FunFón: po vyčerpaní 500 MB dát namiesto spomalenia zastavený prenos?

  • funboy 17.09.2014 - 12:27

    :-)

  • Rastislav.j17.09.2014 - 12:37 Trvalý odkaz

    Aj tam sa píše o znížení a nie zastavení
    Len ono to stopne aj v 3G aj v 4G.

    Michal17.09.2014 - 13:49 Trvalý odkaz

    Stretol som sa s tym. Ale priamo v Orange. Po zastaveni dat sa navyse nerozbehli ani po nabehnuti noveho zuctovacieho obdobia. 2 mesiace to nevedeli opravit. Keby si neprenesiem cislo, doteraz by mi to neslo.

    Lumiak62517.09.2014 - 14:23 Trvalý odkaz

    Najlepšie je mať nové číslo. Mňa Funfón nestopol ani po 200MB a ani to nespomalilo na 128kb/s a v 4G to ide plnou rýchlosťou. Čitateľ mal volať 919. :)

    DjTuning17.09.2014 - 19:38 Trvalý odkaz

    Dnešnú noc som zaznamenal výpadok prenosu dát ktorý trval zhruba od polnoci a minimalne do 7h rannej.Dalej už neviem, lebo som zaspal, ale poobede to nabehlo zase

    Bonyek@azet.sk17.09.2014 - 21:02 Trvalý odkaz

    nič v zlom, ale na základe jedného citatela/podnetu(neovereného) dospieť k záveru, že OR na FunFone po vyčerpaní
    500 MB dát namiesto spomalenia
    zastaví prenos je dosť odvážne. :-)
    Áno, mali výpadok, nejednalo sa však o zastavenie ako také. mali technicky problém.
    tiež sme výpadok cca od polnoci zaznamenali na všetkých SIM, ráno som kontaktoval zák.linku, a o probléme už vedeli, a už sa to riešilo. aj na FB písali že o tom vedia. a cca v čase zverejnenia článku už bol problém odstránený. mimochodom, po prečerpaní 500MB nadalej nedochádza k spomaleniu na 128kbps, a dáta fungujú bez obmedzenia. to ale pán "sťažovatel" zabudol spomenúť. ;-)

    [img]http://s9.postimg.org/kkk8nlwe7/Fun_Fon.png[/img]

    Lenka Ivančíková17.09.2014 - 23:49 Trvalý odkaz

    v nadpise je otaznik, takze nekonstatujem, pytam sa. :-) a samozrejme som oslovila operatora a ziadala vysvetlenie problemu. nereagoval.

    Bonyek@azet.sk18.09.2014 - 03:37 Trvalý odkaz

    v nadpise áno, všimol som si "?".
    "Na obrazovke sa mu pri pokuse načítať internetovú stránku objavilo upozornenie o prečerpaní limitu s odkazom, že má kontaktovať zákaznícku linku"
    kontaktoval pán vobec zák.linku.? alebo sa aspoň pokúsil iným sposobom zistiť v čom je problém.? lebo ja som to spravil, a o probléme vedeli, ani som nedokončil čo som chcel povedať/nahlásiť, a slečna ma prerušila, a hneď aj spomínala presmerovanie na ich stránku s chybovou hláškou, a že sa na odstránení problému už pracuje.
    Teda ja by som skor dal nadpis článku, že FunFon má/l výpadok dátových služieb.
    Ps.
    u mňa sa výpadok prejavil aj na karte na ktorom nebol prečerpaný objem 500MB, teda s toho vyplyva, že k zastaveniu nedošlo kvoli prečerpaniu objemu.
    Pps.
    na mňa reagovali cez zák.linku, aj na sociálnej sieti, a aj cez SMS o odstránení výpadku.

    [img]http://s1.postimg.org/ff392zgxr/image.png[/img]

    Lenka Ivančíková18.09.2014 - 10:32 Trvalý odkaz

    to nic nemeni na tom, ze tieto clanky su tu prave preto, aby si citatelia vymenili skusenosti a o probleme podiskutovali. co sa stalo. :-)

    Bonyek@azet.sk18.09.2014 - 12:04 Trvalý odkaz

    no len v skutočnosti sa stalo niečo trošku iné, o čom je článok. :-)

    nobody18.09.2014 - 14:22 Trvalý odkaz

    No mám tri karty a na každom je zostavený dátový prenos kvôli prečerpaniu limitu, takže nejde o krátkodobý výpadok, ale to, že tam majú bordel.

