o2 pre mna - neskutocna drzost

  • 55 príspevkov
  • Iwanp 28.10.2007 - 14:56

    Tak neviem ci som sam komu sa to stalo ale... V auguste som si cez net rezervoval zlate Tel. c. 18.9.2007 som zavolal na 949 a objednal si ten pausal o2 pre mna 70 . velmi ma prekvapilo ze nedodrzali ani tych 10 dni na dorucenie ako uvadzaju ze max. do 10 dni to dorucia... doslo mi to 2.10. no ale ked som od kuriera prebral balicek a doma vlozil SIMku do mobilu prekvapenie bolo vacsi... na SIM Karte uplne cudzie tel. cislo.. Na zmluve bolo pritom to co som si aj objednal, jednoduch vsetko pasovalo, vyr.cislo karty , vsetko , ale na SIM uplne ine cislo... Tak som hned volal na 949 ze co to ma znamenat. Tam mi samozrejme povedali ze jedina moznost je reklamovat ze mam ist na predajne miesto a spisat reklamaciu. Ked som dosiel do predajne ku ktorej to mam 30 km (k najbizsej) tak predavacka mi povie ze oni reklamovat mozu len tovar u nich zakupeny a nie objednavany cez zakaznicku linku... Uz ma tak dozrali ze som mal chut ten balik hodit tam na stol a nech si ho nechaju somari . Nakoniec som to zobral a poslal postou . No a vrchol drzosti bol ked sa ani len neunuvaju ozvat ze co sa deje tak som tam uz od 3.10 volal asi 5x a stale nic nikto nevie... Drzost je ked mi este povedia ze oni mju nato 30 dni... Taketo nieco robit hned na zaciatku je teda poriadna drzost... 30 dnovou lehotou sa operator skor otrca ked riesim nieco ako prenos cisla a nie ze chcem od nich pausal a oni maju uplne na haku zakaznika... Ked som este volal na 949 ze preco mi prislo ine cislo tak operator pozrel nato co mi doslo, dokonca mi povedal aj meno a adresu majitelky na ktoru je ta karta co mi dosla registrovana... (Tomu sa hovori ochrana osobnych udajov) a dokonaca mi nevedel ani odpovedat ze kde sa mnou rezervovane cislo prave nachazda... - keby som stej simky volal a urobil ucet za par tisic, prislo by to platit majitelke na ktoru je to cislo registrovane... Drze boli aj slova operatora ktory s usmevom povedal ze som neni prvy kto ma takyto problem... No co vy nato ? neviem mozno sa to tu uz niekde riesilo, nebol som tu dost dlho, takze v pripade ze je tato tema zbytocna, kludne ju zmazte. Len som chcel pridat moju skusenost... Inak do dnes sa mi k tej reklamacii stale nikto anilen nevijadril a momentalne plinie 24.den od reklamovania

  • Quo28.10.2007 - 15:30 Trvalý odkaz

    Ako si to reklamoval? Poslal si im nejaky sprievodny list?

    Iwanp28.10.2007 - 15:31 Trvalý odkaz

    ano napisal som cely postup aj jednanie na 949 aj to ze ma prehnali na predajnu, vsetko...

    Richard Hombauer28.10.2007 - 15:39 Trvalý odkaz

    tato tema nie je ani zdaleka zbytocna! velmi zaujimava skusenost.

    nebudeme z toho robit aferu na titulke (ako zvykne konkurencia), ale prave forum je na taketo skusenosti urcene!

    drzim palce, iwan!

    orso28.10.2007 - 16:05 Trvalý odkaz

    No ty brdo, uz su na nasom trhu nejaky ten piatok a stale nie su schopni sa serioznostou v chovani sa ku zakaznikom priblizit konkurencii. Maju hrizny chaos, zamestnanci na linkach a predavaci netusia, co je v koho kompetencii. Nikto od nich nechce, aby mali hned taku siroku skalu sluzieb od zaciatku, ale to co maju, nech robia poriadne. Inak nikdy nebudu skutocnou konkurenciou pre T-M a Or.
    Napis potom, ako to dopadne, resp. ked sa vo vybavovani pohnes o kusok dalej.

