Novy telefon do 350 euro
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
kevo182 04.09.2011 - 22:52
Zdravim chcel by som si kupit telefon ale fakt neviem aky lebo je ich hrozne vela moje podmienky su:
-fotoaparat aspon 5 mpx s nahravanim HD videa
-OS android
-bateria aspon 2-3 dni
-displej min 3,5-palcovy
-a aspon ten 1 GHz procesor aby to utiahlo dake hry
- pevnejsia konstrukcia
- HTC, Samsung, Sony Ericsson
zatial je mojim naj favoritom SE xperia neo alebo samsung galaxy s ale tam ma odradza to ze nema blesk co vy nato dakujem za rady
majko11293 (h…04.09.2011 - 22:58 Trvalý odkaz
ak chces pevnejsiu konstrukciu tak tu Sony Ericsson a Samsung odpadava. Najlepsiu konstrukciu ma urcite htc ale htc ma zasa blbu vydrz a hlavne fotoaparat. Ak by som si odmyslel tu konstrukciu, tak by som vzal Samsung Galaxy S..
nerd04.09.2011 - 23:26 Trvalý odkaz
najpevnejsiu konstrukciu maju odolne telefony :) a to nam potom odpada htc.
mne to tak vychadza na motorolu defy+ myslim ze splna vsetko co chces.
na druhu stranu neurobis zle ani s neom, sgs,desire s..... je toho vela a ziadny nie je dokonaly.
majko11293 (h…04.09.2011 - 23:32 Trvalý odkaz
boze nerd, uz si s tym trapny..to ma chces neustale chytat za slovicka? myslel som to tak, ze zo spominanych znaciek ma najpevnejsiu konstrukciu htc, omg.
DJ Pepe04.09.2011 - 23:41 Trvalý odkaz
tu by som sa rozhodoval medzi neom, a galaxy s, neo je jedno s najvykonnejsich jednojadier, ale pocul somze aj sgs je velmi dobry na hry.
nerd05.09.2011 - 00:58 Trvalý odkaz
nechcem :) ale niekedy si skratka nemozem pomoct....
co sa tyka spracovania respektive pevnosti konstrukcie tak si myslim ze plastova konstrukcia zakonite neznamena nekvalitu a kov kvalitu. ked na zem spadne desire alebo SGS tak to dopadne rovnako, rozletia sa :)
mal som SGS captivate ktory ma kovovy kryt baterky, telefon ako taky vyzera vyrazne lepsie ako europske SGS, ale :) ked si ho stlacil na spravnych miestach tak zavrzgal vic ako cisto plastove a "lacne vyzerajuce" SGS.
spat k teme:
ak je pre teba rozhodujici fotoaparat tak zvol SE alebo Samsung, po inom ani nepozeraj.
vydrz 2-3 dni je pri androidoch skoro nerealna, teda ak planujes telefon pouzivat, v tejto kategorii asi najviac "vytrca" motorola.
1GHz procesor sa asi ani nekombinuje s mensim ako 3,7" procesorom :)
a konstrukcia?! no tak teda HTC :)
fulminatrix05.09.2011 - 03:03 Trvalý odkaz
Staci vyhodit poziadavku na Android a zistis ze na Tvoje naroky pasuje jednoznacne najlepsie Nokia N8 ;)
(este stale plati aj akcia ze dostanes 20 kvalitnych hier v plnej verzii zadarmo)
zemiak05.09.2011 - 11:09 Trvalý odkaz
Ked vyhodi poziadavku na telefon, moze si kupit furik :-) (prepac, nedalo sa)
Ja by som sa pozrel na SE Neo, zaujimavy kusok.
fulminatrix05.09.2011 - 11:19 Trvalý odkaz
...
Autor nijak nerozvadza preco a ci skutocne potrebuje Android. Ale podla toho na com mu zalezi najviac je N8 jasnym vitazom. Co si vyberie je na nom a mne je to srdecne jedno.
kevo18205.09.2011 - 17:14 Trvalý odkaz
diki za rady ale symbian urcite nechcem tak asi vezmem ten sgs
Picos05.09.2011 - 19:08 Trvalý odkaz
Este dobre pouvazuj. U HTC si nenapisal o akom modely by si uvazoval. Urcite by som radsej zobral HTC Desire Bravo ako SGS. Poznam viacero ludi, ktori sa s radostou zbavovali SGS a ja ked som chcel predat svoj Samsung i8910 HD, tak ho nikto nechcel a bolo mi povedane, ze Samsungy celkovo nemaju dobru predajnost z druhej ruky. Dnes, po tom co vlastnim DHD, tak viem preco. Vyskusaj si jednotlive kusky / ak mas moznost /. Vlastna skusenost je najlepsia.
majko11293 (h…05.09.2011 - 19:13 Trvalý odkaz
ked chce mobil na hry, tak SGS je z jednojadrakov najlepsi. HTC Desire Bravo mam, a ma problem s malou pametou. Taktiez grafika nieje bohvieaka. Taky Desire S by bol lepsi, no tu by mohlo byt brzdou Sense ktore je zrutom RAM-ky...
