Neuznali reklamaciu

  • 31 príspevkov
  • Martin 24.02.2010 - 17:03

    caute, mam jeden velky problem a ten je takyto. Pred dvoma troma tyzdnami som dal moj mobil do opravy, z opravy dosiel ale bola taka chyba, ze ten software nenainstelovali poriadne. To znamena, ze my neslo kliknut na tri tlacitka pod displejom (mobil nokia 5800xm) potom som ho dal do orange druhy krat minuly tyzden vo stvrtok, dneska som siel preneho a co pocujem reklamaciu mi neuznali, zevraj my padol a to kvoli tomu no ano padol my ale to uz davno pred rokom a s instalaciou softwera to podla mna (nas) nemalo nic spolocne. Tak sa vas teda pytam co s tym mam urobit :(
    Dakujem vam za spravne rady :)

  • Peter Makai24.02.2010 - 17:12 Trvalý odkaz

    Skus zavoalt do servisu kde ti to robili a dohodnut sa s nimi. Ak to nepojde, tak skus dat podnet na SOI. Telefon zatial na predajni nepreberaj, ak si ho este neprebral.

    A nauc sa rozdiel medzi mi a my.

    Martin24.02.2010 - 17:16 Trvalý odkaz

    no telefon mam uz teraz doma a prave pred tym nez som zalozil tuto temu tak som si o tom cital ale on uz bol v servise 2-krat a 1-krat uznali reklamaciu ale druhy krat nie a 3-krat neviem lebo zajtra sa tiez zas chystam s tym istim mobilom chystam do servisu :)

    Lenka Ivančíková24.02.2010 - 18:02 Trvalý odkaz

    Prebrat fon z reklamacie a nepreskusat na predajni...:shock: Trvaj na svojom,ze ked si ho tam daval,tlacidla fungovali a ked sa vratil,zrazu nesli.A hlavne nepodpisovat preberaci protokol,kym si clovek fon sam nepreskusa.

    kenvele24.02.2010 - 18:46 Trvalý odkaz

    mozno je to len taka fama..ale vravi sa ze v orange maju 2tlaciva ktore vyuzivaju pri reklamaciach v servisoch,mobilne zariadenie je poskodene padom a v mobilnom zariadeni sa vyskytla neznama tekutina...proste mozno ,,fama,,:)

    Martin24.02.2010 - 18:46 Trvalý odkaz

    no to je to, ze oni ho ani v servise neodskusali lebo kebyze ho v servise odskusaju tak by tam este zostal dlksiu dobu nez 2 tyzdne :) ale zase ja som si myslel, ze to pojde s pametovou kartou ist do toho menu tak aj zato som ho bral domov. No a teda neslo to :(

    Martin24.02.2010 - 19:32 Trvalý odkaz

    sak uz mozme pomaly aj s touto temou skoncit lebo zajtra sa idem pohadat snimy do orange :D

    Rastikstar24.02.2010 - 21:32 Trvalý odkaz

    S orangom je to uplne na pi... Sused daval po 3 tyzdnoch reklamovat Nokiu E66 na ktorej mal 4 rozne zavady.Dal mobil na reklamaciu a ked si potom prisiel po telefon do orangu po reklamacii len nechapavo na nich pozeral lebo mu povedali ze zavada sa prejavila a chybaju na fone 3 srubky cize mu ju neuznali.Pritom pani co preberala fon videla ze mal tam tie sruby vsetky a on ani snim nic nerobil ved to ani nema zmysel sahat na fon ( novy ) co je v zaruke.Fon samozrejme neprebral podal odvolanie ktore mu tiez neuznali pisal priamo do BA a prisla mu proste odpoved ze moze sa stat ze sa stala chyba v servise ze tam nedali sruby ale ze proste ma smolu.Takze lepsie povedane utrel usta.A to tam maju v orange vyse 15 pausalov kedze maju firmu a na firmu pisane pausali.
    To co spravil orange je fakt nechapave .Ja keby som tam asi bol na jeho mieste tak tej pani rozbijem ten fon priamo na pulte od nervoch.Clovek si vezme pausal ma ho 2-3 tyzdne a nakoniec mu neuznaju reklamaciu.

