O2: nové lokality s pokrytím 3G

  • huje® 25.05.2012 - 23:33

    Teším sa. Len tak ďalej. Ešte tradičné: PALEC HORE :-)

  • Bonyek@azet.sk26.05.2012 - 12:27 Trvalý odkaz

    Výborne, už len pár mesiacov, a môžem surfovať 3G rýchlosťou 256kbit/s namiesto doterajších 235kbit/s, fantastické.!

    huje®26.05.2012 - 13:02 Trvalý odkaz

    Nuž, čo s Tebou keď sa držíš balíka DN poznajúc jeho parametre ? ;-)

    Bonyek@azet.sk26.05.2012 - 14:04 Trvalý odkaz

    So mnou nič, ale čo s takým balíčkom.? ;-)
    OK, dajme tomu že sa DN na tvoje odporúčanie vzdám okamžite, aký balíček si mám podľa teba aktivovať aby som dosahoval vyššie rýchlosti ako pri DN.?

    huje®26.05.2012 - 14:40 Trvalý odkaz

    Veď vieš, že zatiaľ zmena nepomôže, lebo nemáš GGG pokrytie. Asi som sa zle vyjadril, alebo si si to vysvetlil inak, ako som to myslel. Bola to reakcia na zvýšenie Tvojej rýchlosti o niekoľko mesiacov na 256 kbit/s oproti terajším 235 kbit/s :-) Však si rozumieme :-)

    DJ Pepe26.05.2012 - 14:44 Trvalý odkaz

    Prilis vela penazi za prilis malo muziky...

    Bonyek@azet.sk26.05.2012 - 15:10 Trvalý odkaz

    Veď práve, pre mňa majú zatiaľ všetky balíčky rovnaké rýchlostné parametre, a cena/objem to vychádza najvýhodnejšie s DN vzhľadom aj na stale trvajúci bonus za prenos. Však ty/si mi rozumieš/me.
    A iným vysvetľovať prečo sa DN držím asi veľký zmysel mať nebude, ani by ich to zaujímať nemalo kým sa nerozhodnu že mi za ne budú platiť oni. :-) :-) :-)
    Mám svoju(dlhodobú) stratégiu čo sa využívania služieb týka, a momentálne som veľmi spokojný čo sa dátových aj hlasových služieb týka. ;-)

    galaxi26.05.2012 - 15:35 Trvalý odkaz

    O2 ste predražené jak ďas.

    11€ za 2GB, 8€ za GB je zrejme aj z tringeltom za modrú.

    Bonyek@azet.sk26.05.2012 - 16:49 Trvalý odkaz

    nedám tringelt, ani si neobjednám službu/produkt od niekoho s kým nie som trebárs cenovo spokojný, cenu časom musia znížiť/dorovnať konkurencii(ak nezvýši aj konkurencia :-) ) ak neznížia majú smolu. ;-)

    galaxi26.05.2012 - 17:41 Trvalý odkaz

    Easy na 5€ za 2GB je jedničkou a boduje jak ďas.

    Bonyek@azet.sk26.05.2012 - 18:11 Trvalý odkaz

    to je dobre, už len aby sa do boja pridali aj ďalší. ;-)

    DJ Pepe26.05.2012 - 18:44 Trvalý odkaz

    Neviem ci je to umna pokazene alebo co, ale ja na easy presurfujem za mesiac cca 11 gb, a ziadne spomalenie, tak to nebudu len 2 gb..

    Bonyek@azet.sk26.05.2012 - 21:39 Trvalý odkaz

    osobné skúsenosti s EASY FREE nemám, ale jeden známi tam preniesol cca 15.GB bez toho aby došlo k spomaleniu, tak niečo na tom bude, ;-) podľa môjho názoru ak sa tým nadmerne nezaťažuje sieť, asi FUP neaplikujú, apropo, akože nie som na to expert, :-) ale skutočne je FUP o tom že po dosiahnutí daného objemu v balíčku ho okamžite aplikujú.? Akože právo na to samozrejme majú, nemali by, alebo by aspoň nebolo férovejšie aplikovať to po až opakovanom(nadmernom) prekročení limitu FUP.? :-)

    Bonyek@azet.sk26.05.2012 - 22:09 Trvalý odkaz

    duplicitný príspevok

    galaxi26.05.2012 - 23:13 Trvalý odkaz

    Pár dní som sledoval spotrebu dát zo začiatku a za 9 dní spotreba cez wifi rout. na simky od orange 2,73GB bez spomalenia.

