- Späť na článok
- 723 príspevkov
Sony Ericsson Xperia Arc (LT15i)
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Martin Hombauer 25.03.2011 - 02:56
Ahojte, mam se arc, ešte stale mi nenabehla aktualizácia na Ics, ale co ma mmt zaujíma .... Na karte som objavil asi 400 mb adresár AURA pritom nemam v mobile žiadnu navigaciu, len google maps a ked som chcel kúpiť sygic tak mi vždy ostala čierna obrazovka, nedalo sa to spustiť, neviete co s tým? Dik
anonymous18.01.2011 - 01:35 Trvalý odkaz
kordo: toto mas oficialny blog ked info tak z tadialto blogs.sonyericsson.com/products/ To najdes info pre SE vyrobky ked sa nieco ma chystat je to tu zverejnene priamo clovekom od SE
anonymous18.01.2011 - 01:37 Trvalý odkaz
kordo: Predpokladana cena je cca 500 eur v CZ je to 14500 CZK
Cena je zatial orientacna
anonymous18.01.2011 - 10:19 Trvalý odkaz
bEGBIE: A ty mas od kial kurzovy listok? Kurz CZK/EUR je cca. 24,34. t.j. pri cene 14500CZK je to cca. 595€
anonymous18.01.2011 - 14:34 Trvalý odkaz
Tody: kto by mal zaujem o X10 chcem predat svoju :) uz ma aj 2.1 kto ma zaujem piste na tomas.desiatnik@gmail.com
anonymous18.01.2011 - 14:38 Trvalý odkaz
ganaj: za kolko?
anonymous18.01.2011 - 22:40 Trvalý odkaz
Tody: vec dohody... pis na mail ak je zaujem :)
anonymous18.01.2011 - 23:39 Trvalý odkaz
ganaj: ja nechcem,len tak pre zaujimavost som sa pytal:D
anonymous20.01.2011 - 17:11 Trvalý odkaz
nanao.: Sice vedie dizajnom ale zial i rozmermi. Idem si kupit tehlu aby som bol in.
anonymous20.01.2011 - 19:34 Trvalý odkaz
NortySP: A povedz mi aky podstatny rozdiel je medzi 3mm co je dlhsi od galaxy s alebo 4mm co je dlhsi od LG optimus 2x pricom oba tietio fony su o 1mm sirsie ??? :) akoze ubohe co ludia hladaju ako nevyhody. Fajn mozno oproti iP 4 je o 1 cm !!!! dlhsi a o cele 4mm sirsi strasne nee ?? :) ked si nosil 3310 nebola to tehla ??? :)
anonymous20.01.2011 - 20:38 Trvalý odkaz
dell: tento telefon je rozmermi a rozlisenim displeja idealny pre ludi co vyuzivaju pravidelne mobilny internet (v terene, doma je na to comp :). cim vacsi display tym sa stranka zobrazi plnohodnotnejsie, netreba ju zoomovat... a 4,3 palca je idealnych. Takze som rad ze ma taketo rozmery, a prave preto ho chcem. a vobec mi nevadi ze je o centimeter dlhsi ako ten alebo onen mobil. navyse, hrubka je idealna takze to tehla rozhodne nie je.
anonymous20.01.2011 - 20:54 Trvalý odkaz
pokemon: dnes su v mode velke telefony kto ma velky fon tak je IN :D
anonymous21.01.2011 - 12:47 Trvalý odkaz
Jano: Tento fon ma nijak nezaujal , len trochu dizajnom . Ked mam porovnavat s inymi mobilmi tak na htc dhd to ma dost daleko , len ta bateria je lepsia ..
anonymous22.01.2011 - 11:25 Trvalý odkaz
ganaj: co ti je.e?sak je to lepsi fon podla mna ako dhd....preco by mal mat nan daleko?