    cejko24.02.2010 - 23:39 Trvalý odkaz

    Napisem sem vyjadrenie z druhej strany stola: Ak je MT po pade, servis mal neuznat zaruku uz pri prvej reklamacii. Pri pade mt na pevnu cast (beton, sklo,kov...) sa na mt pri poskodeniach vacsinou vytvoria studene spoje na zakladnej doske (spoj medzi suciastkami a zakladnou doskou nie je pevny). Z tohto dovodu nie je mozne uznavat taketo poskodenia ako opravnene. Niekto tu pisal o chybajucich skrutkach v mt a naslednom neuznani zaruky z tohto dovodu. Za tych par rokov co sa pohybujem v tejto brandzi som uz zazil kadeco, najradsej mam "tzv domacich kutilov co su schpni odborne rozobrat a poskaldat mt "a tych je na Slovensku habadej. Ak nie je do mt neodborne zasahovane,nie je mechanicky a kvapalinou poskodeny nevidim dovod preco by to vyrobca ako vadu neuznal.

    samo24.02.2010 - 23:49 Trvalý odkaz

    Suhlasim s cejkom, az ti raz padol a nieco sa tam pohnojilo a otvorenim to uplne zabili, nemaju dovod ti to uznavat. Kam bola poslana ta E66? Ak do Mobil ASK tak sa ani nedivim ze sa take nieco stalo.

    Rastikstar24.02.2010 - 23:53 Trvalý odkaz

    Cejko :
    kamarat co mal reklamaciu on ten telefon nerozoberal a viem to na 100% bol som snim odnes fon na reklamaciu a bol v poriadku s foliami so vsetkym.Pani na predajni aj do reklamacneho papieru napisala ze fon je novy neposkodeny atd.Az ked prisiel fon s reklamacie tie sruby tam neboli presne 3 kusy.Ako sa moze take nieco stat ? To nepochopi asi nikto.
    Taktiez sa dopocul od kamarata co robi priamo v orange ze tento fon bol casto v reklamacii a menili rovno kusy za kusy lebo im prisli vadne kusy.Asi preto mu zahadom koli chybajucim skrutkam neuznali reklamaciu.To je moj nazor.Pisal vsade odvolanie a nikde stym neuspel aj ked povinostou zamestnancov Orangu je stale skontrolovat dokladne fon pri preberani do reklamcie.A keby tam neboli vazne tie sruby pri prevzati do reklamacie tak by to asi do reklamacieho papiera zapisali ale pripadne ani nevzali do reklamacie.

    cejko25.02.2010 - 00:51 Trvalý odkaz

    100% zaruku za mt ja ani za svoj mt nedam, nie to za cudzi, co sa tyka folii na lcd, je bezpredmetne. Poruchovost E66 nie je ani z daleka aku deklarujes a niecomu ako "jedna baba povedala" sa len smejem. Ak predajca pri preberani napise ze je mt bez zavad, je jedna vec, no to co zisti technik pri oprave je nieco uplne ine, osobne som zazil kompletne prekrytovany mt a zakladna doska bola od oxidacie uplne znicena.

    ach!25.02.2010 - 14:01 Trvalý odkaz

    Ociernuje sa tu Orange, treba nutne dat veci na spravnu mieru.
    A Orange predava telefony, ktore bud sam dovezie, alebo ich dovezie niekto iny a tie potom predava.
    B Orange je predajca, poskytovatel sluzieb, predava telefony (HW) pre ktore je zabezpeceny servis vyrobcom, alebo dovozcom poverenou osobou tak aby boli zabezpecene legislativne prava zakaznika (najma povinna 2 rocna zaruka).
    C Reklamacia
    1. tu ako konecny predajca prebera od zakaznika Orange. Orange urobi zakladnu obhliadku, supis odovzdavanej veci, vystavuje doklad o prijati
    2. Orange zasiela kurierom reklamovany HW do autorizovaneho servisu
    3. autorizovany servis vykona obhliadku, posudi stav, vykona opravy, zasle naspat predajcovi HW spolu s vyjadrenim
    4. Orange odovzda zo servisu dorucenu zasielku vratane vyjadrenia servisu spolu s potvrdenym zarucnym listom

    Zhrnutie:
    Orange nevykonava servis, Orange len spostredkuva transfer HW do a z servisu, pre Orange je vyjadrenie servisu zavazne (voci servisu je Orange zakaznik, znasa pripadne naklady a nie konecny u Orange reklamujuci spotrebitel). Kto reklamoval, na zarucnom liste najde peciatku a vyjadrenie servisu (mnohe maju aj web info).

