Honor V10 (základné info)

  • Karol 29.11.2017 - 02:25

    Riadny stroj!

  • Wayne29.11.2017 - 10:07 Trvalý odkaz

    Ok toto by som bral skor ako mate 10 lite. Aj ked ten honor dizan neviem nejak prekusnut, nepaci sa mi. Ale chyba mu B20 pasmo, tak, snad sem prinesu nejaky europsky derivat...

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease01.12.2017 - 11:17 Trvalý odkaz

    5. Decembra predstavia v Londýne európsku verziu V10. To je aj dátum, kedy sa začne predávať v Číne (týždeň od predstavenia)

    [img]https://cdn2.techadvisor.co.uk/cmsdata/features/3666841/honor_max_view_…]

    Jedná sa o prvý fon 18:9 s čítačkou vpredu. Je pritom o 2,8mm vyšší ako Mate 10 Pro a iba o 0,8mm od Mate 10 Lite.
    Nespornou výhodou je zachovanie 3,5mm jacku a slotu na karty. Keďže má Kirin 970,je to slušne namiešaný koktail s výborným pomerom cena/výkon. Pri cene okolo 400€ Mate 10 Lite stráca zmysel.
    U mňa je stále víťaz Normal Mate 10.

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease05.12.2017 - 19:01 Trvalý odkaz

    Tak V10 sa v Číne vypredala behom pár minút..
    Európska verzia Honor View 10 predstavená dnes v Londýne bude iba najvyššej konfigurácii 128/6GB za 500€.

    mobo0606.12.2017 - 11:34 Trvalý odkaz

    no stále som sa nikde nedozvedel, či má V10 funkciu ako Mate 10 Pro, a teda pripojenie k obrazovke a využitie ako stolový PC... nakoľko má EMUI 8.0, predpokladám, že je to funkcia zabudovaná v tomto EMUI.

    mobo0614.02.2018 - 08:18 Trvalý odkaz

    ja som sa snazil objednat z nemeckeho amazonu a aj by to islo, len nechcelo previezt platbu... na slovensku ho ponukaju 2 obchody a lacnejsie ako amazon... problem je ten, ze malokedy je skladom... vyhoda zo slovenskeho e-shopu je ta, ze mas slovensku zaruku a pripadne reklamacie riesis so slovenskou stranou a nie zahranicnou..

    Profile picture for user mar.bartian@gmail.com

    oxy14.02.2018 - 11:18 Trvalý odkaz

    z amazonu.de nie je problem nakupovat, vacsina tovaru vratane honoru v10 je bezproblemov dorucena na slovensko.
    ak ti nezbehla platba chyba je u teba :)

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease14.02.2018 - 12:31 Trvalý odkaz

    Na amazon.de ho predáva 16 predajcov. Priamo Amazon tento fon zasiela aj na svk.

    "vyhoda zo slovenskeho e-shopu je ta, ze mas slovensku zaruku"
    No tak tu by som sa hoodne pozastavil. Pred rokom som riešil pokazenú mikrovlnku kúpenú cez sk e-shop. šiel som najskôr do autorizovaného servisu v mieste bydliska. Tam ma vypoklonkovali, že tovar podla SN nepochádza s oficiálnej distribúcie. Tak som ju musel zabaliť a poslať kuriérom, keďže som nenašiel originálny obal (i keď podla legislatívy to nie je nutné, vždy krabicu min. dva roky skladujem aj kvôli takýmto dôvodom) bolo to dosť náročné. Sk e-shop zaslal mikrovlnku na opravu do Pražského servisu (keďže pochádzala z CZ distribúcie). 30 dní stihli len tak tak. Ibaže opravená mikrovlka nebola tak dôsledne zabalená ako mnou. Prišla rozbitá. A začali naťahovačky či za to môže predajca, alebo prepravca. Mňa to nezaujímalo vyriešte si to medzi sebou. Trpezlivosť mi došla po dvoch mesiacoch. Náhradný nový kus už e-shop zabezpečiť nevedel, tak mi nakoniec vrátili peniaze.

    Tento rok som prvý krát riešil reklamáciu na Amazon.de. Jednalo sa o vysávač kúpený v "akcii dňa" (- 60€) iba pre DE a AT. A keďže mám adresu aj v nemecku aj rakúsku. Dal som to poslať do Hainburgu (10 km od BA). Po 2 mesiacoch prestal fungovať. Tak som podrobne popísal závadu s priloženým videom (zrejme zbytočne). Prišla mi automatická odpoveď, že mám tovar zabaliť (ideálne do origo krabice) a nalepiť vytlačený štítok, ktorý mi poslali. Akonáhle tak učiním, pošlú mi peniaze. Mal som obavy (úplne zbytočné), keďže štítok bol na Rakúsku poštu a adresa odosielatela v Hainburgu. Prišiel som na "dedinskú" AT poštu a pripadal si ako sedlák. Polovica plne automatizovaná, zvyšok obsluhovali dvaja zamestnaci. Naskenoval balík, vložil do boxu a vytlačil potvrdenie. Ešte v ten deň - bez prijatia zásielky! mi Amazon odoslal peniaze. Poštovné bolo na účet prijímatela. Všetko trvalo 3 dni :-))

    Wayne14.02.2018 - 16:45 Trvalý odkaz

    Amazon má zákaznícku podporu ktorej dám bez premýšľania prednosť pred akoukoľvek slovenskou.

    Profile picture for user mar.bartian@gmail.com

    oxy14.02.2018 - 17:56 Trvalý odkaz

    Mam cca 10 veľkých nakupov na amazon.de a vzdy bez problémov, mam ale jeden na amazon.com a to bol pôrod :D
    Objednam som biely essential za 450usd (cierny bol za 500).
    Zaplatil som v objednávke zaratene vsetky platky (dph, vybavenie colneho konania). Na druhy deň klesla cena čierneho na 450 :) tak som chcel editovať objednávku kedze este nebol telefon odoslany, bohuzial uz to nebolo mozne tak som im pisal. Odpoveď standartna "storno je bezplatne a objednajte si znovu" tak som stornoval a cakal kym nabehnu na kreditku peniaze. Peniaze som mal hned rano (piatok) na ucte a tak som z prace objednal cierny... Vravim si svet je krasny a veci funguju ako maju :) cca o 9 nasho casu mi prisiel mail z Amazonu ze moj ucet bol zablokovaný a ze mam do zabezpecenej schranky mam dorucit potvrdenie o tom ze visa karta cislo xxx je moja.
    Tak im pisem ze neviem o ziadnej svojej zabezpecenej schranke tak nech mi daju navod co mam vlastne robit. Odpoveď typu "je im luto ze mam problemy a ze do 12-24h ma budu kontaktovat"
    Patral som na nete a zopar americanov sa na nieco podobne stazovalo ale vsetko to boli predajcovia ktori svoju schranku mali :) nakoniec som našiel faxove cislo urcene na taketo účely :D tak som im tam poslal potvrdenie a súčasne poslal mail o tom ze potvrdenie maju vo faxe. Odpoved v štýle tej prvej. V sobotu rano po 24h samozrejme ziadna odpoved, tak som im napisal na FB "srdce rvuci" status na ktory mi konecne odpovedala ziva duša, ktora slubila ze prezisti co sa deje.
    Po 24h ziadny kontak ani na mail ani na fb, tak som napisal dalsi status ako som sklamaný a ze taky pristup som naozaj necakal... Vymenili par neurcitych sprav v ktorych som bol ubezpecovany o tom ako sa na tom pracuje, v skutočnosti kazdu spravu pisal niekto iny z amazonu tak ani nevedeli o com sa bavime. V pondelok som mal ucet stale bloknuty a tak prisiel na rad telefonát do Ameriky :) pokecli sme si o pocasi a nic nevyriesili. Uz som bol tak nasr.... ze keby sa takto chovala ku mne slovenska firma tak sadnem do auta a pozvem sa na návštevu. V utorok ráno mi prisiel mail ze sorry kamo uz je vsetko opravene a mozes nakupovat. Vramci "bolesneho" mi bolo slubene ze mi budu vrátené všetky naklady na dopravu a colne konanie. Objednavku z piatku mi stornovali tak som objednaval nanovo. One day shipping :) vsetko som zasa zaplatil a poslal mail ze teda nech mi vratia "bolestne". Telefon bol hned v utorok odoslany a mne bolo napisane ze bohuzial mi nemôže hneď vrátiť peniaze, ze to bude možno aznked prevezmem telefon. Vo štvrtok bol telefon na Slovensku, tak im pisem ze super uz len "bolestne" a budem spokojny. Na to mi prisiel mail ze americke daňové zakony nedovoľujú mi vratit peniaze hned ale az v 2. januárový týždeň?!? One co vam uz fakt v tom amazone ebe? Preposlal som mail ktory mi poslali v utorok a ze ich ziadam o vrátenie "bolestneho", na to som dostal odpoved ze ich tesi moj zaujem o amazon a ze oni tvrdo pracuju na tom aby boli ich ceny co najlepsie a ze sa tesia na dalsie nakupy. Facka cez pol tvare... Tak som napisal mail o tom ze som sa nestretol v zivote z väčšími hlupakmi ako su ti na supporte amazonu, ktori nevedia citat len pisu nezmysli...
    Na to mi prišiel mail ako velmi ich moje sklamanie mrzi a hned mi posielaju peniaze. (cca120€) peniaze naozaj do par hodin prisli a ja som bol po "tvrdom boji" spokojny s vyslednou cenou. Preslo par mesiacov a prisiel 2.januárový tyzden a mne na ucet prislo cca 23.62€ z us, chlapci z amazonu mi poslali aj “americku dph“ vo vysledku som sa dostal na cca360€ a tak som s odstupom casu viac ako spokojny, aj ked nervy som mal naozaj riadne.

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease14.02.2018 - 20:29 Trvalý odkaz

    NJ verím tomu. Naša firma (kde pracujem) obchoduje s spoločnosťami v USA, Canada, UK, Sweden, Germany..
    Najhoršie sú na tom amíci (česť výnimočným značkám). Veľká fluktuácia zamestnancov, pravá ruka nevie čo robí ľavá. Na každý mail odpovedá niekto druhý. Na opačnom konci je Švédsko a Nemecko. Radosť spolupracovať. Rýchlosť, logistika, precíznosť.

    Amazon.com už využívam sporadicky - odkedy zaviedli Import Fees Deposit. Už dva krát to zázračne neprešlo bez preclenia. Dovtedy som nikdy DPH (clo) neplatil.
    Ešte horšie je to, ale s US predajcami na ebay, ktorí začali využívať Global Shipping Program. DPH platíte vopred bez vratky. Ten zabezpečuje firma Pitney Bowes. A žije vlastne z toho, že to "prepašujú" do EÚ a DPH clo si nechajú.

    Profile picture for user mar.bartian@gmail.com

    oxy14.02.2018 - 21:17 Trvalý odkaz

    Mental neviem ci s tym ebay vravíš pravdu, moje nakupy chodia do centraly ebay v us, odtiaľ do nemeckej centraly kde sa preclia a potom ku mne. Ale je pravda ze posledný rok som z USA nic tak veľké nekupoval.
    Inak co sa nakupov tyka tak najväčší komedianti su taliani :) a to bez debaty!