skusenost s ORANZOVYMI

  • 37 príspevkov
  • Andrej21.09.2007 - 01:47 Trvalý odkaz

    fiha, to bola inak napinava kovbojka :) pekne citanie, sice ta to stalo kopec nervov ale nakoniec si tam kde si chcel byt :) keby opovia necustovali fony neboli by taketo trable :)

    ioio21.09.2007 - 02:00 Trvalý odkaz

    kks ja taketo dlhe prispevky vseobecne necitam,ale toto ma dostalo:)

    Quo21.09.2007 - 02:45 Trvalý odkaz

    Bravoooo!
    Tak takto to ma vyzerat! :) Netreba sa nechat odradit a pevne si ist za svojim cielom.
    Akurat ja by som uz nezostal verny firme, s ktorou by som mal taketo skusenosti...

    RobertDza21.09.2007 - 03:58 Trvalý odkaz

    Myslim si ze spokojny celkom nie je lebo stale nema tych 8500 korun. Po urcitych skusenostiach sa drzim jednej zasady a to ze si nekupujem mobil pre seba z Orange akcie. So sluzbami som spokojny ale s ich zasahmi nie.

    Marek21.09.2007 - 08:39 Trvalý odkaz

    Ale Orange sa vyjadrilo ze costumizaciu zacali robit na ziadost zakaznikov :?: Najma pre taketo komplikacie s reklamaciou som od nich odisiel. U konkurencii som spokojny /aj pri reklamaciach/ len tie telefony by nemuseli blokovat

    ZraLOCK21.09.2007 - 09:29 Trvalý odkaz

    maju stastie teda v tom ornage, ze si taky trpezlivy.... ja uz by som v osmom odstavci tvojho clanku strielal :smt071

    Pendo21.09.2007 - 09:44 Trvalý odkaz

    Ucenujem tvoju vydrz. Ja by som to uz davno poslal cele mailom na SOIku, nech presetria postup riesenia reklamacie.
    Kazdopadne, by som este pokracoval dalej. Mas podpisanu oficialnu ziadost, kde si ziadal o vratenie penazi na tvoj osobny ucet. Tym padom, je tvrdenie: "to sa buhuzial nedaa" uplne bezpredmetne. Ta ziadost bola odfaxovana do centraly, takze si ju tvoj fakturant moze vyziadat a na zaklade toho ti peniaze vratit.

    Lenka Ivančíková21.09.2007 - 10:06 Trvalý odkaz

    Uff...bozska trpezlivost.Nie kazdy to s nervami vydrzi a trva na tom,na co ma narok.Ja by som snad len ziadala osobne ospravedlnenie od tej ehm osoby z reklamacneho.:lol: To su ty spravny ludia na svojich miestach!Za kazdy taky kiks by mali byt potrestany!

    ixus21.09.2007 - 10:11 Trvalý odkaz

    pridam aj ja
    Otec si zobral v akcii Nokiu 6280, ked ze mu v predajni povedali ze keby sa mu nieco nezdalo na mobile tak ho moze vratit, tak ho v predajni ani nerozbaloval. Ked prisiel domov tak zistil ze mobil-slider ma volu a v porovnani s mojou to bol celkom slusny rozdiel, moja bola padnuta a par mesiacov pouzivana. Tak ju siel vratit ALE vratenie sa vztahuje LEN na nefunkcnost. Tak sme ho dali na zarucnu opravu. Mobil, este s foliami nepouzity siel do servisu a vratil sa s popisom ako pouzivany... pritom z neho nik este nevolal. Ked som spravu zo servisu ukazal pracovnikovi predajne tak mi len povedal ze nieco v tom servise napisat museli, aj tak ostal tak ako bol. Po niekolkych mesiacoch trapenia z oranzovym otec dosiahol vratenie mobilu s tym ze presiel na vyssi pausal a zobral N73. Ale tiez to bolo na zaklade faxovania a zabiteho cau s "odbornikmi" v predajni. naozaj sa radsej vyplati zavolat na infolinku lebo v predajni sa nieco rozumne dozvediet je naozaj tazko, este ze tam mam jedneho kamarata s koselou orange poradca a ten naozaj VIE. inak info mam z webu a infolinky :)

    simumarek21.09.2007 - 10:54 Trvalý odkaz

    Tak toto bola zaujmava historka. Nastastie (klop-klop) ja taketo skusenosti nemam a dufam ani nebudem mat, nakolko telefon od operatora mi vydrzi maximalne tyzden dva, kym sa nepreda :)

