Porucha - Samsung Galaxy S Plus

  • 2 príspevky
  • Kami92 14.08.2012 - 20:42

    Dobrý deň, prosím Vás, nevedel by mi niekto pomôcť, už som úplne zúfalá. Mám Samsung Galaxy S plus od polovici mája (braný z Orangeu na paušál), prvý mesiac išiel ako hodinky, no v polovici júla sa objavili poruchy s propojením internet cez paketové dáta, mala som ich zapnuté a správne nastavené cez Orange internet, no stále nešlo načítať žiadnu stránku. Na WiFi internet šlapal okrem Android obchodu Google play (idú mi v pohode sťahovať dáta z netu, hocijaké, či filmy, pesničky z hocijakej strán

  • Kami9214.08.2012 - 20:43 Trvalý odkaz

    (idú mi v pohode sťahovať dáta z netu, hocijaké, či filmy, pesničky z hocijakej stránky okrem Play storu), išlo mi ho načívať, no nešlo mi sťahovať, vôbec nič, hoci pamäte mám habadej... Potom som telefón dala na reklamáciu, po 16 dňoch mi telefón vrátili s tým, že oprava nebola potrebná a že to bola údajne len chyba v nastavení. Ani nie 5 dní všetko išlo správe, no posledné tri dni mám zasa tie isté problémy, cez WiFi ide všetko okrem tzv. Marketu a cez paketové dáta sa mi internet ani nenačíta. Prosím, neviem, na koho sa mám obrátiž, som úplne zúfalá a reklamáciám v orangei príliš po spomínanej skúsenosti neverím. Prosím, o akúkoľvek odpoveď.. Prajem krásny deň. :)))))