tiez haluz... ale co uz .. no
Richard Hombauer24.05.2005 - 15:36 Trvalý odkaz
pre mna je to asi velke...ale btw. fotky tu uz na fore boli. ;) (nie displeja) a myslim, ze aj krajsie.. :-k :- kazdopadne displej to ma nadherny...a ked odratam ten modul s fotakom, velkost by bola primerana. Nuz...proti gustu...
Joe24.05.2005 - 23:12 Trvalý odkaz
Mozno by som
cakal iny procesor
No nic treba len velku hlavu,silne ruky,dlhe prsty a super ;-)
Sklo od Carla Zeissa je to iste ako umela hmota od Sony
:-D
Odoslany z Sony Ericsson T610
Arrow7924.05.2005 - 23:28 Trvalý odkaz
Tak tak a preto som si N91 vybral :smt033 :smt023
aquila25.05.2005 - 01:02 Trvalý odkaz
som si dal cas a podrovne presiel camera review
http://www.mobile-review.com/review/nokia-n90-camera.shtml
zaver, N90 ma podstatne lepsiu optiku. vyzazenie bielej, saturacia farieb a celkove podanie (teplota, vernost) je na tom podstatne lepsie ako k750i
v macro mode sa k750 uz nechyta vobec
(fotka razr v3)
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/n90/photos/DSC00064.JPG
vs.
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/n90/photos/Photo(48).jpg
6020 (tak tu je ten rozdiel vazne brutalny)
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/n90/photos/DSC00063.JPG
vs.
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/n90/photos/Photo(49).jpg
a k farebnosti :) mno neviem, ale zrovna fialove paradajky by som nekupil (podla k750i :), alebo ze by bol zacal rebranding t-mobile aj v rusku ? :)))
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/n90/photos/DSC00030.JPG
vs.
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/n90/photos/Photo(42).jpg
btw. review bol robeny s predprodukcnym vzorkom, tak ked dotiahnut FW, tak bude zrejeme ste lepsie (vid 6230, 6230i, 6630 :)
Arrow7925.05.2005 - 01:21 Trvalý odkaz
Aquila.. su dobre, ale v niektorych pripadoch mi vychadza lepsie SE K750i. Ktore ako.. je to tak 60:40 pre N90 :)
Ohladom makra :lol: ..tam nieje o com..
aquila25.05.2005 - 01:26 Trvalý odkaz
hm ktore ti vysli lepsie pre SE ?
jedine co je mozno pre SE lepsie, ze fotky ma kusok viac blurred a N90 moc softwarovo sharpuje ..
ale podanie farieb, tam sa k750 nechyta, resp len snad na dvoch fotkach ma ako tak dobre podane farby
7wcsnurka25.05.2005 - 12:12 Trvalý odkaz
som si dal cas a podrovne presiel camera review
http://www.mobile-review.com/review/nokia-n90-camera.shtml
zaver, N90 ma podstatne lepsiu optiku. vyzazenie bielej, saturacia farieb a celkove podanie (teplota, vernost) je na tom podstatne lepsie ako k750i
v macro mode sa k750 uz nechyta vobec
(fotka razr v3)
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/n90/photos/DSC00064.JPG
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/n90/photos/Photo(48).jpg
6020 (tak tu je ten rozdiel vazne brutalny)
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/n90/photos/DSC00063.JPG
vs.
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/n90/photos/Photo(49).jpg
a k farebnosti :) mno neviem, ale zrovna fialove paradajky by som nekupil (podla k750i :), alebo ze by bol zacal rebranding t-mobile aj v rusku ? :)))
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/n90/photos/DSC00030.JPG
vs.
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/n90/photos/Photo(42).jpg
btw. review bol robeny s predprodukcnym vzorkom, tak ked dotiahnut FW, tak bude zrejeme ste lepsie (vid 6230, 6230i, 6630 :)
@tento post mi nechce nacitat vo wape :smt017
7wcsnurka03.06.2005 - 13:30 Trvalý odkaz
na mobil.sme.sk je slovenska fotopremiera n90 :)
aquila10.06.2005 - 22:23 Trvalý odkaz
tak N90 ma uplne najmsambozi display :)
http://mobil.sme.sk/clanok.asp?cl=2252832
ako to je super
inak velkostne je to ako motorola Mpx220 tak o com to je ?
cize vlastne velke to je ako razr len hrubsie a tazsie.
len budu problemy s appz .. :roll:
http://www.symbianforum.cz/files/n90_029_big.jpg
Fantomas11.06.2005 - 03:31 Trvalý odkaz
Na ceskej mm som videl zive fotky n91.A nejak sa mi ten mobil nepaci.Design je dost onicom.Je to samozrejme moj subjektivny nazor :) No,a hlavne som zvedavy na spolahlivost toho hdd. .