    Bonyek@azet.sk18.09.2014 - 14:30 Trvalý odkaz

    a čo ti povedali keď si ich kontaktoval.
    my sme skúšali asi na 6-7 kartách, a všetky fungujú.
    Ps.
    nikto netvrdil, že ide o krátkodobý výpadok. :)

    funboy18.09.2014 - 16:40 Trvalý odkaz

    Orange zaznamenal včera ráno technické problémy na svojej predplatenej službe FunFón. Zákazníkom s polročnou Webofkou operátor po vyčerpaní 500 MB dát internet namiesto spomalenia úplne zablokoval. Na prípad upozornil server Fony.sk.

    Podmienky služby sa však nezmenili a išlo len o chybu, potvrdil Orange pre MobilManiu. Naďalej tak platí, že ak zákazník prečerpá 500 MB v jednom mesiaci, do konca obdobia sa mu zníži rýchlosť internetu na 128 kbit/s pri sťahovaní i uploade.

    „Za spôsobené nepríjemnosti pripravujeme pre zákazníkov kompenzáciu, o ktorej budú informovaní formou SMS,“ uviedla hovorkyňa operátora Alexandra Piskunová.

    Bonyek@azet.sk18.09.2014 - 19:46 Trvalý odkaz

    to viem, ja som im posielal ráno ešte pred zverejnením tohoto článku podnet. :-)
    mňa skor zaujímalo čo povedali nobody-mu.? ;-)

    nobody18.09.2014 - 22:00 Trvalý odkaz

    Nepovedali nič lebo tam nemienim volať a platiť za hovor, tie sim karty mám iba ako dočasné riešenie do tabletu.

    Bonyek@azet.sk19.09.2014 - 05:23 Trvalý odkaz

    no nemieniš tam volať, skonštatoval si však, že sa nejde o krátkodobý výpadok, ale to, že
    tam majú bordel. na základe čoho si k takémuto tvrdeniu dospel.? :-)
    mohol si ich kontaktovať aj iným bezplatným sposobom, ako plateným hovorom na zák.linku. a možno že by už aj tebe fungovali všetky tvoje karty. alebo možno že už aj fungujú.? ;-)

    nobody19.09.2014 - 09:51 Trvalý odkaz

    Niektoré karty už nejdu vyše mesiaca a aký iný spôsob myslíš? Cez email neodpovedali a Facebook nemám. Už si viem predstaviť to odškodné, dajú jeden deň vo vlastnej sieti zadarmo a budú sa tým chváliť. Bordel som usúdil aj tým, že tam majú lebo mám aj Orange originál a tam ich ta slávna aplikácia orange go vôbec nefunguje, stačí pozrieť komentáre a nik kompetentný to nerieši. Orange evidentne kašle na funfon a ma to ako virtuálneho operátora aby splnili podmienky.

    funboy19.09.2014 - 10:58 Trvalý odkaz

    zdá sa, že u teba platí : nobody = nokredit = nodata :-)
    PS: bez kreditu totiž ani "kura nehrabe" nielen katky :-D

    Bonyek@azet.sk19.09.2014 - 13:24 Trvalý odkaz

    bez kreditu hrabu aj dáta, ten však musí byť aktívny, teda može byť aj nula, ale musí byť platný. no keďže na FunFon karte je platnosť kreditu max.120 dni, aj internet zadarmo bude fungovať bez dobitia "len" tých 120dni. ;-)

    nobody, ja keď tam volavam, tak s EASY TIME(15cent za hovor)na číslo 025-851-5483 dovoláš sa tam isto ako pri 905, neúčtuje sa ale nad rámec predplatených minút, ako na 905(vo vlastnej sieti) a si spojený hneď. tiež mám "originál" ORANGE, pre pristup aj v mobile používam web rozhranie, ten go orange som ani neskúšal. :-)
    mne sa ešte nestálo, že by neodpovedali na email, teda kontaktný formulár. možeš sa s nimi pokúsiť spojiť aj priamo na ich stránke cez chat, vacsinou je dostupný.
    ale ako už bolo spomenuté, bez platného kreditu internet zadarmo nefunguje.! platnosť benefitu možeš skontrolovať cez SMS odoslanim na 919 v tvare STAV POLWEB, a platnosť kreditu na čísle 441. ;-)
    Ps.
    aj tu to riešil kolega...

