Orange - Je toto mozne?

  • 116 príspevkov
  • Quo 18.11.2005 - 21:35

    Orange je svojim stanoviskom voci starym zakaznikom znamy, ale, toto je uz vazne haluz, vysmech zo zakaznika!
    Otec bude v aprili zakaznikom Orange uz 10ty rok. Nedavno mu zo spolocnosti Orange volali, ako je sopkojny s ich infolinkou, nakolko sa tam z jeho cisla nedavno volalo ( volal som ja, reklamoval som mms).
    Pri tej prilezitosti sa ho spytali, ako je spokojny so sluzbami Orange.
    Je jednoznacne, ze hned spomenul, ze je zakaznikom orange uz 9 rokov a ze za tu dobu nemal absolutne ziadne vyhody, a ze firma Orange mysli neustale iba na novych zakaznikov.
    Ako vernemu zakaznikovi mu ponukli kompenzaciu - ako VERNY ZAKAZNIK MOZE DOBIJAT PRIMU Z PAUSALU!!!!
    No ludia moji, toto je vysmech Orange za dlhorocnu vernost! Ak zakaznikovi ponuknu ako VYHODU moznost dobijania kreditu z pausalu na Primu!
    Komentovat sa to neoplati, odpoved poznme vsetci...

  • Kirk18.11.2005 - 21:42 Trvalý odkaz

    No , ten orange je dobre lakomy , mne dali po 2 rokoch zlavu na d750 500sk - aspon cosi cenne .

    UA: SonyEricssonD750i/R1J/SN356576001559599 Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Sten18.11.2005 - 21:46 Trvalý odkaz

    Kirk, to ale myslis v t-mo, nie? K teme: ach jaj, by som im asi zlozil... Dakujem pekne.. Fakt pre vernych nedavaju nic moc, t-mo je na tom lepsie.

    UA: Nokia6630/1.0 (3.45.113) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    matho18.11.2005 - 21:52 Trvalý odkaz

    Ja by som to po 2 rokoch zrusil, ;) keby mam napr. v druhom fone primu, tak by sa to dalo,no problem 8)

    ale samozrejme suhlasim, ze takato situacia je :roll:

    UA: Nokia6230/2.0 (04.28) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Joe18.11.2005 - 21:53 Trvalý odkaz

    nem@chapem naco je tato tema :?:

    UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Kirk18.11.2005 - 21:54 Trvalý odkaz

    Sten napisal: Kirk, to ale myslis v t-mo, nie? K teme: ach jaj, by som im asi zlozil... Dakujem pekne.. Fakt pre vernych nedavaju nic moc, t-mo je na tom lepsie.
    Jasne , ze v t-m , ved som pisal o d750 .

    UA: SonyEricssonD750i/R1J/SN356576001559599 Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Quo18.11.2005 - 22:00 Trvalý odkaz

    Joe, tato tema je na to, aby si OBYCAJNI zakaznici vsimli jednanie Orange!
    Skratka, ak si Or mysli, ze ako vyhodu ponuknu zakaznikovi beznu sluzbu...
    Nie je to vysmech?!
    Joe, je iste, ze ty na OR nemas kriveho slova, aj keby Ti davali hovory za 90sk/minuta do vlastnej siete.
    Ocakavam objektivne reakcie, nie reakcie ORTODOXNYCH ORANGEAKOV, kt na adresu svojho op nepovedia absolutne nic, aj keby sa jednalo o absolutny vysmech voci ich vernosti... :)

    anonymous18.11.2005 - 22:06 Trvalý odkaz

    Trochu mimo temu kamarat je v t-mobile cca 5 rokov ma program Viac400 a ked mu konci viazanost,tak stale ma zlavu na novy tel 2000sk

    UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; PPC; 240x320)

    Joe18.11.2005 - 22:11 Trvalý odkaz

    Quo ty ako ortodoxny tm co tu cakas?Byt na druhej stranke tej infolinky tak tvojmu otcovi poviem nech doplati to co za tych 9rokov usetril a potom mu dam zlavu tisicku na fon.Neviem co si predstavujes co by asi mu mali dat.Inak tema vhodna akurat tak na flame
    P.s. Bol som v et dost dlho tak nejake skusenosti mam.Pre mna je jeden jak druhy akurat v or mam v poriadku faktury tot vsjo.

    UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    makerik18.11.2005 - 22:16 Trvalý odkaz

    jj ja si myslim ze orange je onicom TM ma uplne ine a lepsie vyhody ale mne je to jedno .Aj moj otec je uz asi 10 rok zakaznikom orange a nedostal ziadne vyhody iba tie obycajne ,ale cela nasa rodina ma orange tak ho musim mat aj ja.

    matho18.11.2005 - 22:30 Trvalý odkaz

    Inak na tuto temu je jedina odpoved a to: treba konat, a keby tak spravili viaceri, by sme videli co by to spravilo ;)

    UA: Nokia6230/2.0 (04.28) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Profile picture for user zedenko@gmail.com

    Ronn18.11.2005 - 22:40 Trvalý odkaz

    or jak t-mob. obaja su opice a my sme bananovniky z ktorych trhaju banany. Pre nas je vyhodne ked mame okolo seba ludi ktorych obziera rovnaka opica. Dats ol!

    UA: MOT-V620 :D/0B.09.4FR MIB/2.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0

    anonymous18.11.2005 - 23:01 Trvalý odkaz

    Ronn tonsi dobre napisal.... :smt033

    UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; PPC; 240x320)

    Miro18.11.2005 - 23:04 Trvalý odkaz

    Ronn napisal: or jak t-mob. obaja su opice a my sme bananovniky z ktorych trhaju banany. Pre nas je vyhodne ked mame okolo seba ludi ktorych obziera rovnaka opica. Dats ol!

    asi tak... ;)

    UA: Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

    7wcsnurka18.11.2005 - 23:09 Trvalý odkaz

    dajte uz niekto tomu orindzu hlas,alebo spokojneho zakaznika nieto :?: :lol:

    Skic18.11.2005 - 23:12 Trvalý odkaz

    Orange nemusi robit akcie pre vernych, lebo takmer nikto neprejde ku konkurencii, ale TMO akcie robit musi, lebo keby nespravili, vacsina prejde k Or.

    UA: SIE-CX65/50 UP.Browser/7.0.2.2.d.3(GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    matho18.11.2005 - 23:27 Trvalý odkaz

    Nechapem ako niekomu moze vadit jedna z tychto moznosti:

    1. Zrusit stary pausal, vziat novy, do stareho fonu supnut primu a rozposlat par sms z kreditu, "cislo z ktoreho pisem mam nafurt,kvoli politike orangu budem najblizsie 2 roky volat z cisla 09********

    2. Vziat d750i na relax 60, k tomu nakupit 3 easy po 99,- a uzivat si stastne a svetove ;), do stareho fonu takisto na prijem hovorov prima

    3. Prejst na flexi a pripadne postupovat podla bodu 1. Alebo 2.

    UA: Nokia6230/2.0 (04.28) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Ing. FijoK18.11.2005 - 23:30 Trvalý odkaz

    @matho: =D> =D> =D> =D> =D>

    Profile picture for user zedenko@gmail.com

    Ronn18.11.2005 - 23:33 Trvalý odkaz

    Fjoku odkedy mame nieco u opov zdarma!? To by im nerastli tento rok zisky. Si zrataj 1+1

    UA: MOT-V620 :D/0B.09.4FR MIB/2.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0

    Ing. FijoK18.11.2005 - 23:34 Trvalý odkaz

    A kde vravim, ze mame nieco zdarma?

    Profile picture for user zedenko@gmail.com

    Ronn18.11.2005 - 23:45 Trvalý odkaz

    toz v niektorych krajinach maju verni zakaznici a nemusia to byt zrovna opovia nieco zdarma ako vdaku za doveru. Nie je to typicka slovac co chce nejaky vernostny bonus. Byt u opa tak dlho a oni ponuknu dobijanie kreditu cez pausal je hanba.