    ZraLOCK21.09.2007 - 11:06 Trvalý odkaz

    lenze pozor.... po takychto a inych skusenostiach sa budu telefony od opov predavat coraz tazsie a hlavne dost pod cenu... ak telefon predas, straca zaruku, teda reklamovat ho moze iba povodny majitel....

    borizz21.09.2007 - 11:23 Trvalý odkaz

    PetoBA velmi dobre si pamatam na tento pripad, aj ked musim priznat, ze to riesil primarne kolega, teda uz byvaly kolega ;) ale to vyjadrenie zo strany OR bolo fakt dost dobre...tomu byvalemu kolegovi posuniem link na tento prispevok, urcite sa rozpamata :D

    Spring21.09.2007 - 11:42 Trvalý odkaz

    Ja mam tiez zaujimavu skusenost. Svojho casu som reklamoval v orange svoj siemens cx65. Nechcel som nic,len aby mi don nahrali novsi firmware. Telefon bol teda prijaty na opravu a po 29 tich dnoch mi volali ze je uz opraveny a mam si prist pren. Prisiel som teda,slecna vybrala krabicu so slovami,aby som si telefon vyskusal. Otvorim krabicu a co nevidim.telefon bol len prazdny kryt bez zakladnej dosky,kamera Sa vo vnutri prevalovala spolu s dalsimi suciastkami hore dole v prazdne. Vypucil som oci na slecnu,ona na mna,zahrkal som telefonom a hovorim-toto nieje moj telefon. Slecna chytila mensi stres a zacala hladat vyjadrenie servisu v ktorom stalo. Telefon nieje opravitelny. Nuz co.preberaci protokol potvrdzoval funkcnost mobilu pri podani reklamacie a zo servisu prisli len suciastky v igelitovom Sacku v krabici. Pokracovanie.dalej

    Spring21.09.2007 - 11:44 Trvalý odkaz

    Vzhladom k tymto jednoznacnym skutocnostiam mi bola navrhnuta moznost uplatnit narok na odstupenie od zmluvy a bola okamzite spisana specialna reklamacia. Domov som vsak isiel so suciastkami v Sacku, pretoze som musel najprv doniest nabijacku ktoru som mal doma, a tak vsetko doniest do predajne a odovzdat. Ale to bola len taka ceresnicka na torte. Vlastne mam este jednu. Tie suciastky ani kryty neboli z mojho telefonu, nakolko si vsetky dolezite casti telefonu znacim vzdy pred odchodom telefonu do servisu. Ani na jednom z dielov moja znacka nebola a dokonca tam bola aj jedna naviac. Kryt baterie som do servisu nedaval a ani bateriu. Zo servisu vsak telefon prisiel aj s krytom.ps-mozno preto aby Sa z neho suciastky nevysypali.:-)

    Traktorista21.09.2007 - 13:18 Trvalý odkaz

    to iste som mal aj ja s K700i. Moj bol 6 krat v servise, pisal som 5 reklamacii a furt nic. Az ked som stratil nervy a zacal na predajni nadavat vtedy sa to pohlo a po pol roku mi dali novy fon...

    People21.09.2007 - 13:33 Trvalý odkaz

    peto super ze si to dotiahol do uspesneho konca. Podla mna si to mohol hned na zaciatku riesit uplne inak. Vsetky tie zavady si urcite zistil v priebehu par dni od kupy fonu. Mohol si ho hned predat alebo ho dat decustomizovat.

    Quo21.09.2007 - 13:47 Trvalý odkaz

    People, tu islo o princip a o vykonanie spravodlivosti :)

    irf21.09.2007 - 14:53 Trvalý odkaz

    Ty blaho ani sam pan Boh by ma po tomto nedonutil podpisat novy dodatok v Orange.... Toto sa s jednanim T.mobilu neda porovnat