    Za "Orange" je mozne dosadit hociake meno (T-Mobile, O2, T-Com, eshop X, obchod Z), pri vsetkych oficialnych to funguje rovnako.

    Nokia:
    Staci s potvrdenym zarucnym listom prist do ktorehokolvek servisu uvedeneho na webstranke nokia.sk, priamo reklamovat mobil. Na protokole bude aj tak figurovat Orange SK ako zakaznik, len sa vynecha trasa Zakaznik-Orange, Orange-Servis a miesto toho bude len: zakaznik-servis.

    Orange nema dovod niekoho obabravat na mobile. Orange telefon prevezme, odovzda servisu, servis rozhodne a Orange vyjadrenie servisu len sprostredkuva! Nema vyznam nadavat na Orange, na jeho zamestnancov ked o uznani, neuznani HW zavady rozhoduje iny subjekt, ktoreho je Orange len a len zakaznikom!

    Tak to funguje vsade. Obchody neservisuju, obchody preberaju, odovzdavaju. Servisuju servisy. Dokonca nie vzdy je nutne reklamovat na predajni, staci kontaktovat servis uvedeny na zarucnom liste a ten zabezpeci na naklady vyrobcu (dovozcu) technika, odvoz (bezne pri bielej technike).

    Kto reklamuje mobil a tesi sa na ukoncenie dodatku k zmluve. Staci 3x rovnaku vadu reklamovat priamo v servise a s ich vyjadreniami nasledne navstivit Orange, ktory bud vymeni kus za kus, vrati peniaze a ukonci sa platnost dodatku. Podla rozhodnutia zakaznika.

    Ani nechcem napisat ako dlho to takto funguje (dlhee roky, ZS niektori medzitym absolvovali celu), je len vasa hanba ak neviete ako to prebieha, miesto toho ociernujete niekoho kto len prebera, odovzdava, ale nerozhoduje. Jedine, ze by mal Orange vlastny servis, s ktorym som sa za poslednych 6 rokov nestretol ani raz. Vzdy to slo mimo Orange.
    Ak napriek zamietnutiu opravnenosti reklamacie servisom Orange vymeni HW, je to len a len ich ustupok, riesenie na ich naklady. Mozu aj to urobit. Niekde to aj robia, aby sa zbavili otravnych zakaznikov schopnych 100x prist na predajnu otravovat zivoty predajcom. Zazil som uz i take.

    zemiak25.02.2010 - 14:23 Trvalý odkaz

    no neviem, ale akonahle som zakaznik Orange a telefon som kupil od Orange, mna nezaujima pozadie oprav.
    Ci to uz Orange niekam posiela, alebo opravuje v kancelarii po pracovnej dobe, je mi to lautrfuk.
    Je len problem spotrebitela, ze sa da zastrasit vyrokom servisu, ktory v obchodnom vztahu priamo nevystupuje.
    A je problem Orangeu, ktory napise, ze telefon je novy neposkodeny a nie je to tak. Ma si vyskolit predajcov, aby zakladne poskodenia boli schopni odhalit (vid kontrola pravosti bankoviek obchodmi).

    Bohuzial, Orange ma kopec pravnikov a vacsina Slovakov sa nie je schopna pohadat v predajni, ale sklopia usi, valia domov a vypisuju maximalne pod prezyvkou na forach, ako su nestastni a ukrivdeni.

    Riesenie je nekupovat telefon od Orange, ale od inych predajcov, ktori su ustretovi voci zakaznikom. Ked som bol vratit (nie najlacnejsiu) zehlicku do Tesca, vysolili mi bez slova peniaze na pult. V com sa lisi vztah ja-Tesco ... (Tesco-servis) od vztahu ja-Orange (Orange-servis)?

    ach!25.02.2010 - 15:52 Trvalý odkaz

    zemiak, nepochopil si.
    Tu sa nadava na Orange, ale Orange je sprostredkovatel rovnako ako Nay, Datart, tesco. Orange je povinny prevziat reklamaciu, mozes hned po prevzati telefon opat reklamovat a predajca je povinny ju prevziat!
    Ale o sposobe opravy, uznani, neuznani zaruky rozhoduje servis. Ked servis oznami ze neuznava zaruku z dovodu zatecenia, poskodenia padom, mozes sa hadat s Orange kolko chces, oni svoje splnili. Dali ti odborny posudok autorizovanej osoby. Ak sa ti nepaci, na vlastne naklady si daj vypracovat iny odborny posudok a vymahaj prava cestou sudnou.

    Tesco a zehlicka:
    pokial viem, v tesco je mozne vratit tovar do 7dni od kupy. Ibaze kupou zehlicky nevznika aj iny pravny vztah ako je dodatok ku zmluve o pripojeni. Je nieco ine vratit mobil a dostat spat peniaze a nieco ine vratit mobil, chciet peniaze a zrusit len tak inu sluzbu.
    Predajne kde som bol ja, nemaju problem ak si kupim neviazany mobil a nepaci sa mi, vymenit ho do 7 dni kus za kus, ci za iny. Len nesmie mat znamky poskodenia. Ale nie v pripade ak pride k spoluvykonaniu ineho nadvazneho, ci mu predchadzajuceho neoddelitelneho pravneho ukonu.

    Servis rozhodol - neuznana reklamacia.
    Orange oznamil - neuznana reklamacia + vyjadrenie odborne sposobilej osoby.
    Zakaznik - reklamuj este raz, napis pisomnu staznost, daj si vypracovat znalecky posudok.

    To ze telefon nebol v servise ani 2 tyzdne znamena - servis nerobi sklad, ale ako pride tak vybavuje. Standart je do 7 dni vratane dopravy tam i spat. 14dni maximum. Dlhsie jedine ak sa caka na nedostatkovy diel.

    ZOPAKUJEM
    Predajca nie je odborne sposobily rozhodnut o opravnenost/neopravnenost reklamacie HW zariadenia! mozno az na pripady ktore zjavne porusuju reklamacny poriadok (telefon z ktoreho vyteka voda, je doneseny v 20 dieloch a pod.)!
    Kto je nespokojny s vysledkom reklamacie, okamzite podat namietku, staznost. Bol som nespokojny s lokalnym Nokia servisom. Dali mi telefon, zas ta ista zavada. Opat som dal reklamaciu, telefon cestoval do hlavneho servisu. Bol to akciovy, Orange telefon. Reklamaciu musia prevziat!

    Co sa tyka servisov mobilov, je to bieda. Radsej som kupil novy mobil, ale viem jednu vec - aj keby som predajnu Orange zrovnal so zemou, o uznani, oprave mobilu rozhoduje servis!

    Alebo nech niekto napise, ako doniesol mobil do O2, T-Mobile, Nay, Tesco na reklamaciu, servis neuznal dovody reklamacie ale napriek tomu mu predajca vratil peniaze a nechal si telefon, ktory moze rovno do nadoby pre elektoodpad hodit.

    Chcete mlieko od byka.

    Martin25.02.2010 - 15:55 Trvalý odkaz

    tak teda ja sa vijadrim tak, ze ked som fon daval do opravy prvi den vtedy tu reklamaciu uznali a este predavacka pozerala ci tam ja niaka ina mechanicka vada a videlato zo svojimy ocami a aj tak to poslala do servisu no ale ked som prisiel 2-krat no to uz bola ina predavacka tak tiez to dali dala do servisu a reklamaciu neuznali ato lebo to davali do ineho servisu mohlo by to byt aj tym?

    zemiak25.02.2010 - 16:02 Trvalý odkaz

    Ved vravim, ide o vrateni penazi - v sume skutocne za mobil zaplatenych, takze ak niekto zobral 1eurovy telefon, samozrejme viac ocakavat nemoze.

    S tou zehlickou to bolo po roku a pol. Ty si myslis, ze by som dokazal, ze poskodenie zehlicky nevzniklo opotrebovanim? A napriek tomu bola reklamacia vybavena k plnej spokojnosti a mna nezaujima, ci to zaplatili oni alebo servis. Ja ako zakaznik som spokojny, zobral som peniaze a kupil som si u nich zehlicku druhu.
    Cim je telefon iny? Je to taky isty elektronicky bazmek ako kulma na vlasy. Orange je dost velka firma, aby to uniesla.

    Ked uz Orange napise, ze telefon nie je mechanicky poskodeny, je to vyjadrenie zamestnanca Orange, a musi byt odborne sposobile. Je tam peciatka Orange, ci nie?