Picos05.09.2011 - 19:21 Trvalý odkaz
Tak Desire S bez debaty ale myslel som, ze je tam financne obmedzenie. Syn ma Desire a je maximalne spokojny. Je pravda, ze ma malu vnutornu pamat ale inak si myslim, ze za tie prachy je to stale spica. Keby som si momentalne vyberal novy mobil, tak urcite Desire S.
mato00005.09.2011 - 19:47 Trvalý odkaz
Pokial ti ide o narocne hry tipu NOVA, NOVA2 tak ber jednoznacne galaxy s, je proste najvyk... z jednojadier. Je dokonca vyko... ako ospenovana ixperia play. Pokial chces dobry fotak, pekne menu, dizajn, tak ber Arc, desire s, neo...
DJ Pepe05.09.2011 - 22:00 Trvalý odkaz
ja teraz pouzivam dhd a neo, podla mojho nazoru, je neo rychlejsie ako dhd. vsetko mi nabehne o kussok rychlejsie, a tak galeria na dhd sa hovadsky dlho nacita. hoci som drzal desire s iba okamihovo, tak nemoznem povedat osobnu skusenost, ale podla testov co som videl na internete je neo vykonnejsi ako desire s.
majko11293 (h…05.09.2011 - 22:06 Trvalý odkaz
ano v benchmarku, a to preto, lebo ma Sense ;) inak je na tom Desire S hardwarovo lepsie..
DJ Pepe05.09.2011 - 22:09 Trvalý odkaz
ale ked si kupim htc so sense, tak ho aj tam budem,pouzivat ked sa mi paci. a ked ho budem pouzivat tak vyykon bude rovnaky ako v benchmarku. alebo ked si pustim hru, tak sa sense vypne, aby uvolnilo vykon? ale preco sa potom nevypne pri benchmarku? (to je len moja teoria)
majko11293 (h…05.09.2011 - 22:56 Trvalý odkaz
ano, teoreticky mas pravdu... to s tou ram ale nieje tak, ako si myslis. Htc Sense nieje len obycajny Launcher. Je to vlastne pretvoreny cely system s UI. Preto sa to len tak vypnut neda...
mato00005.09.2011 - 22:58 Trvalý odkaz
DHD aj Desire S su na tom HW lepsie...(ale je to skoro to iste) Co som sa hral s DHD-kami tak tie na 2.3 boli nehorazne rychlejsie ako napr. Arc. Skusal si FR? Tam sa ta RAM musi/ mala by sa prejavit.... Napr. Neo ma svagor a mne sa zda dost pomale oproti mojmu desire(nepouzivam sense). Sense je len launcher a subor wigedov, strasne spomaluje telefony.... preto htc maju tak male benchmarty. Aj ked nahradis sense inym launcherom, tak stale taha nieco z RAM, preto osobne preferujem custom ROM NOSENSE+ ADW launcher EX, potom sa s obycajneho desire stava maly blesk....
radkofan05.09.2011 - 23:04 Trvalý odkaz
nemas nad cim rozmyslat chyt si do ruky SE NEO (mimochodom novy za 279EUR neni ocom) a uvidis ake su SGS a DHD a potom telefony tazkopadne
kto tu pise take kraviny ze SGS a podobne ze je dobry na hry tak nech trosku popremysla videl som ako idu tie narocne hry na nich a potom este pol hodiny telefon po vypnuti je v soku
NEO ma nevyhodu ze je strasne plastovy
pozri si toto video napriklad http://www.youtube.com/watch?v=i2gsxJmJ0Ak
nerd05.09.2011 - 23:11 Trvalý odkaz
za 350? :)
http://mobilne-telefony.heureka.sk/lg-p990-optimus-2x/
nie je o com a ani memusi rozmyslat ci sa da uzasne sense vypnut alebo nie
DJ Pepe05.09.2011 - 23:14 Trvalý odkaz
ano, ale htc si kupim koly,sense, respektive sa mi zapaci a budem ho pouzivat. aj s custom romkou sa najde riesenie, ako,fon,zrychlit, ale napriklad ja si nechcem odpast zaruku. takisto aj na neo ci arc su romky,na zvysenie vykonu.tychto moznosti je vela, ale bezny smrtelnik nevie, resp. nema chut robit daco take. preto je najvhodnejsie bavit sa o vykonoch, ake podaju v reale pri tom ako su od vyrobcu, ako potom co su po upravach. htc bude vykonnejsie, ale az po upravach, a to, ako som spominal na nechce vela ludom robit. preto pride neo ci arc vykonnejsi.