anonymous22.01.2011 - 12:11 Trvalý odkaz
kordo: Neviem ako sa vyznas v HW veciach tento telefon bude mat najnovsi procesor od Nvidia to ze ma takt len 1 Ghz neznamena ze bude zly lebo tento procesor ma v sebe kvalitnejsi graficky cip ako boli do teraz. To ze nebude mat dve jadra? nieje vobec az tak podstatne lebo aplikacii pre pracu s dvomi jadrami zatial niesu a nalejme si salku cisteho vina kolko aplikacii je vyvinutych pre linux ako taky ze dokazu pracovat s dvomi a viac jadrami.
anonymous22.01.2011 - 12:19 Trvalý odkaz
Kordo: Ja sa neriadim kurzovym listkom predpokladana cena je 500-530 eur neviem s kadial beriete tie ceny ze 600 eur to co bolo na tej ceskej stranke v tom eshope je len orintacna cena 14500 CZK a bolo tam este napisane ze podla cenniku SE byva cena nizsia ako je predpokladana cena.
anonymous23.01.2011 - 18:36 Trvalý odkaz
black3r: neviem ako sa vyznas v HW veciach ale najnovsi procesor od nvidie a jednojadrovy? to si dajak protireci.. nvidia uz vyraba len dvojjadrove procaky.. vlastne vsetky najnovsie procesory su dvojjadrove.. a v recenzii je konieckoncov aj pisane ze bude mat procak od qualcommu.. a kedze si to tak pekne trefne trafil ze bude jednojadrovy, tak hadaj o ktory sa bude jednat :D ono vlastne to je jedno, lebo kvalitnejsi graficky cip ako doteraz to nebude mat, lebo aj qualcomm adrena 220ky dava len do najnovsich dvojjadroviek :), takze tam bude zase len adreno 205.. konieckoncov, ked si to vyhladas v googli, zistis, ze to bude ten isty procak ako je aj v DHD (MSM8255).. K tym aplikaciam na dve a viac jadier.. keby vsetci rozmyslali nad minulostou/pritomnostou, tak by sa ziadny technologicky pokrok nekonal a nikto by si nekupoval nove veci lebo starsie by zohnal lacnejsie.., treba mysliet na buducnost, cca o polroka po vydani prveho telefonu s dvojjadrovym procakom uz budu aplikacie ktore to vyuziju a potom ludia ktori kupia telefon ako tento budu lutovat ze mohli mat za tu istu (predrazenu) cenu nieco, co mohlo byt ovela lepsie, akurat to nemalo znacku "Sony Ericsson" a 9mm hrubku.
Navyse.. nova generacia procesorov (dvojjadra + nove graficke cipy) bude schopna prehravat a nahravat video do rozlisenia 1080p, takze jednoznacne uzitok z toho bude :)
Jano: nie len bateria, ale aj hdmi :D ale inak mas pravdu, DHD je vo vsetkom ostatnom rovnake/lepsie (vysvetlenie pre korda: RAM, ROM, DualLED) :)
anonymous23.01.2011 - 20:31 Trvalý odkaz
NortySP: ciastocne mas pravdu a ciastocne nie :) Nemyslim ze by niekto lutoval ked si ho kupi koli nejakym 2-3 aplikaciam co dvojjadro vyuziju .. .alebo koli nejakym extra hram .. mozno tak par rocne deti budu smutne ze im nejde najnovsia hra. A navyse zatial nie je velka konkurencia medzi 2 jadrami .... takze zatial nie je nejaky extra vyber :) a to FullHD video ... neviem je to pekne ale nemyslim ze az take dolezite :)
anonymous24.01.2011 - 17:06 Trvalý odkaz
nanao.: Moj prvy mobil bol SE w350 (104x11x42mm) (to je ale outing ze), takze ked vravim male rozmery myslim tym male rozmery (prosim nemudrovat aby som pri nom bol byval ostal, na smartfony som presiel preto lebo sa na nom blbo pisali smsky (ach tie klasicke hardverove multifunkcne tlacidla...)