    Andrej21.09.2007 - 15:37 Trvalý odkaz

    Ty blaho ani sam pan Boh by ma po tomto nedonutil podpisat novy dodatok v Orange.... Toto sa s jednanim T.mobilu neda porovnat

    tak pre tvoje info asi dva mesaice dozadu som z tecka bral samsung e250, cely vysmiaty dojdem domov nakopnem ho ze si ponastavujem maily web a pod.. nastavim mail dam pripojit bum reset.. zanadaval som ze sak ale kady fon sa obcas resetne skusim zasa a bum reset. skusim web bum reset.. tak som to skusil par krat a na druhy den cely nasrany novy fon zanesiem ze mi ho vymenia a neceli.. tak som spisal reklamaciu a cakal co bude.. o dva tyzdne mi volaju z tecka ze fon je opraveny tak som tam nacupkal ze parada ani to netrvalo tak dlho.. da mi do ruky fon a uz som nebol tak sprosty tak reku vyskusam ho.. bum reset.. :) slecna sa hned zatvarila ze to nie je mozne a sla hladat nabijacku lebo podla nej je to slabou baterkou.. tak uz som mal usmev od ucha k uchu a 10 minut som sa bavil ako hlada nabijacku a ako sa hra s telefonom.. po tomto case prisla na to na co ja za 15 sekund. podotykam ze slecna bola zrucna ale tak pre istotu si ponastavovlaa datove profily rucne (kua apn internet sa da nastavit za 10 sekund ale tak co..) nuz tak sa mi ospravedlnila a spisali sme druhu reklamaciu.. jop.. tak a a cca o tyzden uz dosiel fon okej.. s novou doskou.. :badgrin: slecna ma uz cakala s nachystanym telefonom a este mi aj ukazala ako funguje na nom wapbroser kde co je, ale asi sa mierne urazila ked som ju schladil tym ze budem isto pouzivat operu mini :)

    People21.09.2007 - 15:40 Trvalý odkaz

    niner a v tmobile to nefunguje tak ze do niekolkych dni ti vymenia kus za kus?

    irf21.09.2007 - 16:02 Trvalý odkaz

    Lenze to si mal skusenost s predavackou na predajni respektive si narazil na "odbornika" v zmluvnom servise ktory nema s T-Mobile nic spolocne. Ja tu pisem o jednani spolocnosti ako takej, urcite by take machinacie s fakturacnym oddelenim ako staby beznym uctom v banke, ci taketo stupidne vykadrenia z reklamacneho oddelenia t-mobile neposlal

    Andrej21.09.2007 - 16:02 Trvalý odkaz

    no ved vravim ze nechceli. az potom mi kamosi povedali ze do troch dni by mi to mali hned na predajni vymenit za iny kus, hlupost bola ze som si ho tam na mieste nevyskusal hned prvy den :( ale inak teraz si ho neviem vynachvalit.. ako edge modem je super :lol:

    kuco21.09.2007 - 18:07 Trvalý odkaz

    Mozno budem OT ale ked som bol na Slovensku a mal som podobne problemy so sluzbamy alebo reklamaciou mobilu tak som vzdy nadaval na personal danej prevadzky aky su hlupy a nic nevedia ,jeden aj druhy operator. Vzdy mali nejaku prihluplu odpoved na moje problemy. Teraz som v UK a myslel som si ze tu budu vsetci ti najdokonalejsi ludia v znackovych predajniach a samozrejme aj sluzby operatorov. Anoo ,su tu lepsie pausaly aj ponuka ale ak mate akykolvek problem a samozrejme sa chcete obratit v zn.predajni na cloveka so svojim problemom tak zabudnite na "pockajte chvilku zistim vam to" Tu vam strcia do ruky sluzobny mobil a zavolajte si samy na "customer service" zo svojim problemom ,my vam nevieme nic povedat. A to sa tyka vsetkeho ci reklamacie alebo jednoduchej otazky. Ti ludia tu robia len zmluvy! Ja som tak isto nadaval na ludi v nasich predajniach ale tu este viac. Tu maju riadny chaos v systeme platieb co sa tyka O2 lebo ak zaplatite inym systemom ako oni chcu tak vas hned vypnu a potom sa musite dopytovat po znovu zapojeni lebo vy ste zaplatili a moze sa to tahat aj 2mes. Takze je to tazke vsade ;)

    Vseved21.09.2007 - 18:30 Trvalý odkaz

    Ja mam s tymto opacne skusenosti. Asi pred 3 rokmi som zobral z Orange Siemens S65, v predajni som ho neskusal, az doma, a zistil som ze displej len svieti na bielo a nic nezobrazuje. O 2 dni som ho odniesol nazad, a bez slova mi ho vymenili za iny. A pred rokom som mal problemy s K600i, stale mrzol, sam sa vypinal. Dal som ho reklamovat, o 10 dni bol nazad, opraveny, s novym softom a joystickom, ziadny problem. A reklamoval som uz aj Nabijacku asi po roku pouzivania, za 2 tyzdne mi dali novu...

