Orange: v Q1 2016 počet zákazníkov opäť rástol

Aj keď výnosy Orangeu medziročne mierne klesli, počet aktívnych zákazníkov rástol. Veľkému úspechu sa teší služba Navzájom zadarmo, ktorá v skupinách umožňuje vzájomnú bezplatnú komunikáciu. Rástol aj počet používateľov mobilných dátových služieb.

Výnosy Orangeu dosiahli k 31. 3. 2016 dosiahli 135,3 miliónov eur, čo predstavuje medziročný pokles o 2 %. Takmer tretinu z celkových výnosov tvoria výnosy z mobilných nehlasových služieb, ktoré naa celkových výnosoch tvorili 31 %, medziročne sa zvýšili o 3 %. Najrýchlejšie rastúcou zložkou výnosov boli výnosy z fixných služieb. Tie sa medziročne zvýšili o 13 % a tvoria 4,6 % z celkových výnosov.

ilustračný obrázok: orange.sk

Celkovo až 155-tisíc zákazníkov sa rozhodlo v prvom kvartáli 2016 podpísať, alebo opätovne predĺžiť zmluvu na paušál alebo mobilný internet, z čoho viac než 10-tisíc bolo takých, ktorí si preniesli číslo od iného operátora. Počet zákazníkov, ktorí sa rozhodli preniesť si číslo z Orangeu k inému operátorovi, klesol o 3 % na úroveň 22 451 zákazníkov.

ikona

Orange: rok 2014 bol návratom k rastu zákazníckej bázyNa novinárskom stretnutí s generálnym riaditeľom Orangeu sme sa dozvedeli, ako sa darilo operátorovi vlani a čomu sa chce venovať v tomto roku. Potešil o 18 % nižší počet prenesených čísel ku konkurencii a rastúca spokojnosť zákazníkov. Rástli aj výnosy z dátových služieb.

K 31. marcu 2016 evidoval Orange 2,896 miliónov aktívnych zákazníkov mobilných služieb, o percento viac než v rovnakom období minulého roku. Z toho viac než 1,27 mil., čo predstavuje 11 % medziročný nárast, sú zákazníci mobilných dátových služieb. Priemerný mesačný výnos na jedného zákazníka ARPU bol 12,1 eur.

Vyše 201-tisíc zákazníkov využíva fixné služby Orangeu, z čoho 88-tisíc zákazníkov sú zákazníci využívajúci digitálnu TV. Službu Navzájom zadarmo využívalo viac než 599-tisíc zákazníkov v 146-tisíc skupinách.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu