Hľadá sa Rozumný mobil roka 2017!

  • Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

    Wayne 24.01.2018 - 16:32

    Ako to vidim ja:

    Bez rozmyslania Oneplus 5T. Ano, som Oneplus fanboi.

    Blackberry ma slabsi SOC.
    Honor 9 je fajn, ale nie som fanusik ich LCD displejov a dizajn tiez skor nie ako ano... (subjektivna vec).
    Moto X4 opat slabsi SOC, a je to dost tehla.
    Nokia 8 vyzera fajn, ma papierovo lepsi displej. Pre pamatnikov to ale moze byt silny kadidat.
    A5 17 ma slabsi SOC a .. ten reproduktor naboku... je zvlastny...
    XZ1C vyzera fajn, ale vacsi displej je lepsi :)
    Xiaomi, by som po mojich skusenostiach s touto znackou uz odporucal iba ludom co maju cas sa mobilu venovat...A radsej by som laikovi odporucil ten samsung napriklad ako xiaomi.

  • Nightmare24.01.2018 - 17:14 Trvalý odkaz

    Za tu cenu co sa u Nas predava a co ponuka je najrozumnejsi Honor 9

    Karol25.01.2018 - 00:53 Trvalý odkaz

    Ja to vidím buď na Honor 9 alebo OnePlus 5T

    Filip27.01.2018 - 13:52 Trvalý odkaz

    Na ich oficiálnej stránke sa predáva za 500 eur aj s dopravou a to sa podľa mňa veľmi vyplatí lebo ten mobil je fakt dobrý

    Profile picture for user mar.bartian@gmail.com

    oxy27.01.2018 - 14:32 Trvalý odkaz

    Môj pohľad na kategóriu je taky že oneplus tam ani nemá byť nominovaný.
    Pomer cena/výkon a "rozumny" nie je to iste. Rozumný mobil by mal byť taký ktorý bude vyhovovať väčšine bežných používateľov, bude za rozumnú cenu, bude normalne dostupný...
    Moto X4 alebo honor 9 :)

    Nightmare27.01.2018 - 17:28 Trvalý odkaz

    Dobre si to teraz napisal Oxy...

    Tomas27.01.2018 - 18:09 Trvalý odkaz

    A 500e za mobil uz tiez vacsina ludi nepovazuje za rozumnu ciastku

    ondrakomous27.01.2018 - 20:40 Trvalý odkaz

    Když už tam oné plus je, tak vyhrává rozum oné plus

    Profile picture for user mar.bartian@gmail.com

    oxy27.01.2018 - 21:40 Trvalý odkaz