Pomôžte zlepšiť služby O2. Nový portál dáva priestor vašim nápadom

Máte skvelý nápad, ako vylepšiť ponúkané telekomunikačné služby? O2 sa o pripomienky a podnety zákazníkov zaujíma. Preto vytvorilo inšpiratívny portál, kde sa o svoje myšlienky a námety môžete podeliť.

Novootvorený portál www.napady.o2.sk slúži všetkým, ktorí majú skvelý nápad na zlepšenie doterajších telekomunikačných služieb. Nadväzuje tak na prvý interaktívny portál O2 Fórum, ktoré bolo zrušené v apríli 2013 po tom, čo sa diskusia preniesla z portálu na facebookovú stránku operátora.

"Otvorená a maximálne prozákaznícka komunikácia je jednou z našich dlhodobých stratégií. Ako prvý operátor na trhu sme zaviedli interaktívny portál O2 Fórum, či od začiatku sprístupnili facebookovú nástenku priamym komentárom našich fanúšikov. V tomto smere prinášame ďalšiu novinku, platformu O2 nápady. Priestor, kde sa s nami môžu záujemcovia podeliť o svoje nápady ako vylepšiť služby, či programy, prípadne priniesť úplne nové revolučné riešenie. Prispieť môže úplne každý, kto príde s dobrou myšlienkou,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa O2.

Nápady sa môžu týkať produktov, služieb, alebo čohokoľvek, čo by ste od svojho operátora očakávali. Okrem nápadov môžete vyjadriť aj svoj názor na rôzne témy v pravidelných anketách.

Portál umožňuje jednoduchou a prehľadnou formou pridať nápad, ktorý spracuje a zváži príslušné oddelenie O2. V prípade jeho schválenia bude nápad zverejnený na portáli a ostatní zaň budú môcť hlasovať. Platí, že čím viac hlasov nápad získa, tým je väčšia šanca na jeho realizáciu. Okrem pridávania nápadov a následného hlasovania, môžete jednotlivé nápady aj komentovať alebo zdieľať prostredníctvom sociálnych sietí.

Na stránke sa už niekoľko nápadov a námetov na lepšie služby nachádza. Zatiaľ má najviac hlasov požiadavky na väčšie zľavy na mobily a paušály pre študentov, iný zákazník by chcel viac dát v paušále, či rýchlejší prenos po prečerpaní minutého objemu. A čo vy? Čo by ste zlepšili?

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Manobb 11.08.2014 - 22:45

Ľutujeme, Tvoj nápad nepostupuje do ďalšieho kola ================================================= Ahoj, mrzí nás to, ale Tvoj nápad s názvom “V O2 po 1.min. ZADARMO aj pri aktivovaných extrabalíčkoch ...” neprešiel potrebnými kritériami. Bohužiaľ ho teda nezverejníme medzi ostatné nápady. Jedným z dôvodov je: „Vždy sa snažíme prinášať prehľadné a jednoduché produkty i služby. V tomto prípade by sa navzájom bili dva rôzne benefity a to by nebolo správne :)..“ Môj názor: ....... to je škoda, takto zostanem pekne krásne bez extrabalíčkov a väčšinu vecí budem i naďalej riešiť cez Viber, keďže 13 centov/min. je dnes už šialená suma za telefonovanie.

Josa12.08.2014 - 10:34 Trvalý odkaz

Ako riadne selektuju :D Ja som im pisal, pre vsetkych bezplatne volania vo vlastnej sieti a nie az po 1. minute. :D Za to su tam riadne blbosti odsuhlasene. Zbytocny web

paul12.08.2014 - 12:50 Trvalý odkaz

Ja som napísal aby som si mohól k pausalu aktivovat iný internetový balicek pretože teraz mam mini 100mb a obnovovať ho za 3eura určite nebudem to radšej zaplatim viac za iný balicek a nikde to nevidim uverejnene ani mi neprisla žiadna odpoveď :D

ondrakomous13.08.2014 - 00:29 Trvalý odkaz

napis jim neco desne sprostyho, oni ti odepisou, zes vyhral hlavni cenu, takhle to funguje v cechach. paule, tobe neodepsali, protoze se proflaklo, ze delas v orangi.

Josa13.08.2014 - 23:27 Trvalý odkaz

Tak uz mi poslali odpoved na neobmedzene volania vo vlastnej sieti pre vsetkych aj s dovodom zamietnutia: „Ďakujeme za nápad! Našim zákazníkom poskytujeme flexibilitu bez viazanosti. V rámci programu O2 Fér si môžeš kedykoľvek aktivovať alebo deaktivovať extra balíčky podľa potreby.
Jasme, na co to mat zadarmo ked sa to da aktivovat :D

Celá diskusia 5 príspevkov