Samsung Galaxy S7 a S7 edge dostanú prémiový servis

Najnovšie vlajkové lode Samsungu sa k prvým majiteľom dostanú už zajtra. O dva dni skôr, než je oficiálny dátum (11. 3.) štartuje predaj napríklad v Telekome alebo u vybraných partnerov. Prémiové telefóny budú mať aj prémiovú zákaznícku starostlivosť cez špeciálnu infolinku.

V prípade poruchy zariadenia si môžu zákazníci na infolinke s číslom 0800 665 377 (MojeS7 podľa písmen na telefónnom číselníku) dohodnúť jeho expresné vyzdvihnutie z miesta v rámci Slovenska, ktoré si sami určia, a rovnako deň a čas, kedy im to vyhovuje. Zároveň im bude poskytnutý náhradný smartfón Galaxy S7 edge alebo S7 počas celej opravy.

Na infolinke získajú zákazníci aj všetky potrebné informácie ohľadne nastavenia, návodu či reklamácie zariadení. Ak sa majiteľ Galaxy S7 edge alebo Galaxy S7 rozhodne navštíviť niektoré zo zákazníckych servisných centier Samsung osobne, prebehne oprava pokazeného zariadenia do jednej hodiny, ak to povaha poruchy umožní.

ikona

Základné info: Samsung Galaxy S7 edge (SM-935F)Zakrivená verzia modelu Galaxy S7 ponúkne 5,5” Quad HD displej, 4 GB RAM, 12-megapixelový fotoaparát s optickou stabilizáciou a svetelnosťou f/1.7. Bezkonkurenčná bude aj výdrž vďaka 3 600 mAh batérii.

ikona

Základné info: Samsung Galaxy S7 (SM-930F)Smartfón ponúka rovnaký 5,1” displej ako vlanajší model, dostal však 4 GB RAM, 12 Mpix fotoaparát s rekordnou svetelnosťou objektívu a optickou stabilizáciou, odolnosť voči vode či 3 000 mAh batériu.

Túto službu poskytuje Zákaznícke centrum Samsung v Bratislave (Galvaniho 17/C), Žiline (Pribinova 8725/54) a Košiciach (Hutnícka 22).

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

Wayne 09.03.2016 - 12:34

Budu ho potrebovat. Toto sa stalo Johnovi pri recenzovani S7 pre phonearena. (Hint; vybral ho z vreckal objektiv bol prasknuty. Vyzera to ze Samsung sa nes*al velmi z ochranou sosovky fotoaparatu...) https://plus.google.com/+JohnVelasco/posts/QbRL2cuZ36r

ondrakomous09.03.2016 - 13:43 Trvalý odkaz

dneska byl na gsm clanek, ze s7 nejde vubec rozdelat, at si prej lidi koupi radsi s4. inzenyri ze samsungu se zase predvedli. asi si uvedomujou, ze na servisu samsungu vydelavaji nejvic prekupnici a levny cinsky fabriky, LOL. premiovy servis u nas neexistuje, lepi tam fotaky a displaye z ebay. PREMIOVY SERVIS znamena VYMENA KUSU ZA KUS, pri takhle slozitych vyrobnich procesech neni jina moznost. PREMIOVY SERVIS ZNAMENA PREMIOVOU CENU, kdyz si koupim samsung u OFICILANIHO SELLERA, tak priplatim 150EURO MINIMALNE oproti sedymu dovozu. muzem samsungu pogratulovat, ze konecne vyrobil NESERVISOVATELNY telefon, cimz defakto nejvic odrovnal zakazniky, kteri si koupi telefon podle heureky. kdyz jsem se ptal primo vyrobce telefonu, tak mi bylo DOPORUCENO NENAKUPOVAT OD OPERATORA, ale nakupovat primo u SAMSUNGU. operator sice zajisti servis u "autorizovaneho servisu", ale tam sedi " KLASICKY SERVISACKY POLENO", ktery jednu zavadu odstrani a pridela tri dalsi, takze se dostanete do "STENLEYHO SPIRALY", ze ktere neni uniku.

Tomas10.03.2016 - 16:31 Trvalý odkaz

Phonearena su jedni z najhorsich recenzentov na Ytb... bral by som ich s rezervou.

Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

Wayne10.03.2016 - 16:35 Trvalý odkaz

Co chces brat s rezervou na tom ze ten objektiv praskol? Alebo si to vymyslel a dokreslil rozbite sklo vo photoshope?

Celá diskusia 7 príspevkov