    Profile picture for user zedenko@gmail.com

    Ronn28.10.2007 - 16:18 Trvalý odkaz

    Necakal som ani ja zazraky od O2, ale kua ved je za nou velka spol. so skusenostami a oni robia take preslapy, ako by to boli uplni zelenaci. Neviem co tam maju za managment ale mali by ho vymenit.
    Aj napriek tomu 3ti operator tu bol potrebny a skutocnym konkurentom je uz aj teraz, aspon v niektorych sluzbach, len keby ich zvladal tak ako mal...

    Iwanp28.10.2007 - 16:32 Trvalý odkaz

    Diky , .no je to tak , odstupit od zmluvy je tiez moznost ale mam zaujem o to rezervovane zlate cislo. Inak mam aj zaznami rozhovorov v mobile nahrate takze ak telefonica bude jednat i nadalej tymto stylom urcite ich pouzijem. Keby sa v rozhovore nehovorilo o osobnych udajov tak by som to sem mozno hodil. Urcite by vas prekvapilo akym posmesnym sposobom operator komunikoval. Vsetko toto som aj napisal na papier a prilozil k reklamovanej SIM karte. No a inak prekvapila ma jedna SMS ktora mi po rozhovore s operatorom dosla na Orange cislo asi po 10 minutach ked som sa pytal ako prebieha reklamacia ... tu je text : ( Dobry den. Vasa reklamacia ohladom vyberu zlateho cisla sa riesi... V pripade, ze Vas v nejblizsich dnoch nebude nikto z Bratislavy kontaktovat, volajte toto cislo ) ... a za tym nebolo ziadne cislo... tak som spatne volal na cislo odosielatela 99222 zo SIM karty o2 a len som si vypocul ton neexistujuceho cisla. Ved ako inak je to len cislo SMS brany o2. No a ked som potom volal ze co ta sms znamena nikto nevedel onicom, tak som si pytal nech ma spoja s operatorom ktoreho meno som im povedal s tym, ze pred 20 min. som s nim telefonoval. A dotycny pan mi len s usmevom povedal ze je mi luto ale je nas tu asi 50 a ja nikoho nepoznam, vraj mam len cakat... No zaujimave to je od zaciatku. - a inak na zmluve vobec nieje uvedene kedy mam fakturacne obdobie, ze mam na dobu 12 mesiacov po precerpani predpl. minut hovory za 1sk , ze sa tam vztahuje funkcia vzdy vyhodne (znamena 6e ak prevolam 47min z 70 vratia mi 4ast poplatku) a mnoho ineho

    samo28.10.2007 - 16:33 Trvalý odkaz

    :lol: sorry za OT ale aka nahoda ze hned prvy post je Quo :D..

    Ani mne nedodrzali 10 dni do dorucenia,ale to ma tak netrapi ako fakt,ze SIM sa dala pouzit az na treti den! Hlavne ze tam mali napisane "do 48hodin alebo 24h cez linku "dovery" " a tam mi povedala slecna ze to este nemaju v systeme :D lol...
    Mimo to,stale neprisla faktura....

    Iwanp28.10.2007 - 16:42 Trvalý odkaz

    mne ked dojde faktura tak ju nezaplatim, sakra zmluva je podpisana a ja som bez karty. Ja som mal inak kartu aktivnu ako mi dosla

    ÄŽuri28.10.2007 - 17:03 Trvalý odkaz

    Naozaj je najlepsie odstupit od zmluvy :!:

    Vseved28.10.2007 - 17:08 Trvalý odkaz

    Najlepsie je podla mna nebrat od nich pausal.... :-)
    aspon kym sa nestabilizuju...

