Reakcia Orange na specialnu reklamaciu
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
mirec 05.11.2006 - 17:11
Suseda mala 3 krat mobil v servise. Jednalo sa o nejaku motorolu, stale ta ista vada. Servis jej stale vymenil flex dosku. Ako napisala specialku prisla jej odpoved, ze ked ho po 3tej oprave prevzala suhlasila s opravou a nema narok na odstupenie od zmluvy.
Prave som v jednej diskusii cital to iste s chlapikom ktory pisal specialku na N6280. Neviete o co ide? To nemam prevzat mobil zo servisu a tak napisat specialku? Vdaka za info
Arrow7905.11.2006 - 18:42 Trvalý odkaz
No neviem. Akurat mam podobny pripad v robote. Fon dosiel 3x z opravy a idem pisat list na zrusenie dodatku a vsetko je ok. Dokonca mi z orange povedali nech to urobim tak ;)
UA: SonyEricssonK610i/R1ED Browser/NetFront/3.3 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
mirec05.11.2006 - 19:25 Trvalý odkaz
Ked ti pride odpoved daj vediet
UA: Nokia6280/2.0 (05.92) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Fazu06.11.2006 - 06:30 Trvalý odkaz
Ano je to tak, pokial si preberies MT zo servisu, suhlasis s opravou a nemas narok na specialku.
UA: SonyEricssonP900/R101 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0
mirec06.11.2006 - 07:37 Trvalý odkaz
no hej, ale preco mi stale hovorili, ze staci prist do predajne, doniest vsetky protokoly a napisat specialku.
To znemana ze ked chcem pisat specialnu reklamaciu mam dat mobil do servisu a tak pisat specialnu? ci ked pride zo servisu nemam ho prevzat? Ved ked chcem napisat specialnu mobil nemusi byt neopravitelny, staci ak tam bola 3krat ta ista vada, ci nie?
simumarek06.11.2006 - 08:16 Trvalý odkaz
Vyzera to tak ze si stale najdu nejaky dovod preco neuznat specialnu reklamaciu. Ale ved ta vada sa mi nemusi prejavit hned pri preberani. A ak telefon preberiem a o den dva zistim, ze ma tu istu vadu tak ho nemozem vratit lebo som ho uz prebral? Je to nejake divne. Ale ako riesenie moze byt, ze ho das do servisu este raz a potom ho uz nepreberies a napises specialnu reklamaciu :)
mazo06.11.2006 - 08:26 Trvalý odkaz
marek ako pises. (ASI) ked o den dva zistis vadu, zanesies fon do opravy (po x-ty raz)a v tom momente napises specialku.
IMHO
colle06.11.2006 - 09:34 Trvalý odkaz
Podla mna nestaci aby si treti krat zaniesol fon do servisu, ale treti krat ti musi byt uznana reklamacia! Ked treti krat odnesies fon do servisu tak este nemozes vediet ci ti reklamaciu aj uznaju. Takze s pisanim specialky treba trochu asi pockat.
UA: SonyEricssonK750i/R1CA Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
mirec06.11.2006 - 13:29 Trvalý odkaz
Je to na hlavu. Mam doma 5 uznanych protokolov. 3 krat sw zavada a 2 krat hardware. Bol som v tom ze napisem specialnu a nie je problem. Hmm
UA: Nokia6280/2.0 (05.92) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
bohush06.11.2006 - 17:29 Trvalý odkaz
normalne treba ist do predajne a dat reklamaciu, ze chces vratit peniaze alebo novy taky isty telefon alebo dalsiu opravu
bloodko06.11.2006 - 23:03 Trvalý odkaz
Mne sa este za cias globtelu pacilo co robil. Matka mala Sagem 919 4x v servise (zamrzanie, vypinanie, nemoznost uskutocnit hovor,...). Prvy krat jej ju uznali, ale tie ostatne nie. Vraj je v poriadku, ale prehrali jej vzdy firmware. Ak chcu oni sa z toho vyvlecu. S tym, ze mobil nemozem prebrat som tiez nevedel. Aspon do buducnosti viem. :P
Mikullas07.11.2006 - 00:52 Trvalý odkaz
Ked preberies zo servisu fon, tak uznavas, ze je opraveny a specialka sa vztahuje len na neopravene kusy, teda ta chyba musi byt preukazana este raz ...ved predsa by bola blbost vraciat fon, ktory je opraveny a teda plne funkcny. Predajca (teraz OR) si predsa nevycucia z prsta ci hovoris pravdu ze je nadalej chybny, musi to proste preverit. Teda v tomto pripade radim dat to znova do opravy, ale cez predajcu, nie priamo do servisu.
mirec07.11.2006 - 16:48 Trvalý odkaz
ale hlavne ze vsetci predajovia mi hovorili, nie je problem ked budem chciet dat specialnu reklamaciu len pridem so zarucnym a protokolmi. Ma to troska nastvalo.