Marian11.06.2005 - 17:18 Trvalý odkaz
aquila, nevies o com hovoris... displej je krasny, to sa musi nechat, ale N90 je tak obrovska ako nic ine na svete, mal som ju v rukach... taka mpx220 je oproti nej drobcek. OBROVSKA OBLUDA je by ju vystihovala asi najlepsie.
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
Ing. FijoK11.06.2005 - 18:53 Trvalý odkaz
Presne tak. Sak ked je zavrata, tak je velka ako P910i, a to je fakt moc. Jasne ze od takeho modelu sa nedaju ocakavat rozmery a la V3, ale co je vela to je vela.
Richard Hombauer11.06.2005 - 18:55 Trvalý odkaz
zavreta je velka presne ako 6681, otvorena je to "krava" :lol:
Marian11.06.2005 - 21:51 Trvalý odkaz
ing., ak vezmem v uvahu ze je to symbian a ma to 2Mpix tak ako v-cko by to mohlo byt vacsie, ale toto uz je brutus. na fotkach je este mala, v skutocnosti je to obor. btw, neber fotku otvorenej ako bernu mincu, vzadu je totiz este velky hranol s fotakom.
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
Quo11.06.2005 - 21:57 Trvalý odkaz
n90 je pekny, super vybaveny mt, al zial, je to obrovska lopata,si este pockame,aby to co obsahuje ten mt sa voslo do rozmerov napr spv,6230i... alebo,zeby nokia s os nedokazala to vsetko vtesnat do prijatelnejsich rozmerov...? :D
Odoslany z Smartphone SPV C500
Arrow7911.06.2005 - 22:02 Trvalý odkaz
spravna volba je N91 ;-)
Quo11.06.2005 - 22:07 Trvalý odkaz
hej, ale aj tak,chcelo by to nieco mensie- male rozmery,dotykovy display,nizka vaha. to by bolo optimum. ale mal by to byt mt,nie nejake mda :)
Odoslany z Smartphone SPV C500
Quo11.06.2005 - 22:22 Trvalý odkaz
svata pravda :) a aj cena je nizsia:), takze bude aj rychlejsie klesat :)
Odoslany z Smartphone SPV C500
Arrow7911.06.2005 - 22:23 Trvalý odkaz
Chcel si povedat, ze displej N90 ta dostal.. :lol:
Fizzy11.06.2005 - 23:41 Trvalý odkaz
Hej ludia...nepamatate si ako prisla 7650 na trh...nevidany display, integrovany fotak, nahravanie videa, otvaraci mechanizmus.......a tiez bol velky, ale jednoducho tie funkcie boli prvykrat pouzite tak si to mohli v Nokii dovolit mu prihodit nejake to kilo:) O take 2-3 roky bude este stale aktualna tato "krava"....vid SE P800, N3650, N7650...a to jedinu nevyhodu co majju je len velkost....
Takze taka recesia....mozno....s nadhladom povedat..... :lol:
Mne sa moc nejako nepaci, vzhlad. Funkcie na jednotku :D
Quo11.06.2005 - 23:46 Trvalý odkaz
hmm,aj tak,nokia ma vsetky symb mt tazke jak svina. se,aj ked ma tazke mt s os,ale to je odpustitelne vdaka dotyk displayom,a taktiez je na tom se lepsie-aspon spolahlivostou :) tolko moj nazor
Odoslany z Smartphone SPV C500
aquila11.06.2005 - 23:53 Trvalý odkaz
aquila, nevies o com hovoris... displej je krasny, to sa musi nechat, ale N90 je tak obrovska ako nic ine na svete, mal som ju v rukach... taka mpx220 je oproti nej drobcek. OBROVSKA OBLUDA je by ju vystihovala asi najlepsie.
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
atlis, ty nevies o com hovoris :). mpx 220 ma temer take iste rozmery :) len mpx 220 je lahsia. si pozri fotky najprv kde je mpx220 vedla N90 :) velkostne temer rovnako, tak nekecaj :) skratka klasika, z tej tvoje hrdzavej zilitky si si nedal ani tu namahu pozriet fotky a trepes blbosti (ale to neni nic neobvykleho, ze ano :)
tym nehovorim ze je mala, ale je taka velke hebedo ako mpx 220 :)
co sa displeja tyka, tak je to numero uno a este aj dlhy cas bude :)
N91 ma jednu vec, resp dve co ma na nej lakaju
=> wifi a USB mass storage (atlis nemylit si to s tym paskvilom co ty prezentujes ako USB mass storage u k750i :)
co ma moc na nej nelaka je hdd, nemam rad rotujuce casti v mobile :)
Marian12.06.2005 - 01:34 Trvalý odkaz
akvik, ty musis mat na tej nocke zvacsovacie sklo... :D az budes budes mat niekedy tak za polroka stastie a dostane sa ti do ruk N90, tak si rovno popytaj aj mpx220 a prirovnaj si ich, mozno sa potom vratis na zem... N90 je o centimeter vyssia, sirsia a o nezanedbatelnych 63 gramov tazsia.