    Kriak2428.10.2007 - 17:10 Trvalý odkaz

    Iwanp drzim ti palce. Hadat sa v takychto pripadoch s operatorom je niekedy ako bojovat proti veternym mlynom.
    Pri O2 je to o to tazsie ze na infolinke maju ludia chaos a predajni maju mozno 15 v celej republike, tak si mozes pocestovat.
    Nezaplatis fakturu a jasne ze ta budu nahanat ze neplatis.

    mirec28.10.2007 - 17:14 Trvalý odkaz

    Uplne ti verim. Ja som zazil nieco podobne. Informoval som sa o prechodu z pausalu na predplatenku. Na infolinke ludia nemaju ani sajnu. Raz sa mi stalo, ze sa zacala rehlit jak sprosta asi 30 sekund. Lutujem ze som si to nenahral.
    Neskor som chcel zablokovat cislo, ona povedala: Uz to je. Tak som sa jej pytal ci nepotrebuje vidiet o ake cislo sa jedna. A arogatne mi odpovedala: A naco, ja vidim z akeho cisla mi volate. Opytal som sa, ci nepotrebuje moje osobne udaje opyt ze naco. Tak som jej to troska vysvetlil.
    No uz mam pripraveny list s casmi a menami operatorov, dufam ze to budu nejako riesit.

    Iwanp28.10.2007 - 19:56 Trvalý odkaz

    dna 3.11.07 v sobotu je posledny 30. den od reklamacie tak uvidim. Len som si neni isty ci sa rataju pracovne alebo kalendarne dni tak ako idu postupne. Mirec no tak vydim ze niesom sam. Ked som volal naposledy tak operator na kazdu moju otazku povedal pockajte, spytam sa kolegov... v jednom pripade mi dokonca tikal. Nieze by mi to vadilo, ale na linke sluzieb zakaznikom by mali komunikovat na nejakej urovni. No a ked som sa este v zaciatkoch spustenia pausalu informoval o produkte tak slecna mi otvorene povedala ze tam ma toho uz plne zuby, vraj cely den rozprava to iste. A ani na otazku ze ked berem zlate tel.cislo ci to nieje podmienene tym, ze natom cisle musim mat stale iba pausal mi nevedela poradit ani ked sa opytala kolegov. Dufam ze po roku sa bude dat prejst aj na predplatenu kartu. pretoze ani doba viazanosti nieje na zmluve uvedena.

    Marek28.10.2007 - 21:28 Trvalý odkaz

    doba reklamacie zacina plynut obdrzanim listu u O2 a do doby sa vacsinou nerataju volne dni. ale vacsinou byva odpoved do 30 kalendarnych dni

    kotrcka29.10.2007 - 10:43 Trvalý odkaz

    najprv by som chcel reagovat na obranu O2. dorucenie po objednani cez net garantuju do 10 PRACOVNYCH dni, cize toto by bolo aj v poriadku.

    co sa tyka nefunkcnosti vsetkeho, na co siahnu, o tom sa presvedcili uz asi mnohi. nic sa neda aktivovat, nic sa neda zrusit, kvoli vsetkemu musim volat (pisat) viackrat, kvalita sluzieb je velmi biedna.

    a co sa tyka vyberu ludi na infolinku, tak asi brali kazdeho. inak si neviem vysvetlit totalny nezaujem, chovaju sa ako keby to bolo nieco strasne, ze som sa ich opovazil pocas pracovnej doby niecim zatazit. samozrejme NIKDY a NIC nevedia, na kazdu otazku odpovedaju so slovickom MOZNO, ASI alebo NEVIEM.

    no bieda

    Garcia29.10.2007 - 12:38 Trvalý odkaz

    mne dorucili presne na 7 den... od objednania

    Iwanp30.10.2007 - 21:24 Trvalý odkaz

    No takze je utorok a telefonica sa mi stale neozvala ziadnou formou. uz maju nato iba 3 dni (ratam aj statny sviatok vo stvrtok) a uplinie 30 dnova lehota na odpoved .

    Skic30.10.2007 - 23:20 Trvalý odkaz

    Mne dnes prisla faktura, ze som prevolal cez 870 minut, pricom podla pocitadla v mobile to bolo len necelych 500, hajzlici... Som volal na infolinku, a reklamoval to, som zvedavy ako pochodim...

