O2 Analytics: voláme viac než pred rokmi, platíme však menej

  • Lumiak625 24.11.2014 - 14:31

    to je štatistika o2.? spočítajme/te(aj u ostatných), 100 minút(cca 60 do vlastnej) cca 30SMS+2MMS a nejaké dáta(ktorých objem neuvádzajú). dá sa to "všetko" vobec v tesnať do 21 Eur.? ;-)
    Ps.
    nie je to tak, že by skor chceli aby sa za toto platilo až 21 Eur.?

  • huje®24.11.2014 - 15:53 Trvalý odkaz

    Odpoveďou by ti mohla byť táto veta z článku:

    "V pravidelnej správe O2 Analytics, ktorú pre O2 spracovala spoločnosť Ipsos, sa dozvedáme ďalšie zaujímavé štatistiky z prostredia zákazníkov mobilných operátorov."

    Bonyek@azet.sk24.11.2014 - 16:10 Trvalý odkaz

    Áno, máš pravdu, čítal som to.
    tak ale spočívať si to teda mozme, že na kolko by to u jednotlivých OP vyšlo.!? lebo ja za toto/tolko by som veru 21 Eur nedal...
    Ps.
    na o2 sa to teda nevzťahuje, len si tou spoločnosťou nechávaju vypracovať štatistiky iných operátorov.? :-[

    huje®24.11.2014 - 16:15 Trvalý odkaz

    Ta to ne štatistiky iných operátorov, to prieskum :-)

    Ide o to, čo im kto narozpráva a z toho sa potom zrobia tote obrázky :-)

    galaxi24.11.2014 - 16:22 Trvalý odkaz

    o2 statistikam ako aj o2 sa da tazko verit. Uz pred par rokmi o2 vykrikovalo ze na tahu zlacnenia je konkurencia, ktoro ceny o2 uz niekolko krat podliezla cenou. O2 nic uz roky najdrahsi operator.
    No a teraz zasa kricia vraj viac volame a vraj lacnejsie? Ved stale volame za 13 centov!!!

    Bonyek@azet.sk24.11.2014 - 16:38 Trvalý odkaz

    asi by chceli dosiahnuť to čo som písal v Ps v prvom príspevku.
    Ps.
    kto im ale toto na rozpráva/l, keď to nejako nevychádza, teda aspoň u mňa.

    huje®24.11.2014 - 16:45 Trvalý odkaz

    Myslím si, že nielen u teba to nevychádza. A nemyslím si, že to chcú dosiahnuť týmto prieskumom za ktorý zaplatili. Skôr si myslím, že im ľudia narozprávali poriadne hlúposti, alebo ani nemajú prehľad o tom, koľko služieb a za aké peniaze naozaj využívajú (to je asi dosť veľká skupinka ľudí, ktorá toto naozaj nevie), prípadne či v tom 21 eurovom mesačnom poplatku je zahrnutý paušál s tel. alebo nie, či na koľko % ho využívajú atd.

    Sám som bol pár razy svedkom, ako v predajni operátora stačilo, keď obsluha zahlásila zákazníkovi, že "má nárok na nový telefón". Už samotná formulácia je nezmysel, ale evidentne to zaberá. Ľudia neriešia, aké služby majú, koľko za ne platia, hlavný je toten nový telefón k paušálu i keď väčšinou len a výlučne s viazanosťou na 2 roky. Niektorým potom svitne, ale o 24 mesiacov sa scenár zopakuje a podpíšu zas lebo nový telefón.

    Fóra neber ako reprezentačnú vzorku, však len taký joso galaxi na konkurečnom portáli aj v súčasnosti vystupuje pod min. 4 nickmi. Je to tam roky rokúce o tých istých osobách a obsadení. Tá hŕstka tých istých ľudí, čo furt niečo riešia je fakt nepodstatná.

    Tieto informácie z U&A study som zobral na vedomie - no to je tak všetko :-)

    Manobb24.11.2014 - 19:52 Trvalý odkaz

    hujer, OK, nevedia možno, čo majú a za čo platia ..., ale už to samotné je choré, že sú za "cca 100 minút a 33 SMS + 2 MMS" vôbec ochotní zaplatiť tých 21 Eur.

    Chápeš ?, už len tá myšlienka je zvrátená a poukazuje, aký je ten slovenský národ naozaj tupý a neschopný si v cenníkoch nájsť aj niečo výhodnejšie ...

