Pocet farieb na displeji
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Jaso 18.09.2005 - 12:09
Je pre vas pri kupe fonu rozhodujuce,ci ma displej 65 tisic farieb,alebo 262tisic?Viem,boli o tom clanky,ze volnym okom je to nerozoznatelne,ale povazujete za velke minus,ak ma novy fon "iba" 65tisic farieb?
Odoslany z Nokia mobile phone
*upraveny nazov temy - Ing. FijoK*
Filipo18.09.2005 - 12:24 Trvalý odkaz
podla toho v akej triede sa ten fon nachadza. u takej klarky, spv/sda, samsungu to ocakavam. ale nie je to podmienkou pri kupe ;)
Ing. FijoK18.09.2005 - 12:36 Trvalý odkaz
Presne tak, nie je to rozhodujuce, ale je lepsie mat 262k ako 65. Aj ked niektorym fonom velmi nepomaha ani 262k vid. Alcatel OT 756
Odoslany z Sony Ericsson mobile phone
matho18.09.2005 - 12:54 Trvalý odkaz
Pocet farieb nad 65t a fotak su u mna veci na poslednom mieste pri rozhodovani,
Odoslany z Nokia 6230
djthunder18.09.2005 - 13:04 Trvalý odkaz
Tiez mi je to v podstate jedno...ak je dobre rozlisenie staci aj 65000 farieb...
stanleyjr18.09.2005 - 13:35 Trvalý odkaz
ja mam 65k a no problem :)
Odoslany z mobile device
7wcsnurka18.09.2005 - 13:53 Trvalý odkaz
djthunder napisal: Tiez mi je to v podstate jedno...ak je dobre rozlisenie staci aj 65000 farieb... presne tak,najdolezitejsie na displeji je jeho rozlisenie...moze mat aj true color,ak ma hruby raster,nestoji za nic :)
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
Muflon18.09.2005 - 13:56 Trvalý odkaz
u man tiez nerozhoduje pocet farieb ale skor kvalita a jemnost displaja
Andrej18.09.2005 - 14:37 Trvalý odkaz
neviem kde sa da tych 262k farieb vyuzit.. ved vacsina obrazkov co je na webe wape a kadetade v mms je optimalizovanych na 65k farieb priapdne este menej.. mna na displeji zaujima jeho velkost,raster kontrastnost a rozsah podvietenia
Odoslany z mobile device
Fizzy18.09.2005 - 15:25 Trvalý odkaz
Na beznych fonoch to ani nespozname no pri zvysovani poctu pixelov to uz bude vidiet. napr pri 170x220 v pohode 65k ale pri qvga to uz bude podla mna dost citit ten rozdiel (ak teda budu nejake qvga mat 65k:)) To ako pri 3650ke tam uz je vidiet rozdiel ze je pouzitych len 4064 farieb (ci kolko to je presne) oproti dajme tomu k700 ci spv c500 (aj ked tam su uz kvalitnejsie displeje) alebo oproti sx1.
Zaver:
pri beznych rozliseniach je to jedno no ci budu mat vacsie rozlisenie,tym ten sozdiel bude citelnejsi :) myslim si ;)
Odoslany z mobile device
Quo18.09.2005 - 16:09 Trvalý odkaz
Ono,nie je velky ked sa clovek pozera na 65 a 262. Ale pekny rozdiel je pri 4960 a 65. V pohode staci 65. Ale rozlisenie minimalne 176x220.
Odoslany z Smartphone SPV C500
Spencer18.09.2005 - 17:52 Trvalý odkaz
Aj ja sa pripajam. U mna to nezavazi.
Ing. FijoK18.09.2005 - 18:02 Trvalý odkaz
Dovolim si uviest presny pocet farieb: 4k = 4096 65k = 65536, 262k = 262144
Odoslany z Sony Ericsson mobile phone
Cuko18.09.2005 - 18:33 Trvalý odkaz
Ja by som si vybral 262K s dobrym rozlisenim. 8)
Mulano18.09.2005 - 18:50 Trvalý odkaz
U mna to tiez pri vybere fonu nezavazi!Mne vyhovuje aj display s mensimi rozmermi....Pri smartoch mi vsak na velkosti displaya zalezi...Neviem si predstavit napr. P900 ci 6681 s displayom 6230... :p a co sa tyka farieb: 262 tisic potesi,65 tisic je standard,ktory by mal byt uz v kazdom fone strednej ci vyssej triedy samozrejmostou!