osobne sa mi paci najviac htc sense na wm, toto je uz take divne...
nerd: kcomu dve jadra, ked ich nevies este vyuzit, a ked budes vediet, dvojjadra budu zase o kus inde. a neviem ako ale na toto lg som nepocul,nejaku extra chvalu
majko11293 (h…05.09.2011 - 23:26 Trvalý odkaz
za 350? :)
http://mobilne-telefony.heureka.sk/lg-p990-optimus-2x/
nie je o com a ani memusi rozmyslat ci sa da uzasne sense vypnut alebo nie
tak teraz musim vynimocne s nerdom suhlasit.. nejak som prehliadol ze 2X ma takuto cenu. Myslim ze to bude naj co mozes kupit... potom uz len dufat ze dostane 2.4 ktora ho zrychli o 180% :)
ale to Sense si si mohol odpustit, ale uz si nejako zvykam..
mato00005.09.2011 - 23:27 Trvalý odkaz
Radkofon vidno ze si nemal SGS ani DHD v ruke. SGS vopcha do vrecka aj NEO ,ARC aj PLAY co sa tyka hier, ma na to dobry HW a mozes sa aj posr... a je to tak. Porovnavas 1jadro a dvoj? To je uplne ina liga....
DJ Pepe05.09.2011 - 23:29 Trvalý odkaz
eeeee, a ty si drzal tie dva telefony vedla seba? alebo iba v rozmezi a potom si si utvoril svoj nazor?
nerd05.09.2011 - 23:30 Trvalý odkaz
marian ty mas pravo so mnou nesuhlasit iba vtedy ak sa nevedome mylis :)
...musel som :)
inak co tak citam o 2.4 tak by ho mal dostat kazdy telefon co ho hardwarovo zvladne
radkofan05.09.2011 - 23:39 Trvalý odkaz
ne ja som nedrzal este nijaky fon ty jak vidim si drzal vsetko a vsetkym asi
radkofan05.09.2011 - 23:52 Trvalý odkaz
h.marian: ARC a NEO maju rovnaku Adreno 205 a dovolim si tvrdit ze NEO je mozno aj sviznejsii fon ako ARC a ako tak pozeram PowerVR SGX540 v benchmarkoch a v realinych testoch nejak neporaza Adreno 205 neviem odkial mate tych 100% vykonu naviac
kevo18206.09.2011 - 21:45 Trvalý odkaz
a keby som zvisil latku ceny co hovorite na sgs2 ake mate skusenosti ?
majko11293 (h…06.09.2011 - 21:57 Trvalý odkaz
super telefon :) casom dokupis 2000mAh bateriu a mas super telefon so super vydrzou :D
DJ Pepe06.09.2011 - 22:01 Trvalý odkaz
suhlasim, myslim ze je to spicka momentalne.
ZraLOCK06.09.2011 - 22:21 Trvalý odkaz
S totalne nefuncknym zaznamom videa a dlhym zaostrovanim pred fotenim. Ja uz som sa ho radsej zbavil. Inak je to ozaj spicka
Picos06.09.2011 - 22:34 Trvalý odkaz
Kamarat ho pred par dnami reklamoval kvoli nefunkcnemu fotoaparatu. Ja Samsung nemusim.
nerd06.09.2011 - 22:58 Trvalý odkaz
inak este ma tak napadlo :) co tak nexus S?
radkofan06.09.2011 - 23:02 Trvalý odkaz
SGSII je to top ale co z toho ked kamarat ho za 3mesiace pouzivania mal 2x na reklamacii preto sa ho chce zbavit
majko11293 (h…06.09.2011 - 23:03 Trvalý odkaz
a EVO 3D uz je nad rozpocet?
kevo18207.09.2011 - 18:03 Trvalý odkaz
hovorite ze sgs2 je kazovy? tak ja uz potom fakt nwm :D