anonymous26.01.2011 - 15:19 Trvalý odkaz
kordo: k tym aplikaciam ako viem z oblasti linuxu je tychto aplikacii velmi malo co dokazu ist na dvoch jadrach a prve co sa urobi bude to ze sa prepisu tieto aplikacie pre android a co sa tyka pokroku v linuxovej sfere tak cakaj ten pokrok asi tak za rok a pol kym bude aspon nejakych 15 percent aplikaci pre dvojjadro co je dost malo samotny vyvoj aplikacii pre dvojjadro trva daleko dlhsie ako klasicke aplikacie.
anonymous02.02.2011 - 22:48 Trvalý odkaz
DJChaos: Osobne nemusim ziadne android telefony.... Som nadmieru spokojny s SE Vivaz, ktory obsahuje Symbiana. Vivaz je stary nieco cez rok a aj ten HW ma dost vykonny... 660Mhz (v dobe vydania to bol mobil s najvecim poctom Mhz zo symbianom...) 282 ci tak neak MB ram, pohode mi zvlada narocne procesy a pomerne dost app. Napr. Len SPB Shell si z ramky zoberie 60-80MB a pohode este dokazem mat spusteny napr TT-Pod, G-Desk atd a pohodicke funguje, mrzne fakt malo krat po dobu co ho mam mi zmrzol tak 5krat a to ho mam asi rok. Vzdy sa ale "odmrzol" do minuty a to bol fakt vytazeny, ked mal volne nakych 5MB ram z celkovej dostupnej pamete. (bez pamete vyhradenej pre OS). A k tym detskam, vidim aj po ulici chodia deti s xperiami mini a LG za 380€, raz som uvidel synovy mojho kamosa iPhone 4 dovezeny s USA (este dost dlho pred uvedenim na predaj v SR)
anonymous03.02.2011 - 15:53 Trvalý odkaz
DJChaos: No trochu som sa omýlil :D mam 720Mhz Procak a 256MB Ram
anonymous05.02.2011 - 22:55 Trvalý odkaz
Nokiáák: Máš v tom "CHAOS" chlapčé, neže si sa pomýlil :D
anonymous08.02.2011 - 15:22 Trvalý odkaz
Speedyno: v pohode telefonik ;)
anonymous08.02.2011 - 15:24 Trvalý odkaz
Speedyno: ma vobec nejaka Nokia HDMI??:D
anonymous08.02.2011 - 15:28 Trvalý odkaz
Peter: Super mobil nan musim nasetrit ale to by mi trvalo 10rokov kym by som dosetril. Bude to mat cenu podla mna asi najmenej 500€
anonymous10.02.2011 - 00:42 Trvalý odkaz
Speedyno: Nokia je v kríze! Rúti sa vraj do záhuby
Nový generálny riaditeľ spoločnosti Nokia Stephen Elop poslal svojím zamestnancom list. Upozorňuje ich na to, že sa firma rúti do záhuby.
anonymous10.02.2011 - 15:17 Trvalý odkaz
VanJ: Pre tych co tu riesia, ze jepotrebne aby aplikacia bola optimalizovana na viac jadier aby bezala rychlejsie na viacjadrovom CPU mam informaciu, ze sa mylia. Skutocnost je taka, ze aj singlethreadova v densnych podmienkach dokaze tazit s viacjadroveho CPU. Je to kvoli tomu, ze v aplikaciach ako su Smartphony bezi v OS viac procesov ako jeden, a teda scheduler operacneho systemu musi delit systemovy cas medzi viacero threeadov. V pripade ze ma OS k dispozicii viac jadier, moze naviac delit tieto thready aj medzi rozne jadra. Tym padom ziska akoby naviac systemovy cas ktory moze delit. V praxi to bude znamenat, ze dana aplikacia dostane viac timeslotov za rovnaku casovu jednotku, ako keby rovnaky system (a procesy) bezali na 1 jadre. Neplati tam sice uplne linearny vztah ale aj tak je tam narast v pocte systemoveho casu vyhradeneho pre danu aplikaciu. Dufam, ze je kazdemu jasne, ze aplikacia, ktora dostane viac systemoveho casu za rovnaku casovu jednotku (a nie je v IO wait stave) pobezi rychlejsie ako keby toho casu dostala menej.