    Bonyek@azet.sk27.05.2012 - 00:54 Trvalý odkaz

    veď vravím(píšem) že FUP by mali aplikovať v prípade opakovaného(nadmerného)prekročenia objemu popr.(preťaženia)ak by to sieť nezvládala, môj názor. ;-)
    Čo sa orangeu(PRIMA,FF) MJ týka, istý čas sledujem, a FUP aplikujú "vždy" nad objem obsiahnutý v balíčku, napr.ak sa dáta čerpajú priebežne rovnomerne počas celého mesiaca, upozorňujúca SMS niekedy príde pri dosiahnutí 80%,, k samotnému spomaleniu potom obvykle dochádza po prenesení cca 1,5-2.GB, ak do toho ale začneme "mlátit" dá sa preniesť za krátky čas(do druhého dňa/rána, systém akoby kontroloval/aktualizoval spotrebu 1-2x za 24.hod) ešte aj 10.GB, cez víkend niekedy ako by sa to nekontrolovalo vôbec, a po prečerpaní "akéhokoľvek" množstva dat k spomaleniu dojde až v najbližší pracovný deň(pondelok)ráno. ;-)

    galaxi27.05.2012 - 06:39 Trvalý odkaz

    A čo sa týka FunFonu, tak ten si udržujem za tých 3,90€ mesačne ten GB, ktorý aj keď je za 3,90€ povedzme po mesačnej prestávke a spotreba u mňa mesačne bola max. 7,18 GB cez mobil a NB ktorý sem tam pripojím k NB cez usb kabel a mob. tel. mám ako potom ako usb. modem keď ďalej cestujem. Ináč MJ je tiež vydarená služba za super cenu.

    AdoP27.05.2012 - 09:32 Trvalý odkaz

    o2 ma sklamalo. Mám dáta neobmedzene a asi 8 krát som reklamoval nefunkčnost v meste handlová. V Pd to ide bez problémov. Aj po viacnásobnej oprave a reset v systéme to ostáva nefunkčne. Neviem čo za dôvod je keď to nejde, ale nie je to mobilom. Ina sim karta konkurencie ide bez problémov. Asi moja kritika na ich biedne dáta balíky niekoho nahnevala a takto som skončil. A ďalej, pracovníci na linke 949 sa predstavuju tak, že ich meno ledva alebo vôbec neviem. To frfľanie nemusím. Niektorí sa predstavili pekne a výrazne.

    Bonyek@azet.sk27.05.2012 - 12:53 Trvalý odkaz

    galaxi,
    7.GB môžeš preniesť za mesiac(bez spomalenia), vyššie som popísal ako sa to chová, za krátky čas môžeš preniesť aj 10.GB, pri bežnom(rovnomernom) používaní počas celej doby platnosti sa to ale spomalí pri dosiahnutí objemu cca 1,5-2GB bezohľadu na to či ten objem dosiahnem/š po 10-20-30.dni, samozrejme u teba sa to môže prejavovať(chovať) ináč, a podľa toho ako to opisuješ, sa zdá ako by na tvojej SIM FUP neaplikovali vôbec, :-) je tomu tak.? Teda ti počas používania služby ešte nebola doručená upozorňujúca SMS o prečerpaní 80% alebo nedošlo k spomaleniu ani raz.? :-)

    Čo sa MJ na FF týka, tiež mám 3.SIM-karty s touto službou za 3,90.EUR, už niekolko mesiacov nevyužívané, ale stačí tam dobiť kredit, a služba pokračuje za pôvodný poplatok. ;-)