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
aquila12.06.2005 - 02:02 Trvalý odkaz
atlis: hovorim ze velkostne otvorene su rovnake, ale N90 je tazsia. teba neucili citat ? :) asi nie .. a pre tvoje info N90 som uz mal v ruke :-)
aquila12.06.2005 - 02:45 Trvalý odkaz
atlisko a ako vidis na nasledujucich fotkach neni to o moc vacsie ani od teho vejara zvaneho motorola V3 :) ktory je tiez viac nez velky :)
http://www.sme.sk/cdata/2252718/27_big.jpg
http://www.sme.sk/cdata/2252718/28_big.jpg
http://www.sme.sk/cdata/2252718/29_big.jpg
http://www.sme.sk/cdata/2252718/32_big.jpg
http://www.sme.sk/cdata/2252718/31_big.jpg
http://www.sme.sk/cdata/2252718/35_big.jpg
Richard Hombauer12.06.2005 - 03:33 Trvalý odkaz
tak toto su presne fotky "oblbovaky"! povedat, ze tamtie dva mobily su podobne velke je velka hlupost. a ak chces Aquila porovnavat 2 vecka, tak ich nedas pred objektiv tak, ako to robi Pavel. Sorry, ale najdi mi fotky, kde budu oba mobily vedla seba zavrete, otvorene, ale bez vyuzitia optickeho klamu! fotenie je moja zaluba a som nan dost zatazeny. takze sa na tieto publikovane fotky pozeram so zdesenim a usmevom...striedajuc. :)
a uz koncim, lebo by som sa velmi rozhneval. aquila, neprovokuj tu, prosim. opat vnasas do temy napatie. a to sa mi voobec nepaci. ;)
aquila12.06.2005 - 04:23 Trvalý odkaz
riso ja tam opticky klam nevidim. ked nic ine tak tak rozmery nepustia
Razr: 98 × 53 × 14 mm
mpx220: 100 × 48 × 24 mm
N90: 112 x 51 x 24 mm
cize je tak isto velka (cca sirka, hrubka) ako mpx220, ktora len je o 1cm kratsia. detto s razr, len raz je tensi o 1 cm, ale je to roztvorene taky isty vejar (ostatne ako kazde vecko).
cize rozdiel medzi mpx220 a N90 je mimo vahy relativne maly. a netrepem tu ako atlis, ktory tu tvrdi ze mpx220 je "drobcek" a N90 je od mpx 220 o 1cm sirsia. skor jeho rejzr je dokonca sirsi od N90 :)
nic viac nic menej.
p.s. tym nechcem povedat ze N90 nie je hebedo, je a riadne. ale taka mpx neni o nic mensia ani V500/600. detto valcom prejdena placka rejzr
p.s.s. riso, btw. preco mate tak "blbo" poriesenu galeriu, vsak toje uplne na prd riesenie .. navyse to ani nefunguje nejako dobre com som postrehol ...
Quo12.06.2005 - 05:42 Trvalý odkaz
hmm,hosi,pri tom porovnavani ste zabudli aj na hmotnost-ta robi z dobrej n90 riadnu kravu, takze suhlasim s Fizzym ;)
Odoslany z Smartphone SPV C500
Marian12.06.2005 - 10:33 Trvalý odkaz
fizzy, ako naj mini kameru by som to nepovazoval. samsung e720 s obycajnym 1.3Mpix fotakom toci qvga video. nehovoriac o treu650 ktore take video toci s vga fotakom. samo, kvalita je nizsia no samsung je porovnatelny a naviac tusim nevazi ani sto gramov. akvila, opakujem az budes mat raz v ruke N90 tak si ju porovnaj s tymi motkami. je obrovska, tazka a co je najhorsie jej obludne rozmery zatienia pekny displej.