Takze zaver: Viacjadrove CPU prinesie narast vykonu aplikacii (za predpokladu, ze OS je optimalizovany na viac jadier (co Linux je)) v porovnani s jednojadrovym CPU. Samozrejme niekoho napadne otazka, preco sa tak uz nerobi davno, a pouzivaju sa stale jednojadrove CPU. Dovodov je samozrejme viac. Viacjadrove CPU nie je lahke navrhnut, aby fungovali optimalne. Dalej, maju logicky vyssiu spotrebu a v neposlednom rade su drahsie.
anonymous13.02.2011 - 13:51 Trvalý odkaz
dell: je uz niekde oficialna cena pre SK ??
anonymous14.02.2011 - 12:00 Trvalý odkaz
Denis: je na predobjednávku za veľmi dobrú cenu: 519,99 Eur
anonymous23.02.2011 - 19:36 Trvalý odkaz
martin: nj tak cena tohoto mobilu priblizne odhad 550 - 620 € :D
anonymous25.02.2011 - 19:27 Trvalý odkaz
capoZH: predpokladaná cena 590 éček
anonymous27.02.2011 - 06:32 Trvalý odkaz
ivica2001: Je to "parada". Konečne poriadna mašina, ktorá ma oslovila aj nádherným nadčasovým dizajnom.Nech si závistlivci kecajú čo chcú, tento stroj musím mať!!! p.s.: pane Bože oslov vedenie Sony Ericssonu nech mi ho pošlú, prosím Ťa
anonymous28.02.2011 - 15:13 Trvalý odkaz
viperman: mp3.sk 520 euro. uz sa da objednat.
anonymous02.03.2011 - 22:06 Trvalý odkaz
Jardo: cafte, tak pre mna je 4.2" mobil je dost velky na nosienie vo vrecku, a kedze SE NEo je rovnako vybaveny ako Arc.. skoda len ze mobily nie su vybavene "aspon" 8gb pamete ale lne pametovou kartou.. ale aj tak pojdem do toho, povodne som chcel N8, ale za tie prachy cca 11000ck uz od mobilu cakam nieco viac.. skuste porozmyslat aj Vy! Neoooooooooooooo
anonymous08.03.2011 - 12:54 Trvalý odkaz
rudinskii: zdravim,vie mi niekto povedat aky je rozdiel medzi Xperiou X10 A Xperiou neo mam zaujem o kupu tak poardte nech kupim to lepsie..dikii :))
anonymous11.03.2011 - 13:50 Trvalý odkaz
SE_HELP: Ahoj rudinskii! Na tejto stránke si vieš porovnať tieto telefóny: http://www.sonyericsson.com/cws/products/compare?cc=sk&lc=sk#p=9146…
anonymous11.03.2011 - 21:21 Trvalý odkaz
rado: full hd my tam chybaa kedze hd uz poomaly ma kadzy lacnejsi fon...galaxy 2 zasa chyba zaostrvovanie :/ dufam ze to tam novy soft vyriesi :)
anonymous13.03.2011 - 18:42 Trvalý odkaz
cinci: chcem si kupit telefon s androidom (moj prvy) a neviem sa rozhodnut, neo alebo arc? aky je medzi nimi rozdiel?
anonymous16.03.2011 - 11:01 Trvalý odkaz
viperman: vie mi niekto povedat aky typ lcd displeja ma ten telefon? viem akurat ze ma led podsvietenie ale zaujimalo by ma ci je to IPS alebo nejaky PVA display? na mobilmanii ceskej uz je video recenzie ale tam nic nepovedali iba hlupost ze ta mba iba obycajne lcd + bravia engine + led a ziadny ips alebo oled displej :)))) ked ips je typ lcd.. :D
anonymous16.03.2011 - 14:48 Trvalý odkaz
viperman: rao myslis ze uvidis rozdiel medzi full hd alebo 720p tocene telefonom? ak chces natacat kvalitne full hd video, tak si kup kameru za 700 euro.
