Telekom: hospodárske výsledky za prvý polrok 2012

  • huje® 09.08.2012 - 13:48

    Before: K 31. decembru 2011 využívalo služby mobilnej siete celkovo 2,326 milióna zákazníkov.

    Podiel zmluvných zákazníkov stúpal a ku koncu roka 2011 dosiahol 62 %.

    Na celkovom počte 1,447 mil. zákazníkov mali výrazný podiel flexibilné programy Podľa seba, ktoré boli vo vianočnej kampani aktualizované na Podľa seba Naj a programy Fix, pri ktorých zákazníci uprednostňujú systém kreditu a akciový telefón.

    Počet zákazníkov predplatenej karty Easy bol za rok 2011 629-tisíc, o 15,2 % menej, než minulý rok.

    Počet SIM kariet pre SkyToll bol 250-tisíc. Tu nastal nárast o 11,1 %.

    http://www.fony.sk/clanky/5886-telekom-hospodarske-vysledky-za-rok-2011

    Zaujímavé :-)

    A teraz: Počas druhého štvrťroku sa zvýšil aj celkový počet zákazníkov až na 2 325 000 (čistý prírastok 13-tisíc zákazníkov v porovnaní so stavom k 31. marcu 2012).

    Počet zákazníkov predplatenej karty Easy bol za prvý polrok 2012 609-tisíc, či je napriek úspechu Easy Free a Easy Time medziročný pokles o 9,5 %. (Pozn. autora: ak by nezaznamenali ten "megaúspech" , koľko easy kariet by dnes ešte bolo živých ? ). Ak za úspechom stojí 9,5 % pokles, tak ja neviem, ale toto ja osobne za úspech nepovažujem.

    Počet SIM kariet pre SkyToll predstavuje 257-tisíc.

    Skytoll nám teda utešene kontinuálne stúpa aj napriek poklesu ostatných segmentov :-)

  • Lenka Ivančíková09.08.2012 - 14:43 Trvalý odkaz

    Co sa poctu zakaznikov tyka, ide o medzikvartalny narast, v texte sa pise, ze je to v porovnani k 30. 6., pre istotu som do textu dopisala slovo medzikvartalne, aby bolo jasno. :-)

    huje®09.08.2012 - 14:46 Trvalý odkaz

    Jasne, pochopil som, až na ten jasot tribún pri 9,5% poklese predplateniek a tú ich tradičnú hru s číslami...

    V mobilnom segmente sa v prvom polroku 2012 celkový rozsah zákazníckej základne znížil medziročne o 1 % na 2,325 mil., pričom v posledných troch mesiacoch bolo aktívnych 2,202 mil. užívateľov.

    http://www.slovaktelekom.sk/?tlacove-spravy&sprava=slovak-telekom-dosia…

    :-)

    Rastislav.j09.08.2012 - 15:11 Trvalý odkaz

    Lenka
    môžte overiť správnosť údajov? TK totiž rado oblbuje číslami zákazníkov počítaných na základe 12 mesačnej aktívnosti zákazníkov, pričom sa má počítať na základe 3 mesačnej aktívnosti zákazníkov.

    Vlastne ani netreba : "Poznámka: Údaj 2 325 tisíc zákazníkov zohľadňuje počet klientov, ktorí vykázali aktivitu v priebehu posledných 12 mesiacov. Celkový počet aktívnych zákazníkov, ktorí využili mobilné služby za posledné tri mesiace, dosiahol 2 202 tisíc zákazníkov."
    zdroj http://www.slovaktelekom.sk/?tlacove-spravy&sprava=slovak-telekom-dosia…

    Lenka Ivančíková09.08.2012 - 15:36 Trvalý odkaz

    Doplnila som to do clanku, nech je to presnejšie. :-)

    huje®10.08.2012 - 18:28 Trvalý odkaz

    Ja by som fakt rád vedel, kto je v Telekome autorom týchto píár riadkov:

    Ešte v prvom kvartáli uviedol Telekom na trh nové predplatené karty Easy Free a Easy Time, ktoré výrazným spôsobom zmenili štruktúru portfólia predplatených služieb a priniesli úplne nové benefity ako nízke ceny volaní a dostupný internet v mobile. Obe novinky rezonovali na telekomunikačnom trhu, čo potvrdzuje silný prírastok a počet aktivácií zákazníkov v tomto segmente.

    Počas druhého štvrťroku sa zvýšil aj celkový počet zákazníkov až na ***2 325 tisíc (t.j. čistý prírastok 13 tisíc zákazníkov v porovnaní so stavom k 31. marcu 2012)
    ***(toľko ich ale samozrejme podľa metodiky nie je, je ich o cca 123.000 menej).
    Tento nárast možno pripísať predovšetkým aktivitám v oblasti zmluvných zákazníkov, kde sa ich počet zvýšil na 1 459 tisíc k 30. júnu 2012.
    ------------------------------------
    Komentár: Silný prírastok v segmente predplateniek, ktorý je ale fakticky spôsobený prírastkom zmluvných zákazníkov ;-) Svatá prostoto...

    ***Údaj 2 325 000 zákazníkov zohľadňuje počet klientov, ktorí vykázali aktivitu v priebehu posledných 12 mesiacov. Celkový počet aktívnych zákazníkov, ktorí využili mobilné služby za posledné tri mesiace, dosiahol 2 202 000 zákazníkov.