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
Richard Hombauer12.06.2005 - 13:59 Trvalý odkaz
len Atlisa doplnim, ze on sa na ten mobil nepozera ako na hovadinu, len mame viaceri novinari nazor, ze ak tu bude K750i, tak N90 v tomto segmente nema velku sancu.
tie fotky su amaterske. ako moze niekto hentak prirovnavat vecka?
na galerii sme vcera trocha pracovali, stale doladujeme. chceme co najskor spustit stranku, a tak sa so vsetkym stale hrame. :) dik za pochopenie. zatial som sa vsak stretol len s pozitivnymi ohlasmi. ;)
Quo12.06.2005 - 15:03 Trvalý odkaz
e720 je podareny mt. A co poviete na Panasonic VS7-jeho display zobrazuje uzasnych 16 milionov farieb! :)
Odoslany z Smartphone SPV C500
Fizzy12.06.2005 - 15:24 Trvalý odkaz
OKi, v pohode, ja len ze nemam pristup k takym strojom, aby som to mohol porovnavat ako profik :cry: , to len preto "bestcamera" som pouzil, ze sa mi to najviac podobalo na tu kameru, co do drzania i vzhladu...podla fotiek.
OK...inac na tych vasich fotkach vyzera ovela lepsie ako na ruskej stranke.
Len tie krivky toho fonu sa mi moc nepozdavaju...ked som to prvykrat videl, tak neviem ale akosi som si spomenul na 7110...tie zaoblenia, troska nemoderne sa mi zdaju a tie tlacitka na displayi uplne ako 7110.
Moj taky prvy dojem...po zahliadnuti fotiek na tej ruskej stranke...
aquila12.06.2005 - 15:48 Trvalý odkaz
riso & atlis: stale nechapem co porovnavate co sa sales tyka N90 a k750i. su to uplne odlisne kategorie. doslova sedi ze ina vahova kategoria :D
N90 je smartphone co ma 3G, 2mpix, video 352x288 v mpeg4, perfektny display. ale hlavne poznavacie je tam UMTS. vy ste v realy moc 3G phonov nevideli co ? :) tam je vaha okolo 150gramov, cize N90 ma stale v pohode vahu :) navyse k750 je stale blby fon. ale to nehraje az taku ulohu :)
u nas na slovensku sa jasne preda viacej k750i ;) o tom zadna.
ale na zapad od nas bude mat poziciu N90 ako sovjho casu S700. sice velke hebedo ale silne marketovane.
2 atlis: a ty sa nauc citat, hovorim ze je tazke hebedo, ale napisat ze mpx220 je drobcek to je silna kava. rejz je tiez _velky_ , ako ostatne kazde vecko. ale ako placacka na muchy super :D
taktiez porovnanie s e720 je sice pekne, ale samsung je "len" dalsi v rade. je to vec marketingu ;-)
N90 ma to co ani jeden z tychto nema a to 3G, vam to prijde tunak samozrejme malichernost, ale je to presne ten mobil co bude frcat stale v reklamach :) staci si pozriet ako to je zatial s 6680. a to ma len 1,3 mpix! nema tam nalepsku carl zeiss :)
riso: PM foti amatersky :) o tom zadna :) ale to porovnanie vecko je normalne :)
k750i mozete porovnavat s 6230i a nie s N90 :)
p.s. co sa fotaku tyka, tak su oba vyrovnavnane. N90 ma nieco lepsie, k750i zase ono. je to ako porovavat zhruba rovnake Nikon a Canon fotaky :)
Ing. FijoK12.06.2005 - 15:51 Trvalý odkaz
k750i mozete porovnavat s 6230i a nie s N90 :)a verim tomu ze u teba by aj v tomto suboji vyhrala super namaka masina Nokia 8)
aquila12.06.2005 - 16:06 Trvalý odkaz
fijok, podla toho co je pre koho dolezite :) nie pre kazdeho su dolezite parametre ako fotak, tak isto ako pre nie kazdeho je dolezite veci typu PIM & EDGE :) ale nebudem sa k tomu viac vyjadrovat lebo je to OT
7wcsnurka12.06.2005 - 16:28 Trvalý odkaz
suhlasim s aquilom,porovnavat k750 s n90 je ako porovnavat dajme tomu bmw3(1) a bmw7 to sa proste nerobi :)
Odoslany z Motorola V500
Quo12.06.2005 - 16:35 Trvalý odkaz
Suhlas s Aquilom 3g mt su velke vsetky,uz x krat som spominal priatelkinu 3g motku,a je to velky mt,sice stredna trieda,a uz nie prave novinka,ale nie je az taky tazky,odhadnut to nejdem... a tiez nie je na mieste porovnavat vilu (n90) s garazou (k750i), aj ked je garaz ako napr u mojsejovcov ;)
Odoslany z Smartphone SPV C500
Joe12.06.2005 - 16:55 Trvalý odkaz
A mne nevadia ani take rozmery ani taka vaha,skor mi vadi ta baterka zvlast ak je to 3G -ved to sa bude musiet nabijat kazdu hodinu :-(
Odoslany z Sony Ericsson T610