    Helwett, k tebe je tazko nieco napisat. Tu reklamaciu si musis vydupat sam, tu sa nikto nezoberie a nepojde to robit za teba. Akonahle mas na preberacom protokole pisomne, ze telefon nebol poskodeny, a vyjadrenie servisu, ze bol, tak je zjavne, ze k poskodeniu mohlo dojst jedine na ceste medzi Orange a servisom. Len si to musis vediet obhajit - sprav humbuk, vyhrazaj sa SOIkou, novinami. Sud je na dlhe lakte, odborne posudky nieco stoja, ale ty mas v ruke papier s peciatkou.

    Tak skus namiesto pisania otazok do fora aj nieco robit.

    Edit: ale ak to bol akciovy mobil za euro, tak dostanes naspat jedine svoje euro. Viac si nezaplatil. To je holt problem dotovanych telefonov.

    Martin25.02.2010 - 16:16 Trvalý odkaz

    ja nehovorim, ze aby ste to sli vibavovat za mna ja len sa pitam ci my aj uznaju tretiu reklamaciu ked my neuznali druhu a prvu uznali atd.

    zemiak25.02.2010 - 16:24 Trvalý odkaz

    Co mam kristalovu gulu? Ked si uz odkyvkal neuznanie druhej, tak ta asi okaslu aj pri tretej. Ty musis napadnut vysledok druhej reklamacie, chapes?

    Druha moznost je hlasovat nohami a kupit si mobil niekde inde za plnu sumu a dozivotne zabudnut na kupovanie mobilov z Orange. Aspon u nich dostanes zlavu na pausaly.

    Edit: teba tie Y a I nemlatia cez oci?

    ach!25.02.2010 - 16:33 Trvalý odkaz

    hellwet159, presne tak. Predajca prevezme a zasle do servisu. Tam uloha Orange konci.
    Pokial v rovnakom pripade servis dal 2 protichodne rozhodnutia, nic ti nebrani podat namietku (znovu reklamaciu, podnet na SOI) s odvolanim sa na predchadzajuce stanovisko, kedy to ako zaruku uznali + pisomne stanovisko predajcu pri preberani mobilu.

    @zemiak
    Kaufland, Tesco tak reklamacie malych spotrebicov riesia. Maju na to dohody s dodavatelmi. Im je lacnejsie vratit peniaze ako stracat cas, priestor na reklamacie, kedze elektro je pre nich len doplnkovy sortiment (biznis tocia v potravinach). Vyrovne naklady takej zehlicky su nic proti cene za ktore ich predavaju (predaju 1 ktora zaplati 4).
    Stale nechces pochopit jednu vec
    Akciovy mobil = pravne zavazny dodatok k zmluve o pripojeni vystaveny na konkretne zariadenie, dokonca tak, ze ak je neopravitelny, nemaju totozny typ, samotny Orange zrusi dodatok ku zmluve a vrati peniaze. Samotny dodatok, zavazok je neoddelitelne previazany na konkretny typ MT!

    Nie je mozne len tak prist, vratit im akciovy mobil, vziat peniaze!
    Co som sa pytal, dokonca v situacii ak mas vyhodny dodatok o ktory nechces prist ale mobil neopravitelny, Orange ti sam zrusi dodatok aj ked nechces, vyplati peniaze ako jedine riesenie danej situacie, nemoze dat zlavu, iny typ. Preto som riesil reklamaciu priamo cez servis, nedotiahol ju az do 3. reklamacie neodstranenej vady.

    Orange nema dovod neuznavat reklamacie. Neviem ci vsade, ale pocas reklamacie bezodplatne zapoziaciavaju nahradny mobil, ak o to clovek poziada (za istinu). Nezdrzuju ani zasielanie do servisu, volaju hned co sa mobil vrati.

    Martin25.02.2010 - 16:37 Trvalý odkaz

    no hej ale otazne ci my to tenreti krat uznaju ked po druhy krat nasli tu mechanicku vadu a neuznali my to podstate to ani neotvorili tak sa teda pitam este raz uznaju mi to ked to dam po treti krat do servisu a stou istou mechanickou vadou? zato sa to pitam do okola lebo chcem sa ujasnt aby som tam envipadal jak taky de*il :D

    zemiak25.02.2010 - 16:42 Trvalý odkaz

    Ach, core business Orange je v predavani akciovych telefonov? Mal som dojem, ze su poskytovatel telekomunikacnych sluzieb a nie maloobchodny predajca MT.