    Iwanp03.11.2007 - 19:18 Trvalý odkaz

    Takze je 3.11.2007 a je 30. den od reklamacie a od o2 ziadna odpoved. ak sa v pondelok nic neudeje zavolam tam. Myslite ze ked poziadam o spojenie s hovorcom telefonici ze ma snim spoja ? na 949 to nema zmysel riesit

    Iwanp03.11.2007 - 22:27 Trvalý odkaz

    Ako ze nie ? a kto mi pomoze ? pokial viem ,ak podnik nereaguje na pisomny stik tak sa to berie ako porusenie zakona. Aj keby som im poslal list v ktorom by som sa ich pytal ako sa maju , su povinny odpovedat.

    mmx03.11.2007 - 22:47 Trvalý odkaz

    s tym co hovoris suhlasim, ale hovorca ti nepomoze

    "Hovorca je reprezentantom a sprostredkovatelom informacii o institucii a spolocnosti, ktoru zastupuje. Verejne sa vyjadruje v jej mene. Hovorca prezentuje oficialne stanovisko institucie alebo spolocnosti, ktorou je na tuto funkciu splnomocneny."

    staci?

    bloodko03.11.2007 - 23:12 Trvalý odkaz

    v skratke: Hovorca je clovek, ktory sa uci naspamat text ktory mu iny daju a potom ho prednasa.. :D
    To akoze vazne musia odpisat? Ja som raz pisal do orangeu, ale odpisali mi, ze to posunu ku kompetentnym a nic. Ale to mi vlastne odpisali.

    Iwanp03.11.2007 - 23:12 Trvalý odkaz

    no a kto teda nesie zodpovednost za take veci ktore momentalne riesim ? lebo ako vydim studenti ktorych stiahli z ulice a dali na zakaznicku linku si panuju po svojom. Nema nad nimi zrejme nikto dohlad. Samozrejme nehadzem setkych do jedneho vreca, su tam aj taky ktorych ta praca bavi, a plne sa jej venuju a snazia sa riesit problemy. zial zatial mam zle skusenosti v o2. Kde mam teda vobec volat, resp. skym sa mam dat spojit aby som sa niekde pohol ?

    bloodko03.11.2007 - 23:15 Trvalý odkaz

    iwanp aj tak mam strach, ze nech si vypytas kohokolvek, prepoja ta na reklamacne. Proste pochybujem, ze tych vyssie postavenych ludi ti daju k telefonu..

    Iwanp03.11.2007 - 23:17 Trvalý odkaz

    No pokial budu jednat tak ako pises , pripomeniem im ze nedodrzali 30 dnovu lehotu a ze to nahlasim na TU SR. To snad postaci nie ?

    Vseved03.11.2007 - 23:19 Trvalý odkaz

    Vyskusaj este lamparen, mozno to pomoze...

    Iwanp03.11.2007 - 23:20 Trvalý odkaz

    nevie mi niekto poradit kde najdem presne znenie zakona ktory prikazuje podniku odpovedat na pisomne podnety do 30 dni ? velmi by mi to pomohlo Diky

    Sefko04.11.2007 - 02:03 Trvalý odkaz

    Nechcem byt moc mudry,ale pokial sa nemylim tak na reklamaciu produktov a tovaru sa vztahuje podla zakona lehota 30 dni na reklamaciu a na reklamaciu sluzieb 60dni...len neviem ci je to brane ako kalendarne dni alebo pracovne...

    Quo04.11.2007 - 02:48 Trvalý odkaz

    Kalendarne dni.
    Ak automaticky nevybavili vec v zakonom stanovenej lehote, hned mozes odstupit od zmluvy!
    A nie je zakon na to, ze musia odpovedat na kazdy list, tak bacha na to - odpovedat sa ma na ziadosti a podobne - a samozrejme na reklamacie... Cize, ak len niekto napise list, ze co chystaju o 2 tyzdne, tak neexistuje nic, co im prikazuje odpisat.