Odoslany z Nokia 6681
Mulano18.09.2005 - 19:35 Trvalý odkaz
:lol: to sa este nacakas :lol: asi tak pol roka :lol:
Odoslany z mobile device
Pierre18.09.2005 - 19:44 Trvalý odkaz
najpodstatnejsie je pri displeji pomer fyzickych rozmerov a rozlisenia displeja,teda jemnost ci hrubost.Na toto by som urcite daval viac ako na to ci 65k farieb alebo 262.A este moznost regulacie kontrastu a jasu a citatelnost na slnku-napr.u Siemensov x65 je vyborna antireflexna folia :) ale zase display je hruby :(
Niekedy sa moze ale vyskytnut,ze je dobry displej ako Alcatel OT756,len graficke prostredie fonu to nevie vyuzit,alebo je este z casu starsich telefonov.A potom su aj nepodarene displeje,ako sa spominalo na Sagem MyX6 2 na mobil.sk.To je ale ich nazor,ja som tento fon nazivo este nevidel
sp@c324.10.2005 - 21:12 Trvalý odkaz
Myslym ze na tom nezalezi cima display 65536 farieb alebo 262tis. farieb kym to nieje viditelny rozdiel je mi to fuk radsej menej farieb a vetsie rozlisenie ako naopak
Odoslany z Sagem myX5-2
Ronn24.10.2005 - 22:15 Trvalý odkaz
djthunder napisal: Tiez mi je to v podstate jedno...ak je dobre rozlisenie staci aj 65000 farieb... presne tak,najdolezitejsie na displeji je jeho rozlisenie...moze mat aj true color,ak ma hruby raster,nestoji za nic :)
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
Snurka my sme na jemny raster uz davmo zvyknuti co 8)
Pierre24.10.2005 - 22:29 Trvalý odkaz
Blyska sa na lepsie casy uz aj u inych znaciek ;) ,podla mna za taky rok a pol uz nebude hrubeho displeja snad len s vynimkou najlacnejsich lowends podobne zameranych ako je Siemens
Smiley :-)25.10.2005 - 00:44 Trvalý odkaz
Presne tak nie je to to najdolezitejsie a ked je hruby raster tak to je na ... Nie ako moj d500e
Odoslany z Samsung mobile phone
Marian25.10.2005 - 12:09 Trvalý odkaz
Z 256 na 4096 a nasledne na 65K farieb je skok vyrazny, 262K ma lahucku vyhodu v zivsich farbach ak je displej kvalitny, 16M displeje su krasne. Ja osobne beriem 65K farieb ako nevyhnutnost, rozlisenie 176x220 ako absolutnu nevyhnutnost. Sam som uz z tohto relativne maleho rozlisenia znechuteny, boli casy ked sa vyrobci hnali za rozliseniami, no teraz mam dojem, ze to uz nejak druhy rok stagnuje, SE sa tvrdosijne drzi 176x220, Nokia u smartov dokonca len 176x208, Siemens ani nehovorim... QVGA displeje mali byt na trhu uz minimalne polroka bezne, nie ako lastovicky. Vyrobcovia maju take displeje a davaju ich do fonov z obrovskou nechutou a samozrejme zamerne...
7wcsnurka25.10.2005 - 12:17 Trvalý odkaz
u nokie nesuhlasim,po n90 je tu e seria,ktora uz ma rozlisenie 352x416,len e61 ma qvga tusim...
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
Marian25.10.2005 - 13:02 Trvalý odkaz
snura, N90 je svetla vynimka, tak ako napriklad S700i od SE viac ako rokom... a E seria sa este nepredava... Rovnako ako sa este nepredava S75 od Siemensu, W900i od SE apod...
7wcsnurka25.10.2005 - 14:45 Trvalý odkaz
u symbianu to nieje take jednoduche prejst na vyssie rozlisenie,to sam dobre vies...n90 sa uz par mesiacov predava a e seria uz bola predstavena,n70 nemohla mat lepsi disp,lebo je to len prezlecena 6680 a n91 je ulet z hd...kazdy new smart od nokie uz bude mat toto rozlisenie,mozno aj 3va rada...myslim.ze uz je tvoja kritika neaktualna ;) btw 3g motky maju uz dlhsi cas qvga...