    Quo21.09.2007 - 18:33 Trvalý odkaz

    inak, je super, ako sa tu chvalime vecami, ktore by mali byt samozrejmostou :lol:

    Profile picture for user zedenko@gmail.com

    Ronn21.09.2007 - 20:10 Trvalý odkaz

    S orangeom som nemal nikdy problemo, ale to co pisal autor temy by bolo u mna min. na SOIku. Lebo tie opice maju hadam dost penazi na to aby vedeli bezodkladne vratit niekomu jeho vlastne peniaze. A to s tou zarukou, ze ju clovek nemoze uplatnit ak kupi fon z druhej ruky, ma doraza. Zaruka sa predsa vztahuje na vyrobok a nie na cloveka.

    marecek23.09.2007 - 00:47 Trvalý odkaz

    PetoBA velmi dobre si pamatam na tento pripad, aj ked musim priznat, ze to riesil primarne kolega, teda uz byvaly kolega ;) ale to vyjadrenie zo strany OR bolo fakt dost dobre...tomu byvalemu kolegovi posuniem link na tento prispevok, urcite sa rozpamata :D

    jojo pametam sa borizz

    pioo27.09.2007 - 21:15 Trvalý odkaz

    prihodim tiez moju skusenost.. kupil som akciu v orange E65 po tyzdni mi nevietila klavesnica tak som siel odniest na reklamaciu do orange na prievozsku.. a cakal som... po 30 dnoch mi nikto nevolal tak mi to nedalo a na 32 den som volal na 905 a opytal sa na problem ze kde to viazne.. slecna mi povedala ze mam narok na zrusenie akcie a vratenia vsetkych dokumentov a vsetko stornuju.. tak priebehu tohto abo v pondelok to pojdem odovzdat a dufam ze sa dockam aj penazi za ten mobil a zrusim hned akciu!! potom sa pochvalim ci mam prachy :)

    DjTuning28.09.2007 - 02:50 Trvalý odkaz

    Ja som mal s K800i tiez podobny problem,no ked sa mi pokazil druhy krat,dal som ho decustomizovat a odvtedy mam po problemoch.Moj cas je prilis drahy na to,aby som ho mohol venovat reklamaciam a vypisovanim ziadosti nejakym primitivom,takze nejakych 600Sk za decustom mi pride za definitivne riesenie problemu ako velmi fajn napad.Ale trpezlivost autora temy musim ocenit,to klobuk dolu!

    pioo01.10.2007 - 21:03 Trvalý odkaz

    tak dnes mi orange vratil peniaze a zrusil zmluvu bezproblemov :) takze zatial spokojnost :)

    Piedro06.10.2007 - 11:18 Trvalý odkaz

    preco si ich nezaloval? nejakeho dobreho pravnika a nieco z trestneho zakona by si na nich urcite nasil...aspon nejake peniaze....takato borikracia vladne bohuzial nielen u operatorov ale u vsetkych firiem, poskytujucich sluzby....treba DO NICH!! ;)

    redmond06.10.2007 - 15:10 Trvalý odkaz

    Piedro, bravo.
    Ty zrejme nemas ani len predstavu cien pravneho zastupovania, za dalsie v takychto pripadoch nevysudis nic. Tak ze len zbytocne keci o sudeni.

    Piedro06.10.2007 - 20:17 Trvalý odkaz

    mam tri semestre prava a trestny zakon mi nieje cudzi...a ked nie TZ tak aspon obchodny zakonnik...ked nic ine, tak aspon porusenie zmluvnych podmienok...a nejake peniaze by sa dali vysudit...ale to je len moj nazor...len nazor :lol:

    Sefko06.10.2007 - 21:41 Trvalý odkaz

    Piedro:Neboj sa o to,ze OR ma podchytenych najlepsich pravnikov na SR a zmluvy su postavene takym sposobom,ze OR nikdy neprehra sudny spor...to by uz muselo byt nieco fakt dost zvlastne a ne takato haluz...ale kolko ludi tolko nazorov:D

    petoBA08.10.2007 - 23:45 Trvalý odkaz

    taaakze dockal som sa HAPPY ENDu, citajte EDIT v prvom prispevku...

    samo09.10.2007 - 13:20 Trvalý odkaz

    Uf no tak ja by som taku trpezlivost nemal a uz vobec u nich ani pausal nebral...