anonymous16.03.2011 - 14:49 Trvalý odkaz
viperman: cinci arc by mal byt "stihlejsi" a mal by mat vacsi displej a vnutornu pamat, a v baleni arcu budu asi lepsie HF sluchadla so stuplami a zrejme aj pamatova karta vacsia. zamrzi ze chyba hdmi kabel :(
anonymous16.03.2011 - 23:25 Trvalý odkaz
cinci: Takze ked tomu dobre rozumiem. Rozdiel medzi seXarc a seXneo nie je ziaden (az na rozmery, vahu a vyzor) divne... asi tomu nechapem
anonymous17.03.2011 - 09:23 Trvalý odkaz
viperman: no zatial to tak vyzera uvidime ked vyjde ten neo ze ake budu parametre a recenzia, mne sa paci tiez neo cena je pod 400 euro a featury to bude mat tie iste ako ARC, este ma napadlo ze bude mat asi slabsi fotoaparat mozno. inak mohli dat do ARCu xenon blesk aspon by ten telefon bol este viac niecim inym oproti konkurencii. xenon bol naposledy v SATIU :(
anonymous17.03.2011 - 11:02 Trvalý odkaz
Pali: Vcera som mal moznost sa pohrat so SE Arc od merchandisera, ktory k nam chodi...vraj bude dostupny od Aprila...display je velmi velmi velka pecka...povedal by som,ze ani Galaxy nekonkuruje...cenu mi nevedel povedat, takze vase dohady su viac nez nepresne!Fotooaparat vytvara velmi pekne foto aj pri tmavsom prostredi, rychlost telefonu je vyborna, no bol prazdny, bez aplikacii.Video, ktore sme prehravali na LCD cez HDMI bolo fajn, no mal som pocit trhania pri obcasnych scenach, vraj to je tym ze tel. reaguje na gyro, o com ale pochybujem a mam este obavy z tel. a prehravania videa cez HDMI...
anonymous18.03.2011 - 15:39 Trvalý odkaz
rado: Sledoval som pár videí na youtubku..natacane Arcom a napr galaxy 2 alebo optimusom od LG a ten rozdiel v full hd a hd vidno je..ale zas jasne ze to neni hlavne..arc na rodzel od galaxy aspon zaostruje..no bojim sa toho prostredia v fotaku a kameri..lebo na SE x10 je to dost pomale ..kym sa to vsekto rozbehhne,ako zapinanie led svetla..alebo vseotecne nastavenia obrazu..treba hladat na desat krat....ale neviem ze ci v Arc bude nieco nove alebo to iste,nevyznam sa v tom velmi ,,a chccem sa spytat na ten Hdmi kabel ? to sa da len v Se shope kupit ?
anonymous19.03.2011 - 23:13 Trvalý odkaz
fsgfdgv: za tak obrovsku cenu by som radsej zobral optimus x2 s procesorom s dvoma jadrami, je rychlejsi, neseka, xperie niesu najlepsie, maju dost ubohu kameru navyse tento model ma skaredy dizajn a slabe parametre
anonymous24.03.2011 - 14:26 Trvalý odkaz
andy70: X10 je onicom mobil, zbytocne drahy a za tu cenu sa da pohode kupit Galaxy S ... optika na ho*no, od 8.1 som cakal viac, ked som fotil s galaxy tak lepsie boli fotky ... dokonca lepsie este odfotil s8500 wave, takze dufam že tam daju konecne poriadnu optiku, a nebude to zasa zbytocne drahe ... aaale co ma dostalo, ze znova tam je len 1GHz procesor ... ved nastupca Galaxy S -> SII tam ma 2jadro ... takže Arc další zbytočný model !!!
anonymous25.03.2011 - 09:05 Trvalý odkaz
viperman: andy70 a naco ti je dvojjadro ked android 2.3 vie vyuzit iba jedno jadro?
anonymous25.03.2011 - 09:46 Trvalý odkaz
syky: keby tak mam dost cashov na to aby som kupil tuto nadheru:(
anonymous25.03.2011 - 09:49 Trvalý odkaz
syky: inak,kedy asi mozeme ocakavat prvy kontakt s xperiou neo?