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
Marian25.10.2005 - 15:12 Trvalý odkaz
A: software - suhlas, no aj Sendo X ci SX1 mali 176x220 a aj ked sa jednalo o stavovy riadok, pomohlo to...
B: kolko ludi ma N90? Tolko kolko P800/900/910?, kolko sa na Slovensku preda rocne 3G Motiek?
C: bude, budu, su predstavene su vsetko buduce casy, hovorim o aktualnej ponuke... QVGA mohlo byt na trhu uz viac ako tristvrte roka, no nie je... cest vynimkam...
D: E rada nokie su smarty, hovorme aj o blbych fonoch...
Suma summarum tu mame z blbych fonov QVGA displeje v S700i, ktora je vybehovym modelom, E1000 ktora sa u nas oficialne tusim ani nepredava a v D600 ktora sa este u nas nepredava.
Zo smartov su tu s rozlisenim okolo a nad QVGA Pxxx , N90, par motiek z ktorych sa ofic. predava len A780. Nezabudajme ani na 9 a 7 rad Nokie...
A dalej? Nic a po nas potopa...
Snura, bavme sa o fonoch, ktore tu u nas mozes oficialne kupit a ktore u nas vyuzijes (3G ma u nas ktory operator? Ex Flarion)...
7wcsnurka25.10.2005 - 15:34 Trvalý odkaz
vyrobcovia nemozu ovplyvnit velkost trhu a kupnu silu jeho obyvatelov,nehovoriac uz o strategii op ;) kolko mt z qvga bolo tohto roku na trhu v uk? btw ak je pre teba mesiac2 vzdialena buducnost(v3x,6280,vs7 atd)tak to je tvoj problem :) ps o cene n90 sme sa nebavili ;)
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
*vymazany double post - Ing. FijoK*
Marian25.10.2005 - 16:29 Trvalý odkaz
Snuraaaaaa :lol: precitaj si co som napisal ako prve, podla mojho nazoru mohli byt fony s QVGA na trhu, povedzme v ramci EU uz na zaciatku tohto roka (cize uvedene minuly rok) a nie na konci tohto ci zaciatkom buduceho...
7wcsnurka25.10.2005 - 16:44 Trvalý odkaz
vcelku si to vystihol :) ja som len reagoval na rozlisenie smart nokii a premianta n90 :) btw v cz bol na trhu sharp gx30 a tm100..
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
Marian25.10.2005 - 16:51 Trvalý odkaz
nj, displej N90 by bol pekny v kazdom fone okrem N90...
Mulano25.10.2005 - 19:09 Trvalý odkaz
Zase sa to tu schyluje k hadkam... :x ;)
BTW: 65tisic je standard,262tisic je luxus a 16milonov je EXKLUZIVITA :lol: :lol: :lol:
Ing. FijoK25.10.2005 - 19:12 Trvalý odkaz
trosku inak... 65 000 je nutnost, 262 sa stava standardom a 16 mil. je zatial bonbonik na torte :)
Mulano25.10.2005 - 19:15 Trvalý odkaz
Fijoku,aj tak sa da povedat ;)
podla toho,z akeho pohladu to beries....Pre NAS fonomaniakov je uz 262tisic nutnost,ale beznemu cloveku su aj 4tisicky dobre :lol:
aquila25.10.2005 - 19:37 Trvalý odkaz
mulano: rozdiel 65k vs. 262k farieb spoznas len za istych velmi specifickych podmienok, volnym okom temer nemas sancu a to ani ked mas dva pristroje vedla seba.