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=873854242643325&id=16243553…

    Bonyek@azet.sk19.09.2014 - 13:37 Trvalý odkaz

    SORRY, nechceli sa zobraziť nové príspevky, a zrazu po cca pol hodine sa tu vyhodili všetky naraz. :-)

    nobody19.09.2014 - 14:56 Trvalý odkaz

    Pochybujem, že to čo píšeš aj tak platí. Mám kartu ktorá je prenesená druhý mesiac a už zablokovali internet. Takže fakt majú bordel, cez kontaktný formulár som im písal a nedalo sa poslať, písalo, že majú problém a pracujú na odstránení poruchy. Číslo na pevnú linku do Orange poznám aj ja, ale za to sa tiež platí aj tých 15 centov, zhodou okolností mám tiež jednu Easy Time na volania do telekomu.

    Bonyek@azet.sk19.09.2014 - 16:04 Trvalý odkaz

    tak mi pošli t.č a číslo SIM, ja tam zavolám. ;-)
    píšem z osobných skúsenosti, a skúsenosti známych.
    skúšal si skontrolovať stav/platnosť podla toho čo som písal.?
    Ps.
    pochybuješ, ale nič si v podstate nespravil, aby si niečo zistil. ani 15 centov neobetuješ.
    Pps.
    Kontaktný formulár momentálne zdá sa funguje korektne, pred chvilou som posielal podnet.

    https://www.orange.sk/portal/napiste-nam

    funboy19.09.2014 - 17:05 Trvalý odkaz

    nobody, ked si dobil kredit len za 3 alebo 5 eur, tak po mesiaci sa Ti kredit prepadol Pištovi Lakatošovi do západného nemecka a nebude Ti fungovať nič, nielen internet na pol roka zadarmo. Tak to má fanfán nastavené :-D

    Rastislav.j19.09.2014 - 17:46 Trvalý odkaz

    fonyboy
    prvé 4 mesiace nepotrebuješ dobiť, ak to máš len na využitie bonusových služieb.

    Bonyek@azet.sk19.09.2014 - 18:07 Trvalý odkaz

    Rastislav píše správne, na prenesených číslach je platnosť kreditu 4 mesiace, aj keď tam žiadny nieje. vlastne aj je, ten však je stiahnutý hneď pri aj aktivacii, resp.po prenosu. tam aj hneď príde správa, že váš kredit bol znížený o 7 eur.

    funboy19.09.2014 - 18:25 Trvalý odkaz

    Bonyek, čítam: časté otázky
    k prenosu čísla

    Koľko stojí prenos čísla na FunFón?

    Prenos čísla je zadarmo, neplatíš za SIM kartu ani za dopravu. Na tvojej novej karte však budeš mať kredit 0 €, preto si ho potom nezabudni dobiť cez internet. :-) http://www.funfon.sk/chcem-kartu/prenos-cisla-na-funfon-ferofku/ PS: nemajú Ti prečo znižovať nulový kredit o 7 €• :-D

    Rastislav.j19.09.2014 - 19:34 Trvalý odkaz

    fonyboy
    po odpočítaní kreditu 7€ je stav kreditu 0€ a ide ako internet za prenos tak aj hovory, MMS, SMS za odporúčanie - hovory som skúšal

    funboy19.09.2014 - 22:58 Trvalý odkaz

    Rastislav, ja tomu nechápem. Keď funfon píše, že pri prenose čísla dostaneš kartu s nulovým kreditom, tak Ty si dobiješ 7 € a funfon Ti ho potom odpočíta, aby Ti išli benefity ako internet za prenos tak aj hovory, MMS, SMS za odporúčanie ?