    UA: MOT-V620 :D/0B.09.4FR MIB/2.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0

    Ing. FijoK18.11.2005 - 23:50 Trvalý odkaz

    Ked myslis :roll: ale aj tak, co s tym spravis? Spiseme vsetci hromadnu peticiu za zlepsenie akcii pre vernych zakaznikov? :roll:

    Quo18.11.2005 - 23:53 Trvalý odkaz

    Quo ty ako ortodoxny tm co tu cakas?Byt na druhej stranke tej infolinky tak tvojmu otcovi poviem nech doplati to co za tych 9rokov usetril a potom mu dam zlavu tisicku na fon.Neviem co si predstavujes co by asi mu mali dat.Inak tema vhodna akurat tak na flame
    P.s. Bol som v et dost dlho tak nejake skusenosti mam.Pre mna je jeden jak druhy akurat v or mam v poriadku faktury tot vsjo.

    UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Joe, tak, absolutne si nepochopil podstatu mojej temy!!! ABSOLUTNE!!!
    Jedna sa o ten vysmech, ze ti ako VYHODU ponuknu nieco, co je absolutne bezne a dostupne absolutne pre kazdeho!!! Pochopil si to uz?!
    Nepisal som o vyhodach ani o nicom podobnom, pisal som o VYSMECHU!!!

    A, ked uz sme pri to,. ja som v tm 2 roky,predtym som bol cca 3 roky v Or.
    A ja za tie 2 roky v TM som mal vacsi pocit, ze aj naozaj existujem, ze som zakaznikom svojho operatora! Nie, len obycajne cislo, ktoremu naslubujem hory doly a ked ho zlakam, hned na neho aj zabudnem a venujem sa lakaniu inych "blbych" zakaznikov...

    Quo18.11.2005 - 23:56 Trvalý odkaz

    Fijok, Skic, ten isty pripad co aj Joe, absolutne ste nepochopili tuto temu!!!
    Nikde nepisem o vyhodach, ale o VYSMECHU operatora...!
    Kapisto uz konecne??? :D :p

    Profile picture for user zedenko@gmail.com

    Ronn18.11.2005 - 23:59 Trvalý odkaz

    Ing. FijoK napisal: Ked myslis :roll: ale aj tak, co s tym spravis? Spiseme vsetci hromadnu peticiu za zlepsenie akcii pre vernych zakaznikov? :roll: Fjoku pre zaciatok by si mohol prestat pisat frazy ktore uz davno neplatia: Ach ta Slovac vsetko chce zadarmo...

    UA: MOT-V620 :D/0B.09.4FR MIB/2.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0

    Quo19.11.2005 - 00:02 Trvalý odkaz

    Ronn, mam Ta dopisat do toho zoznamu spomenuteho vyssie?
    Pls, ludia, najskor rozmyslajte nad TEMOU a neodrazajte sa od prispevkov, kt su znacne mimo a nepochopili zmysel temy!

    Ing. FijoK19.11.2005 - 00:02 Trvalý odkaz

    O.K. ja to ukoncim takto:
    1. vyznelo to ako keby si sa stazoval na nedostatok akcii pre vernych, preto som tak reagoval, nemozem za to, ze nechapem niektore prispevky (po reagovani na tvoju temu dost casto vysvitne, ze sme to vlastne skoro vsetci pochopili zle... :lol: )
    2. mne je to fuk, ake akcie dava TM, nemam dovod prechadzat

    Quo19.11.2005 - 00:05 Trvalý odkaz

    Orange je svojim stanoviskom voci starym zakaznikom znamy, ale, toto je uz vazne haluz, vysmech zo zakaznika!
    Otec bude v aprili zakaznikom Orange uz 10ty rok. Nedavno mu zo spolocnosti Orange volali, ako je sopkojny s ich infolinkou, nakolko sa tam z jeho cisla nedavno volalo ( volal som ja, reklamoval som mms).
    Pri tej prilezitosti sa ho spytali, ako je spokojny so sluzbami Orange.
    Je jednoznacne, ze hned spomenul, ze je zakaznikom orange uz 9 rokov a ze za tu dobu nemal absolutne ziadne vyhody, a ze firma Orange mysli neustale iba na novych zakaznikov.
    Ako vernemu zakaznikovi mu ponukli kompenzaciu - ako VERNY ZAKAZNIK MOZE DOBIJAT PRIMU Z PAUSALU!!!!
    No ludia moji, toto je vysmech Orange za dlhorocnu vernost! Ak zakaznikovi ponuknu ako VYHODU moznost dobijania kreditu z pausalu na Primu!
    Komentovat sa to neoplati, odpoved poznme vsetci...