tie specificke podmienky su ked mas na displeji prilis vela z jednej farby a mas tam prechody ;)
napriklad na tomto obrazku je vidno rozdiel medzi 65 k (6630) a 262k (6681) aj volnym okom ;)
http://www.dialnice.info/temp/SS/FEscr001.jpg
Mulano25.10.2005 - 19:45 Trvalý odkaz
hmm...a co si chcel tym 1obrazkom povedat ;) :lol:
je to z 6630 abo 6681 ?? ;)
7wcsnurka25.10.2005 - 19:52 Trvalý odkaz
aquila s cim ten jeden pikcr porovnavas :o :D
btw 352x416 bude este dlho spicka a ako si spominal,na 2.1 inch dispoch maximalne uspokojive rozlisenie 8)
aquila25.10.2005 - 19:58 Trvalý odkaz
mulano aj snurka: porovnavam ten pikcr sam so sebou na inom telefone ;)
ide o tie prechody modrej na pozadi. mal som ho aj na 6630 aj na 6681 aj volnym okomo je rozdiel poznatelny. na 6630 tie skoky medzi farbami su vidno ;)
Mulano25.10.2005 - 20:04 Trvalý odkaz
ach jaj,a my sme odkial mali vediet,ze ty to porovnavas so svojim dispom?! :lol: ;) ja som 6630 nemal,tak neviem porovnat :p ;) ale rozdiel tam urcite nejaky bude,lebo keby nebol,nemalo by tam zmysel davat 262tisic farieb ;) (myslim do 6680/6681)
K700icko25.10.2005 - 20:13 Trvalý odkaz
Kupte si Nokie 3310 a mate po problemoch s farbami.
Odoslany z Sony Ericsson mobile phone
Mulano25.10.2005 - 20:16 Trvalý odkaz
K700i:nemaj boja,jednu mam doma!!Dokonca nie 3310 ale nokiu 3215,ktora ma + navyse obrazovy editor ;) ak chces predam ti ju....budes nesmierne spokojny :lol:
ale s5 k teme....
Marian26.10.2005 - 18:10 Trvalý odkaz
Snura, toto robi SE pre NTT DoCoMo - SE SO902i
http://k-tai.impress.co.jp/cda/static/image/2005/10/19/so902i01.jpg
Parametre:
Rozmery: 109X45X20mm 102g (K750i:100X46X20.5mm 99g)
Fotak: 3,2 Mpix (K750i: 2 MPix)
Displej: 320x240 (K750i:176x220)
OS: Symbian (K750i: vlastny)
Jednoducho, ked nechcu vyrobcovia pustit na trh nieco skor, tak to nepustia...
Ronn26.10.2005 - 18:23 Trvalý odkaz
A cena? :o
aquila26.10.2005 - 18:51 Trvalý odkaz
vsak mimo 3,2mpix tam neni nic extra
7wcsnurka26.10.2005 - 19:12 Trvalý odkaz
Atlis nemusis ist az do japonska,Se ma predsa dlho qvga na s700 a je to ich problem,ze klara sa nechyta na nastupujucich konkurentov s qvga d600,6280 atd atd :)
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
Mulano26.10.2005 - 19:16 Trvalý odkaz
pomaly,ale isto jak aquila :lol: :lol: :lol:
*vymazana citacia - Ing. FijoK*
Ing. FijoK26.10.2005 - 19:17 Trvalý odkaz
ani nie Mulano, to su fakty...
Mulano26.10.2005 - 19:21 Trvalý odkaz
no jo....zle som si precital snurkin prispevok ;)
7wcsnurka26.10.2005 - 20:17 Trvalý odkaz
ehm Mulano,ja suska niesom :D btw nokia bude s tym dispom(352x416) minimalne cely dalsi rok,king 8) ...a pritom displeje puke boli dlho jej najvecsou slabinou :)
Odoslany z Motorola V3 RAZR Black
Mulano26.10.2005 - 20:35 Trvalý odkaz
jj....nokia is king :lol: :lol: aspon,ze ty to uznas.... ;) :lol:
Arrow7926.10.2005 - 22:10 Trvalý odkaz
Ale to co sem dal Atlis je hezky fonik... spiny sikmooke.. :arg: :arg:
Ronn26.10.2005 - 22:16 Trvalý odkaz
Ing. FijoK napisal: A cena? :oto ta nemusi trapit, predava sa to len pre japonskeho operatora NTT DoCoMo :wink: No mna to trapi, lebo idem do Japonska na vymenny studijny pobyt a sem pride na skolenie docomogeisha (ako u nas orangeporadca) menom Hulimiho. :D
Odoslany z mobile device