    Bonyek@azet.sk27.05.2012 - 13:12 Trvalý odkaz

    AdoP.
    Reklamuj(nahlasuj problém) kým nedôjde k náprave. ;-) Nemyslím si sice že ti to nejako pomôže, podľa môjho názoru máš v tvojej lokalite proste(zatiaľ)slabé pokritie, a kým to nedokrijú, nič s tým asi nespraviš/via.
    Ps.
    Ak nerozumieš pri volaní na zák.linku meno operátora, tak sa ho spýtaj na meno nech sa ti predstaví ešte raz, nič jednoduchšie. :-) Občas to pomôže, a operator komunikuje profesionálnejšie, predsa ho len asi trošku vrtá že prečo si sa ho na to meno pýtal. ;-) :-)

    huje®27.05.2012 - 13:31 Trvalý odkaz

    AdoP tak ako Ti napísal Bonyek. V Handlovej máš len 2G sieť, kde hlas má pred dátami prednosť a zrejme je sieť (alebo min. vysielač, na ktorom si pripojený)dosť vyťažená/-ý. Odľahčenie príde už čoskoro aj do Handlovej v podobe spustenia 3G siete (v PD už beží dávnejšie).

    Manobb27.05.2012 - 18:19 Trvalý odkaz

    AdoP, už som to v niektorej z diskusií uviedol. O modrom operátorovi môžeme začať uvažovať tak najskôr ku koncu roku, kedy za predpokladu splnenia sľubov budú mať 50%. Teraz sú jasnými outsiderami, čoho dôkazom je aj Tvoj prípad, resp. Tvoja lokalita.

    Galaxi Ti ponúkol riešenie (Telekom) - asi myslel EASY Free. Doporučujem Ti túto službu minimálne vyskúšať ... Nemáš čo stratiť v porovnaní s modrákmi, môžeš len získať.

    AdoP27.05.2012 - 19:19 Trvalý odkaz

    vymenili mi sim kartu, resetovali lokálnu anténu alebo aj v širšom okolí, v predajni v handlovej to išlo, ale zvyklo to po pár minútach zastaviť, lenže predtým to všetko išlo bez problémov. Veru bez problémov. Volal som viac krát a viac krát sa tomu venovali. Už nemám chuť stále volať na 949. Mám inu konkurenčnú kartu a nemám problém. Aj keď som váhal zobrať ďalšiu kartu, teraz moc nebanujem. S o2 by som v tejto situácii nenapísal ani písmeno. Len budem musieť asi deaktivovať dáta neobmedzene čo som nechcel. Ale veď 2g môžem mať aj potom. Nemám však istotu či to pôjde aj potom. Nech už.

    galaxi27.05.2012 - 19:36 Trvalý odkaz

    Ja som ako dali easy free testoval švagrovú simku, na ktorej sa zmenil len profil. Teraz ju používa na volanie čo predtým bolo len za účelom primania hovorov. Ako hlavnú aj tak používa číslo prenesené z O2 na easy free.

    Jeho slová "super easy len aby to nepokazili"

    Bonyek@azet.sk27.05.2012 - 19:51 Trvalý odkaz

    keď je lokalita slabo pokritá, SIM-kartu, a trebárs aj BTS-ku môžu meniť aj každý týždeň, žiaľ nepomôže to. :-) Len neviem prečo proste hneď nepovedia že, áno váš problém môže spôsobovať nedostatočné pokritie našou sieťou atď.radšej vymenia SIM-kartu, údajne reštartujú vysielac(o čom troška pochybujem) a kopu ďalších procedúr ešte absolvuje zákazník, a nakoniec to aj tak nepomôže/nejde ako by si to želal.
    Skús požiadať o pozastavenie služby kým tam nebude dostatočne pokritie(3G) akú odpoveď ti na to dajú.? Mňa odmietli, ja som udával iný dôvod, pokritie mám dostatočné. ;-)

    galaxi27.05.2012 - 20:43 Trvalý odkaz

    Ja si myslím, že chyba je aj na strane zákazníka. Slabá služba a drahá a ešte aj procedúry a zbytočné? Je lepšia a lacnejšia služba tak idem a prenesiem číslo. Zákazník odchádzajúci nie je slovo prázdne ale čin pre opka aby sa snažil to fakt odstrániť v tomto prípade pokriť danú oblasť.