    CO JE NA TOMTO NEPOCHOPITELNE?
    PS: FILIP, ANO, AJ TATO ODPOVED OBSAHUJE PRAVDU... :)
    PS2 : KTO CITA NIEKTORE MOJE TEMY DETAILNE, VIE, ZE OBCAS SU PISANE AJ SARKASTICKY, MAL SOM DOJEM, ZE SU TU AJ LUDIA KTORY TO CHAPU, ALEBO MAM ZACAT PISAVAT STYLOM "PRE DETI DO 6 ROKOV" :D :p

    Profile picture for user zedenko@gmail.com

    Ronn19.11.2005 - 00:08 Trvalý odkaz

    Quoooo to nemyslis vaaazne!!! radsej to uzavrime

    UA: MOT-V620 :D/0B.09.4FR MIB/2.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0

    Ing. FijoK19.11.2005 - 00:11 Trvalý odkaz

    Quo, pis ako chces, to je kazdeho vec :) Len sa obcas stava, ze problem vyznie inak, ako ho myslis ty, ale to neries, to nie je tvoj problem...
    PS: Ronn, ja si idem akurat tak zvriet oci, vy si zatvarajte co chcete :lol:
    sorry za mierny OT

    Quo19.11.2005 - 00:12 Trvalý odkaz

    Ronn, typicke pre Slovaka, pchat hlavu do piesku-samozrejme, ak sa ma to vysostne nedotyka... Typicka slovac.
    Prajem vam, aby si z vas nikto neutahoval a nevysmieval sa z vasej slepej oddanosti...

    Quo19.11.2005 - 00:14 Trvalý odkaz

    Ako vernemu zakaznikovi mu ponukli kompenzaciu - ako VERNY ZAKAZNIK MOZE DOBIJAT PRIMU Z PAUSALU!!!!
    No ludia moji, toto je vysmech Orange za dlhorocnu vernost! Ak zakaznikovi ponuknu ako VYHODU moznost dobijania kreditu z pausalu na Primu!
    Komentovat sa to neoplati, odpoved poznme vsetci...

    TOTO JE HLAVNA CAST
    ...alebo sa vam to zda ako NADSTANDARD?

    simumarek19.11.2005 - 00:15 Trvalý odkaz

    Osobne ma netrapia akcie pre vernych zakaznikov, sam som v or 8 rokov, ale este som bonus nedostal, ale je smiesne ak po takejto dobe ti ponuknu bonus ako dobijanie. To uz radsej nic.

    matho19.11.2005 - 00:16 Trvalý odkaz

    To je vsetko poriadku ale ake je z toho riesenie :?

    Pokial bude kazdy len nadavat a nic potom nespravi tak sa ani necudujem,aky je stav

    ked vacsina slovakov ma orange a nezmenia opa tak naco by im daval vyhody :? Ovecky ma a to staci, a akcie robi tiez (vid bezvedomie)

    UA: Nokia6230/2.0 (04.28) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Joe19.11.2005 - 00:18 Trvalý odkaz

    Len take info-to dobijanie z pausalu ma bonus myslim 16% a to az take bezne zase nieje

    @Quo-vysvetli mi ved chodis tu tak vies ze orange nejake tie vyhody nedava tak preco preboha sa na to pytat?
    @Quo-len tak zo srandy,co urobis ak Orange kupi T-mobile :lol:

    UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Quo19.11.2005 - 00:19 Trvalý odkaz

    Simumarek, SUPER, spravne si to pochopil :) :) :) :)
    Matho, ide o princip a o postoj operatora.

    Profile picture for user zedenko@gmail.com

    Ronn19.11.2005 - 00:20 Trvalý odkaz

    Quo to je pravda ale dufam ze si ma nenapisal na zoznam a v buducnosti pozorne citaj moje prispevky pozorne lebo z toho vypliva ze som ta pochopiiil :D

    UA: MOT-V620 :D/0B.09.4FR MIB/2.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0

    Quo19.11.2005 - 00:22 Trvalý odkaz

    Len take info-to dobijanie z pausalu ma bonus myslim 16% a to az take bezne zase nieje

    @Quo-vysvetli mi ved chodis tu tak vies ze orange nejake tie vyhody nedava tak preco preboha sa na to pytat?
    @Quo-len tak zo srandy,co urobis ak Orange kupi T-mobile :lol:

    UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
    Ok, ale, beries to ako nejaky nadstandard? hmm? Ako nejaku specialnu vyhodu? Ako nieco, co Ti mozu, specialne iba Tebe ponuknut? Ako by si to prijal Ty? Bol by si spokojny s postojom operatora?...
    SP: Ronn, ten "zoznam" je vyssie, ved aj v tom prispevku, kde bol spomenuty zoznam, je to napisane.
    Ale, dakujem, vazim si toho, ze to niektori spravne pochopili, mozno aj nie hned, ale, verim, ze to casom vsetci pochopia :)

    Joe19.11.2005 - 00:30 Trvalý odkaz

    Vies Quo chodim nakupovat prakticky do tych istych potravin,tak sa zajtra spytam ci mi neurobia zlavu aspon polovicu ked uz tam chodim furt. Beres ten tm prilis vazne ale chapem ta.

    UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    simumarek19.11.2005 - 00:30 Trvalý odkaz

    Ten zaujem or o starych zakaznikov je slaby. Mne uz asi 2 roky nechodi ani ten ich casopis (nie, zeby ma zaujmal), aspon som vedel ze moju adresu nemaju len na faktury :-)

    Silvo19.11.2005 - 00:39 Trvalý odkaz

    Aj ja chcem vsetko zadarmo ved kazdy vie ze aj tak to nikdy nieje zadarmo. Tak naco preplacat.

    UA: SonyEricssonT610/R601 Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

    matho19.11.2005 - 00:48 Trvalý odkaz

    jj, ten priklad s rozkami sa casto udava :lol:

    cela tato diskusia je o zmeneni/nezmeneni cisla, komu zmena nevadi tak to ma v pazi ;), komu hej tak napr. sa rozculuje na webe (p.s je to myslene vo vseobecnosti a ide o konstatovanie) ;)

    UA: Nokia6230/2.0 (04.28) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Miro19.11.2005 - 01:03 Trvalý odkaz

    presne,ak to tvojmu ocovi nevadi,nech zmeni opa...
    Ale chapem co si chcel povedat,v tom je to. ;)
    a este cosi,uz spomenute,jeden lepsi ako druhy :D
    dobru noc ;)

    UA: Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

    Arrow7919.11.2005 - 01:06 Trvalý odkaz

    QUO: Ako vernemu zakaznikovi mu ponukli kompenzaciu - ako VERNY ZAKAZNIK MOZE DOBIJAT PRIMU Z PAUSALU
    No ludia moji, toto je vysmech Orange za dlhorocnu vernost! Ak zakaznikovi ponuknu ako VYHODU moznost dobijania kreditu z pausalu na Primu!
    Komentovat sa to neoplati, odpoved poznme vsetci...

    TOTO JE HLAVNA CAST
    ...alebo sa vam to zda ako NADSTANDARD?
    (OT): Quo, prosim Ta, sa ukludni.. este par rokov na fonoch a infakt ta neminie ;) :lol:

    Piaaaaaaaanko...

    *Vymazem si to po sebe ;)*

    simumarek19.11.2005 - 01:47 Trvalý odkaz

    Tak aj tak mi bezny uzivatelia nic nezmozeme, ale cloveka to zamrzi, ked tak dlho plati poctivo faktury nacas a ani slaby prejav vdaky :-( . V skutocnosti to chce len klud.

    aquila19.11.2005 - 03:42 Trvalý odkaz

    hm ja som asi moc vychovany tym zhnitym imperialistickym kapitalizmom, ale ja som s orangeom spokojny nadmieru ;)

    ako verny zakaznik si mozem kazde dva roky zobrat novy mobil z ponuky ako novy zakaznik, sem tam sa mi ujde nejaka akcia.