    Tá neúcta k vlastným peniazom na individuálnej úrovni je v konečnom dôsledku len zlou predzvesťou a realitou, že ľuďom nevadí potom ani to, že ich politici a iní príživníci okrádajú na spoločných prachoch cez štátny rozpočet.

    Tento národ naozaj nemá perspektívu ... Žiaľ.

    huje®24.11.2014 - 20:33 Trvalý odkaz

    To ja ale vôbec neriešim. Ak je niekto presvedčený, že za svoje peniaze dostáva adekvátnu porciu služieb, ja mu to vyvracať nebudem ;-) Len som reagoval na to, že si Bonyek myslel, že ide o štatistiku O2 a o tom sme písmenkovali doteraz ;-)

    Situácia s "nárokom na nový mobil" (hoci aj pár mesiacov pred skončením predošlého záväzku/viazanosti je žiarivým príkladom toho, ako množstvo ľudí premýšľa. Každý má možnosť zvoliť si vlastnú cestu. To je rozhodujúce. "Dospelého človeka" netreba vodiť za ručičku. Môj názor na to poznáš už dávno, netajil som sa tým nikdy. Ak má niekto papier na to, že je dospelý, neznamená to, že dospelým naozaj je. A čím dlhšie bude trvať to vodenie za ručičku, tým viac sa takému jedincovi ubližuje tým, že ho za tú ručičku stále niekto vodí.

    Popísalo sa na tému služieb a cien aj v diskusiách toho už toľko, že každý, kto nemá tam hore úplne prázdno už musí vedieť, že 21 eur za skladbu, ktorá sa tu prezentuje je veľa. Aj keď nevieme, či ide o ponuku s "dotovaným" telefónom a viazanosťou, alebo bez, prípadne aký dátový balík v tom je...

    V konečnom dôsledku - mám pocit, že momentálne máš aj ty plus mínus dobrú ponuku za adekvátne peniaze. To je rozhodujúce. Či...?

    Všetky tie tanečky niektorých jedincov ohľadom zníženia jednotkovej ceny sú mi po všetkých tých rokoch už fakt na smiech. Každý má možnosť si vybrať. Ak niekto preferuje najnižšiu jednotkovú cenu na nulovom paušále/predplatenke, má niekoľko možností.

    P.S.: Naozaj je celkom jedno, či je tá cena 13 modrých alebo 12 oranžových centov ;-)

    Uprednostňuje niekto 12-mesačnú platnosť kreditu? Nech sa páči. Chce niekto volať za 5 centov za minútu? Nech sa páči. Chce niekto za sedem? Nech sa páči. Chce niekto vo vlastnej zadarmo ? Nech sa páči. Chce niekto volať na 5 čísiel za 20 eurové zadarmo? Nech sa páči. Atd.

    P.S.2: A to som si myslel, že už takýto traktát nenapíšem. Ach to boli časy ;-)

    Manobb24.11.2014 - 20:44 Trvalý odkaz

    No neviem, ale ja naozaj vidím problém aj v tom, ak niekto dokáže "dobrovoľne" platiť hoci aj 7-násobok ceny, ktorú by mohol platiť, ak by sa trošku posnažil a viac čítal podmienky.

    Tá lenivosť národa pohnúť mozgom je naozaj už neprimeraná ... a keď je jedinec lenivý riešiť aj elementárne úlohy (výber paušálu považujem za elementárnu úlohu, ktorú by mal priemerný jedinec zvládať ľavou zadnou) ... ako potom môže riešiť zložitejšie úlohy, medzi ktoré jednoznačne považujem aj výber vo voľbách (tam to bez analýzy je vždy iba športka, alebo výber "iba" podľa telesných sympatií a pod.)

    Nechcem viac politizovať ..., lebo som si istý, že pointa je už aj tak dosť jasná. ;-)

    Rastislav.j24.11.2014 - 22:40 Trvalý odkaz

    „A za to všetko sú v ochotní zaplatiť v priemere 21 eur,“

    „Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval za tretí štvrťrok 6,1 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry dosiahol 13,3 €, čo znamená priemerné ARPU približne 9,79 € mesačne.“

    Kde asi súdruhovia spravili chybu?

    Nightmare24.11.2014 - 23:34 Trvalý odkaz

    ze PLATIME MENEJ?:D:D:D:D
    to neni dobry ani vtip!

    galaxi25.11.2014 - 05:27 Trvalý odkaz

    hujer si dobry inspirator len mna ako si neinspirujes.

    viperman25.11.2014 - 17:02 Trvalý odkaz

    galaximu sa o jeho 13 centoch uz musi aj snivat :)