    Co sa tyka bezpodmienecneho rusenia dodatku pri uspesnej reklamacii MT a vrateni penazi, to sa mi fakt nezda, ale je pravda, ze som dodatok od Orange nevidel uz 5 rokov (vdaka bohu). Ked by som to chcel dosiahnut ad absurdum tak ty pouzivanim ineho ako akcioveho MT porusujes zmluvu a mozu ta vypnut.

    A to by som sa na to pozrel, aby som to akciove euro z nich nevykopal, keby spravili taku chybu ako pri hellwetovi :-) Ci maju na to dovod alebo nie to neviem, ale dobru skusenost som s nimi nemal (par rokov dozadu, telefon mojej zeny).

    Edit: hellwet, aky treti krat? Uz som ti pisal, ze musis napadnut druhu reklamaciu. Spis pisomnu staznost na reklamaciu, priloz k tomu kopiu preberacieho protokolu, protokoly zo servisu a sformuluj o co ti ide. Ak neuznaju staznost, pojdes za Orange ombudsmankou, ak ani ta nic, tak za SOI, pripadne na sud.

    Len si zrataj, co z toho vyjde. Este si nenapisal, ci ide o akciovy mobil. Vyhras spor a vratia ti euro/2/10/20 podla toho, kolko telefon stal v akcii. Tak sa rozhodni.

    Martin26.02.2010 - 11:32 Trvalý odkaz

    no takze vcera vo stvrtok som mobil odniesol do orange ale mobil neposlali do servisu ale take papiere len takze nakoniec to bude tak ze budem mat novy mobil ale ked zaruku neuznaju tak sich nazalujem do soi (slovenska obchodna inspekcia) a ked zaruku uznaju menim si telefon a to na 100%

    HM26.02.2010 - 16:30 Trvalý odkaz

    SOI moze akurat skontrolovat postup pri reklamacii,ci boli dodrzane postupy ake z toho plynu. Aby mohla zacat konat potrebuje vyjadrenie statnej skusobne,samozrejme na tvoje naklady...

    Este k tym vyjadrenim servisu o zateceni a mechanickom poskodeni. Skuste si vsimnut pocas dazda a teraz aj snezenia kolko ludi veselo telefonuje a to nehovorim o padoch ktore telefony prezili. Nie kazde zatecenie a pad sa prejavi hned.

    Pendo05.03.2010 - 15:38 Trvalý odkaz

    Storno zmluvy sa robi na predajnom mieste a nie ked ti pridu nejake papiere domov. Takze ten tyzden urcite nebude problem.

    zemiak05.03.2010 - 15:39 Trvalý odkaz

    clovece, tak ten tyzden vydrz a informuj sa priamo na pobocke / 905. zda sa mi to, alebo ti od zaciatku islo nie o uspesnu reklamaciu, ale o vymenu mobilu za cacanejsi kusok?

    Martin05.03.2010 - 18:16 Trvalý odkaz

    no s tym tyzdnom som to mal namysli tak ze od stvrtka ci sa my oplati pockat na vivaz alebo ho vobec nebudu mat v ponuke?

    cejko05.03.2010 - 18:22 Trvalý odkaz

    skus zavolat vestici Teodore... :-) Mozno budu mat aj Nokiu C5 :-)

    Martin05.03.2010 - 18:37 Trvalý odkaz

    :lol: ale len tak sa chcem opytat kebyze sa da pockat ten tyzden od stvrtka ci budu mat vivaz v orangu oplati sa to ked ho nebudu mat po tom tyzdni cakania? alebo kupit rovno vo stvrtok fon

    Lenka Ivančíková05.03.2010 - 19:51 Trvalý odkaz

    Hellwet,dorazne ta upozornujem,prestan sa stale pytat na to iste.Nikto ti nepovie,ci vobec bude Vivaz v ponuke OR,kedze je to cerstva novinka.
    A uz si bol raz upozorneny na tvoje otvaranie starych nekolkomesacnych tem,vacsinou s OT prispevkom.Takze prispievaj iba v pripade,ked mas naozaj co povedat a k veci.Dakujem.