Orange svojim

  • 3 príspevky
  • gifo 21.05.2010 - 10:04

    "Cim dlhsie ste s nami, tym vacsie vyhody mate

    Vyuzite specialne vernostne zlavy vdaka programu Orange svojim, ktorych vyska zavisi od toho, ako dlho vyuzivate hlasove alebo datove sluzby Orangeu.
    Vyuzite vernostnu zlavu teraz aj na neobmedzeny FiberNet s rychlostou svetla."

    Tento benefit od Orange je nepresny a zavadzajuci.Pokial ho chcete vyuzit a uz roky vyuzivate Fiberne,Fibertel firma Orange Vam ho odmietne poskytnut.
    Dovod:v internych pokynoch maju ,ze vam ho mozu poskytnut len ak vyuzivate zaroven mobilne sluzby viazane na sim kartu-hovorovy pausal,alebo mobilny internet.Ani na cisle 939 ani na predajnych miestach v B.Bystrici Vam neviedia povedat preco je to tak,v ktorom dodatku k cenniku je to uvedene.

    Jednoducho "Orange svojim" je klamliva reklama.

  • ZraLOCK21.05.2010 - 11:20 Trvalý odkaz

    mne pripada kazda reklama od orange klamliva

    dufus21.05.2010 - 12:41 Trvalý odkaz

    Gifo rovnaku skusenost mam aj ja, opisoval som ju na fore zive.sk. V skratke.

    Skoncila mi viazanost, volam ze by som chcel zrusit telku a nechat internet a telefon. Neda sa. Az som podskocil. Ze jedine zrusit zmluvu a znovu urobit novu. Reku, ak mi zagarantujete ze nebudem bez internetu a telefonu ani minutu tak OK. Odpoved - toto vam zagarantovat nevieme. Tlak stupa. Nakoniec sa naslo riesenie. Pocas celeho rozhovoru mi bolo komunikovane ze mam narok na zlavu Orange svojim (priamo som sa na to na zaciaktu hovoru pytal). Poziadal som teda operatora o uzatvorenie a zaslanie zmluvy tak ako sme sa dohodli (net+telefon+100 eur kupon+Orange svojim). Po chvili mi zvoni telefon a vravi mi ze potrebuje cislo v Orange. Tak mu diktujem FiberTel cislo. Ze musi byt bud hlasovy pausal alebo mobilny internet. Tlak vystupil na maximalnu mieru a explodoval som ako sopka.

    Operatorovi som nie velmi asertivne vysvetlil ze nie su jedini na trhu (mame aj optiku od Tcomu vo vchode), ze toto so mnou nebolo komunikovane, na internete maju zavadzajuce informacie o sluzbe Orange svojim (co by pravdepodobne zaujimalo aj SOI a ak to je v ich kompetencii mozno aj TU). Dostali ultimatum tyzden. Nech si rozmyslia ci im je hodnejsi zakaznik kde maju vsetko po technickej vybudovane v ramci bytu, ktory je s ich sluzbami, okrem TV spokojny, alebo budu zhanat radsej dalsich novych.

    Po tyzdni ziadna odpoved, volam este raz na infolinku. Tam mi operator potvrdil ze Orange svojim sa pocita len na hlasove alebo mobilny internet pausaly. Vyletel som aj na neho (v ramci slusnosti, ziadne vulgarizmy, akurat som kladol zaujimave a nie celkom prijemne otazky.) Opat som dostal info ze to posunu dalej.
    Nuz, povedal som si, je mi jedno komu budem davat peniaze, ci Orange alebo Tcomu. Jedine co ma tlacilo bol cas, aby som vypovedal zmluvu co najskor, kedze mi koncilo fakturacne.

    O 5 minut telefonat, pani z retencneho. ZRAZU!!! sa dala ponuka taka aku som chcel na zaciatku, to znamena vlastne vyuzitie ponuky Orange svojim.

    Takze ako vidis Gifo, da sa to uhadat. Mozno som bol az prilis vlezly a otravny, ale je mi to jedno. Podla tych "zahmlenych" informacii na internete a v letakoch na to mam narok (nikde tam nie je spomenute ze vyuzivanie sluzieb Fiber* sa do toho nerata a ich interne pokyny ma nezaujimaju. Nie su dostupne zakaznikovi a tym padom je to zavadzanie zakaznika) a chcel som len to, na co som, podla reklamy, letakov a internetovych stranok mal narok. Nic navyse som nechcel.

    Ak sa ti chce hadat zavolaj na 939 a absolvuj rovnaku proceduru ako ja. Mozno budes na konci celeho toho kolotoca prijemne prekvapeny.