    Marek04.11.2007 - 11:03 Trvalý odkaz

    a co takto si skusit precitat reklamacny poriadok spolocnosti predtym ako budes vypisovat SOI. ved to je zaklad a tam su info ohladne toho

    Iwanp05.11.2007 - 12:53 Trvalý odkaz

    Na SOI urcite pisat nebudem ,nemam chut sa natahovat s nimi koli blbostiam

    Skic15.11.2007 - 21:20 Trvalý odkaz

    Takze: volali mi z o2, zevraj moja faktura je napocitana spravne, ale neratali mi cenu za 1 minutu 1sk, ale standartne, ze oni ma neeviduju, ze by som mal mat hovory za 1sk, ze im mam odfaxovat zmluvu o pripojeni, oni nemaju kopiu??? Ale co je vacsia sranda, kukol som zmluvu a tam nie je rec ani o korune za minutu a ani o ziadnej viazanosti. To je haluz. Takze mam pausal 130 bez mobilu a hovory za korunu nemam. Co teraz?

    Korenisko15.11.2007 - 23:04 Trvalý odkaz

    Tak asi si neviazany nijakym dodatkom, mozes pausal hocikedy zrusit alebo zobrat novu akciu.

    Mimochodom, "poslat kopiu zmluvy". Chcel som zobrat mobil z predajne O2 v KE od Dargov. Dosiel som tam, vystal hodinu v rade a nakoniec mi pekna slecna oznamila, ze "bez zmluvy o pripojeni to NEPOJDE" Tak som sa pobral 60km spet do Michaloviec bez mt. Ich jednanie je divne, vsak vsetko maju v systeme, cez net. A toto uz duplom, asi ti pri vypisovani zmluvy urobil predajca chybu a nedal ti akciu. :?:

    Hawker16.11.2007 - 08:18 Trvalý odkaz

    Nic v zlom, ale akoby bolo nasou narodnou blbostou citat zmluvy a dodatky az ked je neskoro, a ak nahodou aj hej, tak ignorovat to pisane malym pismom... Mne kvoli tomu, ze som cital pozorne svojho casu museli dvakrat za sebou prerabat zmluvu o pripojeni, lebo inak by som tam nemal to, co som chcel... Predavac sice vdaka tomu znervoznel, ale mal som tam zaznamenane sluzby co som chcel a na druhykrat mi miesto 1000SMS Viac chcel aktivovat 1000Viac. Keby som to necital, tak sa tiez dobre prehnem...

    orso19.11.2007 - 01:49 Trvalý odkaz

    Njn, suhlas, ale priznam sa tiez som zmluvu pri podpisovani cital len zbezne. Cloveku je aj blbe sediet tam 20min a citat vyse strany drobnych pismen. Na druhej strane je moja hlupost, ze prave to nerobim a moze sa to vypomstit.

    mirec21.11.2007 - 23:01 Trvalý odkaz

    ja mam zas 2 cisla O2 Pre mna, bez MT a bez benefitu 1Skk/min.
    No na infolinke mi stale tvrdia ze jedno cislo benefit ma. Tiez mi bolo povedane nech vezmem zmluvu a idem do predajne.
    Na infolinke nemala ani sajnu.

    Fakt bude problem v tom, ze sme sa naucili urcitemu standardu a teraz vidno ako to je, ked je niekto nepripraveny.

    Musite uznat, maju v tom neskutocny bordel. Faktura mi dosla v piatok s tym, ze splatnost je v pondelok.

    Dalsia vec, na faktude je ze mam pausal od 22.9 do 21.10. Pytal som sa na infolinke preco to tak pisu, ked som cislo bral 27.9
    Ved ako mozu napisat od 22.9 ked som s nimi nec nemal.
    Ale to je skora reci

    Skic21.11.2007 - 23:13 Trvalý odkaz

    Mirec pekne... Ja som im dnes poslal ziadost, uvidime ako zareaguju... Pravda je taka, ze ten dodatok naozaj nemam, ale nevedel som, ze ked neberiem mobil, ze treba nejaky dodatok...