    Quo: ty to beries moc idealisticky. ako verny zakaznik mas vzdy smolu ;)

    btw. tvoj otec 10 rokov a ani 9 rokov nemoze byt o orangeu ;) totizto orange je tu len vyse 8 rokov a pochybujem ze bol prvy v rade co mal telefon od globtelu ;) najma preto ze si z okolia PX a skor ako v lete PX nebola pokryta (co mam skor tendenciu verit, ze to bolo koncom roku )

    to len taka fakticka ;)

    verte ci nie, v zahranici akonahle podpisete zmluvu, tak na vas dlabu jak na placaty kamen. ked chcete zobrat novy mobil a uz mate zmluvu, tak musite mat bud X tisic bovo, ktore znamenaju ze jeden bod sa rovna jedno minute euro ;) alebo musite doplatit docela mastne palky za blokovany mobil. obycajne cena mobilu + 70 euro ;)

    v takom drei/three/3 ak si chcete nechat odblokovat mobil skorej ako vam vyprsi zmluva je to 300 euro (jedno aky mobil ;)

    a je toho proste viacej, ale slovenski operatori sa este staraju o zakaznikov vzorovo ;)

    co by som ja len za to dal aby som mohol za 3 euro mat 10 mega, 55 smsiek, 5 mmsiek ;) alebo by som si mohol zobrat mobil bez doplatku 70 euro k normalnej cene :)

    skratka Quo, vzdy si mozete vybrat ineho operatora. otazka znie co tym ziskate ;)

    ja som napr v reichu nebol spokojny s mojim prvym operatorom, len z toho titulu, ze ked som bol v USA, tak som mal sice SMSky zdarma, ale potvrdenie o doruceni uz sa platilo a tam mi doslo 50 euro len za smsky ;)

    v septembri som napr tiez vypovedal dve zmluvy ;) cize je to vzdy o vybere ;)

    ale ako som povedal, orange sluzi 7 rokov dobre :) este rok aj nieco dozadu nikto iny neposkytoval GPRS roaming ;) za smiesnych 149 korun ;)

    Quo19.11.2005 - 03:45 Trvalý odkaz

    Vies Quo chodim nakupovat prakticky do tych istych potravin,tak sa zajtra spytam ci mi neurobia zlavu aspon polovicu ked uz tam chodim furt. Beres ten tm prilis vazne ale chapem ta.

    UA: SonyEricssonK750i/R1J Browser/SEMC-Browser/4.2 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Ok, tak toto bude lepsi priklad:
    Chodis do obchodud kazdy den, si mily na predavacku, vzdy sa usmejes, vzdy pekne zaplatis a nereptas, ze znova zdrazilo mlieko, ktore si kazdy den kupujes. Stale vidis ako novym zakaznikom davaju k nakupu este 20kg masa zdarma. Toto vidis cele roky. Raz sa Ta opytaju, ako si spokojny s ich obchodom, ci je vsetko ok a tak. Ty povies, ze si ich zakaznikom od uplneho zaciatku, ze tam neustale nakupujes a ze ci aj ty ako stary, verny, dobry zakaznik raz dostanes nejaku vyhodu. ( ved si im verny x rokov predsa !!! )
    A vtom Ti predavacka povie, ze ano, SPECIALNE PRE TEBA Ti ponuka kupit zapalky. ( ano, tie iste zapalky, ktore si moze kupit ktokolvek, absolutne ktokolvek a nemusi byt ani dobrym zakaznikoma za rovnakych podmienok ako Ty ).
    Ako by si sa citil? Bol by to dobry krok zo strany predavacky? Alebo by si radsej zakaznikovy povedal, ze o jeho oddanosti vies, ale, ze Ta mrzi, ze momentalne pre starych, dobrych nic neponukas? Bral by si to v tom momente ako krok, ktorym obchod uznava Tvoju Oddanost? Alebo by si mal pocit, ze obchodu je to suma fuk, ci tam nakupujes a ci tym nakupom ho podporujes...
    Islo mi hlavne o princip, o to, ze tym zakaznikom moze byt ktokolvek z nas. A hlavne o postoji, kt k tejto problematike zastavaju kompetentni...

    ...skoda, ze je doba, kedy sa stavame len tovarom, len obycajnou plastovou sim kartou...

    Skic19.11.2005 - 10:58 Trvalý odkaz

    Nooo, Quongolinko pochopil som Tvoju temu, len som na to nemal slov, a odpovedal som trosku OT.
    Co sa tyka dobijania prima kariet, neber to ako vysmech, to bola len nevedomost operatorky, jej sa to nahodilo v PC a ona si myslela, ze je to novinka a ze je specialne pre Tvojho tatu.
    Kedy konci tatinovi viazanost? Vies, ze by aj on pockal na Vianoce, tak ako cakam aj ja a aj ty a mal by nejaku akciu kazde dva roky...