    Rastislav.j20.09.2014 - 01:05 Trvalý odkaz

    fonyboy
    funfon karty stoja 7€ a je na nich 7€ kredit
    pri prenose zaplatíš 0€ dostaneš neaktivovanú kartu s 7€ kreditom, ktorý sa ti strhne pri aktivácii.
    Čiže dostaneš O€ kredit za 0€ s platnosťou cca 4 mesiace.

    funboy20.09.2014 - 01:39 Trvalý odkaz

    Rastislav, to ale "husto" nekorešponduje s tým, čo Funfon píše na svojom webe. " FunFónistom môžeš byť aj bez prenosu čísla. Objednať simku s novým telefónnym číslom za 7 € s kreditom 7 €."
    Takže ako to vlastne je? Pri prenose nemá byť na karte žiadny kredit. a Pri prenose čísla cez www.funfon.sk dostaneš bárs múdru multi SIM kartu, ktorá sa zmestí do všetkých tvojich mobilov, takže ju môžeš používať ako SIM štandardnej veľkosti, micro SIM alebo nano SIM kartu (napr. do iPhonu). Dostal si takú? ;-)

    Sa mi to veľmi páči, všetky tie infošky
    :-)

    Bonyek@azet.sk20.09.2014 - 03:04 Trvalý odkaz

    motaš sa okolo ničoho ako mucha okolo hovna :-) SIM kartu dostaneš s nulovym kreditom, po prvom pripojení sa na sieť(aktivacii) sa ti na displeji zobrazí flash správa, že kredit na tvojej SIM karte bol znížený o 7 eur.
    Ps.
    nikto netvrdí že Ti ho znižujú, teda neznižuju ho tebe, ale na tvojej SIM karte, aby si ju dostal s nulovým kreditom presne podla info ktoré si čítal na tej stránke. kredit je na takejto SIM karte znížený v systeme skor ako ti ju doručia.

    Rastislav.j20.09.2014 - 09:35 Trvalý odkaz

    presne ako píše Bonyek, evidentne ide o technické riešenie platnosti kreditu.

    Prišla mi SMSka, že ako odškodné dávajú +500 MB na September

    funboy20.09.2014 - 10:56 Trvalý odkaz

    Áno, už dávno som si všimol, že FunFon má dokonalé technické riešenia.

    funboy20.09.2014 - 10:58 Trvalý odkaz

    O.K. Bonyek a ešte daj tú, jak Vám s kamošom pri prenose naúčtovali 7€ za novú kartu s nulovým kreditom :-D

    Bonyek@azet.sk20.09.2014 - 12:07 Trvalý odkaz

    zas si vedla, a teraz už vlastne aj klameš, nikde som nepísal, že mi naúčtovali 7 eur. chceli naúčtovať, a to je troška rozdiel oproti NAÚČTOVALI.! ;-)
    Ps.
    nič nieje dokonale, a už vobec nie nejaký OR so svojim FunFonom, a ani žiadny iný operátor na SVK.

    Bonyek@azet.sk20.09.2014 - 12:18 Trvalý odkaz

    mne zatial žiadna SMS neprišla, internet ale funguje bez obmedzenia aj po prečerpaní 500MB nadalej ako pred týmto výpadkom. a ako som si všimol, zrušili aj obmedzenie pri sťahovaní 7,2 Mbps.

    funboy20.09.2014 - 12:55 Trvalý odkaz

    nikde som nepísal, že si tých 7 eur aj zaplatil :-)

    vychádzal som z Tvojho postu zo dna 28.3.2014
    "V prípade, že si prenášate číslo na službu FunFón, je úvodný kredit nulový a zákazník neplatí žiadne poplatky." Teraz idem/e z predajne OR, kde od nás pýtali 7.Eur za novú SIM pri PRENOSE čísla od iného operátora. Napriek tomu čo majú na stránke/cenníku. Dobre sme sa s kolegom bavili ako tam pobehovali, volali, písali hore dole, keď sme sa nenechali odradiť. Systémova chýba... :-D

    Bonyek@azet.sk20.09.2014 - 20:26 Trvalý odkaz

    jasne som tam písal, že sme sa nenechali odradiť, a že sa jednalo o systémovú chybu.! tak čo som ti mal dať tú, ako mi s kamošom naúčtovali 7 eur.? keď sa to nikdy nestálo.! ;-) len si trep svoje nezmysly ďalej, nemá význam sa s tebou baviť. a o čo ti vlastne teraz ide.?