    Lenka Ivančíková21.11.2007 - 23:19 Trvalý odkaz

    No je to s nimi pestre.Ja som 30.10. objednala Pre mna 70 so zlatym cislom a dodnes nemam ani Sim ani odpoved ze preco to tak trva.A tak cakam a cakam.Ja mam cas!:lol:

    Skic21.11.2007 - 23:24 Trvalý odkaz

    Fuuu, zaujimave... Mozno Ti to zlate cislo razia v Kremnici :lol:

    Lenka Ivančíková22.11.2007 - 14:06 Trvalý odkaz

    Tak som dnes po case opat volala na zakaznicku linku,ze preco mi nebola moja simka dorucena a spadla mi sanka,ked som sa dozvedela,ze na moju adresu kurierska spolocnost zasielky nedorucuje,o com ma mimochodom nikde neinformovali a tym padom je objednavka nedorucena a STORNOVANA! :shock: :shock: Bez toho,ze by mi dali vediet,ze mi ju nedorucia,bez moznosti nahradneho dorucenia na inu adresu,pripadne osobny odber v niektorej predajni O2 mi zrusili objednavku,zanikla mi moznost aktivacie vybraneho cisla a aj vtedy platnej akcie volania za korunu!Ja zasnem!Nie mojou vinou!A pritom v podmienkach s ktorymi som suhlasila pri objednavani cez web je napisane,ze vsetky objednavky sa uskutocnuju prostrednictvom Slovenskej posty na dobierku.O kurierskej spolocnosti ani slova.A uz vobec nie o tom,ze su adresy,na ktore ona spolocnost nedorucuje napriklad vraj z dovodu,ze ich tam niekto kedysi napadol.No haluzka... :p Takze ma caka pestra korenspondencia medzi mnou a uzasnou O2.Len som sa chcela podelit o neuveritelny zazitok s operatorom,na ktoreho mnohi cakali ako na zlutovanie.Myslim,ze vela ludi lutuje,ze sa s nimi dali do kontaktu.

    Andrej Lenghart22.11.2007 - 14:13 Trvalý odkaz

    Tak teraz padla sanka aj mne. No ja ziram. Jess,zhruba tak o tyzden o 2 sa mozes vykricat na nam.Osloboditelov 65. Hned vedla predajne TM. Kokos,ako vidno ze to maju na haku. To co cakaju?Ze ludia sa im budu pchat do zadku lebo O2 je TRETI op na SK trhu. Mam vazne dost. Asi im tu pomiesam datove zasuvky. :doubt:

    Lenka Ivančíková22.11.2007 - 14:19 Trvalý odkaz

    :lol: :lol: S tymi zasuvkami si ma pobavil!Ono mi asi nepomoze kricat na uboheho predajcu,treba vykrutit krk ich perfektnemu pripecenemu manazmentu!Ved oni su na hlavu!!!!! :roll:

    ZraLOCK22.11.2007 - 14:23 Trvalý odkaz

    Ja by som napisal managmentu, ktory riadi slovensky managment... debili, keby sa to stalo mne tak maju molotov v predajni

    Andrej Lenghart22.11.2007 - 14:23 Trvalý odkaz

    Ja viem,nepomoze. Ubohy predajca za to nemoze,ale cloveku sa niekedy aspon trosku ulavi. Ze Zralock? :lol:

    Lenka Ivančíková22.11.2007 - 14:34 Trvalý odkaz

    Urcite im napisem staznost,ako mi poradil ten uboziak na zakaznickej linke.Ale az zajtra,dnes by to bol dost neslusny list a to sa na damu nepatri...:lol: Urcite dam vediet ako to dopadlo,ale maju na to samozrejme 30 dni.Zrejme to je na spestrenie mojho hektickeho zivota.Akoby som toho na hlave uz nemala dost.Teraz sa budem natahovat s tymi... :debil :nestvi

    graffoo22.11.2007 - 15:49 Trvalý odkaz

    no ja som normalne rad, ze som sa zas zaviazal t-mobile a O2 mam stale len jednotku a aj tu som nenabil uz pekne dlho, aj kredit mi prepadol :D mam ju len na prijimanie a ked sa nastvem, tak aj to zrusim :D

    Iwanp05.12.2007 - 19:58 Trvalý odkaz

    Jessica no mas smolu , toto som niekde cital , vraj dorucovatel DPD ma mapu s vyznacenymi miestami oznacenymi ako rizikove , a tam ti zasielku nedorucia