    PS: Tibko, pomylil si si skolu, ty si mal ist na fylozoficku...

    UA: SIE-CX65/50 UP.Browser/7.0.2.2.d.3(GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Quo19.11.2005 - 11:54 Trvalý odkaz

    Jj,operator vzdy zohrava svoju ulohu ;)

    UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; Smartphone; 176x220; SPV C500; OpVer 4.1.8.1)

    piotresku19.11.2005 - 23:27 Trvalý odkaz

    Tak aj tak mi bezny uzivatelia nic nezmozeme, ale cloveka to zamrzi, ked tak dlho plati poctivo faktury nacas a ani slaby prejav vdaky :-( . V skutocnosti to chce len klud.

    pravda pravda a preto uz neplatim nacas ale vecsinou troska neskor aj ked skor zabudam ako naschval,
    a este mam aj predvyplatny termin.

    toto je z mailu co ponukly mne tie vyhody kazdy vyuziva po 6tych mesiacoch od podpisania zmluvy:
    Dobry den,

    reagujeme na Vas e-mail tykajuci sa vyhod poskytovanych vernym
    zakaznikom spolocnosti Orange Slovensko, a. s.. Radi by sme Vas hned v
    uvode nasej odpovede ubezpecili, ze nasej spolocnosti zalezi na
    spokojnosti tak novych ako aj vernych zakaznikov. Dolezitost upevnovania
    lojality nasich zakaznikov si uvedomujeme aj vzhladom na silnejuci
    konkurencny boj na telekomunikacnom trhu SR.

    V sucasnosti poskytuje nasa spolocnost vernym zakaznikom niekolko vyhod.
    Tieto vyhody nie su poskytovane predovsetkym v zavislosti od dlzky
    trvania kontraktu s nasou spolocnostou, ale snazime sa vyhody poskytovat
    vsetkym vernym zakaznikom. Blizsie informacie o poskytovanych zlavach
    pre vernych zakaznikov ziskate kliknutim na prilozene linky:

    * Vernym zakaznikom:
    http://www.orange.sk/private/loyality/bonus/default.dwp
    * Orange karta:
    http://www.orange.sk/private/loyality/orange_card/default.dwp

    Dakujeme Vam za pripomienky k akciovym ponukam spolocnosti Orange
    Slovensko, a. s.. Tieto sme postupili na prislusne oddelenie nasej
    spolocnosti. Pripomienky a navrhy nasich zakaznikov si vazime a chapeme
    ich ako podnet k dalsiemu skvalitnovaniu nasich sluzieb. V pripade zmien
    v danej oblasti bude nasa spolocnost informovat svojich zakaznikov a
    verejnost na stranke www.orange.sk.

    Vazime si Vasu doveru, ktoru nam preukazujete tym, ze vyuzivate sluzby
    spolocnosti Orange Slovensko, a. s. Verime, ze Vas v buducnosti budeme
    moct presvedcit o vyhodnosti Vasej volby a o tom, ze byt zakaznikom
    Orangeu za oplati. Nasim zamerom je jednoznacne potvrdit nasu veducu
    poziciu na trhu aj v buducnosti a nasim zakaznikom spristupnit co
    najviac vyhod vyplyvajucich z pozicie lidra. Verime, ze Vasu doveru
    nesklameme.

    S pozdravom

    Marianna Kadlecikova
    CS Claims Representative
    for E-mail Communication
    Orange Slovensko, a.s.
    info@orange.sk

    ak je to dlhe kludne to aj zmazte.

    matho20.11.2005 - 00:46 Trvalý odkaz

    no ale sak ked ponukaju akciu aj tym co predlzuju zmluvu tak maju dake vyhody aj stari, aspon daco

    "Ak sa rozhodnete kupit si novy telefon z aktualnej akciovej ponuky a podpisete Dodatok k zmluve, ziskate dalsie bonusy:

    vdaka akcii Happy day si mozete vybrat jeden den v tyzdni alebo cely vikend, pocas ktoreho budete nasledujuci rok volat zadarmo na vsetky cisla v sieti Orange Slovensko