    funboy20.09.2014 - 22:56 Trvalý odkaz

    keď nestálo, tak nestálo :-) ide mi iba o to, ako Vám všetko funguje aj napriek tomu, čo píše Funfon v prílohe k cenníku http://www.funfon.sk/fileadmin/funfon/pdf/05502_OR_priloha_c_1_k_cennik…

    Podmienkou poskytnutia benefitu účastníkovi spoločnosťou Orange je, že účastník si prvýkrát aktivoval SIM kartu s predplatenou službou
    FunFón (s ľubovoľným profilom) po nadobudnutí platnosti ponuky.
    Podmienkou využitia benefitu zo strany účastníka je, že tento, v deň, kedy mu mal byť podľa bodu 4 pridelený benefit, disponuje na SIM karte so službou FunFón predplatená karta disponibilným kreditom vo výške viac ako 0 € a zároveň mu v danom dni nebolo obmedzené ani prerušené
    poskytovanie služieb spoločnosťou Orange. Pre možnosť využívania Benefitu je u Nového účastníka, ako aj u Odporúčateľa nevyhnutné, aby obe príslušné SIM karty, prostredníctvom
    ktorých bude poskytovaný a využívaný Benefit, obsahovali v čase vzniku nároku na Benefit, ako aj po celý čas jeho poskytovania, kladný
    predplatený kredit služby FunFón.

    Bonyek@azet.sk21.09.2014 - 03:31 Trvalý odkaz

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Kladné_a_záporné_číslo

    [img]http://s28.postimg.org/4k5c4m625/ff_zk.png[/img]

    mimochodom, bod 4 je o úplne inom benefite, o ktorom je tento článok, a o ktorom sa bavíme.
    teda bod 4 v tomto tebou uvedenom dodatku a ZNENÍ, je spomenutý v:

    "Článok 4 Uvítací benefit
    Denný balík
    Uvítacie SMS a MMS do všetkých sietí v SR na 1 deň
    Balík správ
    Obsah balíka neobmedzené SMS/MMS na účastnícke čísla v mobilných a pevných sieťach slovenských operátorov"
    a v:
    "Článok 5 Narodeninový benefit
    Denný balík
    Narodeninové SMS a MMS na účastnícke čísla FunFón na 1 deň – Balík správ 1.
    Obsah balíka
    neobmedzené SMS/MMS na účastnícke čísla FunFón"

    Článok 3 FunFón polročná webofka, týkajúci sa tohoto benefitu, neobsahuje bod 4 v znení ako si uviedol. ;-)

    funboy21.09.2014 - 12:00 Trvalý odkaz

    O.K. tak si to teda zhrňme: Ferofka od Funfonu je vlastne SIM karta s nulovými nákladmi. Bezplatne si prenesiem číslo do Funfonu, zadarmo tam dostanem SIM ku s úvodným 7 eurovým kreditom, ktorý vlastne nedostanem, lebo na úvod dostanem SMS ku, že mám vlastne kredit nulový a s týmto kreditom si bez akéhokoľvek dobitia začnem užívať v podstate neobmedzený internet do mobilu v 4 Géčkovej sieti rýchlosťou až do 150 mb/s ( pretože po vyčerpaní objemu dát s plnou rýchlosťou sa moja rýchlosť internetu nezníži na 128 kbit/s až do konca mesiaca) a taktiež bez dobitia kreditu si môžem užívať všetky ďalšie benefity prenosu čísla na Funfon ako napr. Funfon spojku - teda bezplatné volania, SMSkovania a MMSkovanie až s 10 kamošmi v sieti Funfonu atď. a to všetko "len tak" bez polatkov a bez dobíjania.
    Je to vlastne také malé mobilné "perpetum mobile". No nekúp to :-)

    Rastislav.j21.09.2014 - 13:27 Trvalý odkaz

    fonyboy
    teraz si to vystihol s dodatkom, na test si kúp O2 simku za 0€ aktivuj a prenes. Alebo ani nie, nech nám to nezrušia.

    Ešte doplním, v 3G novšie karty spomalujú po 500MB