Auto-Moto

  • 461 príspevkov
  • Marian 28.11.2010 - 16:22

    POzeram ze Auto-Moto akosi umrelo.
    Potrebujem poradit. Chcem kupit auto do mesta. Drviva vacsina ciest bude po meste a po okreskach do 20km. Obcasne cesty po slovensku (raz za mesiac 300km).
    Cize hladam:
    - benzin
    - kompaktne rozmery
    - spolahlivost
    - cena do 10tis
    - manualna klima (aspon)
    - stredova opierka (potesi)
    - nizka spotreba

    Najprv som uvazoval nad Ford C-max 1,8TDCi, ale potom som si uvedomil kde to budem hlavne vyuzivat,tak som prehodnotil situaciu na mestske auticko.
    Premyslam nad
    Fiat Punto 1,4 2012
    Ford Fiesta 1,25
    ...nad starsim binzinakom neuvazujem.
    Budem rad za kazdy tip.

  • Marian28.11.2010 - 16:22 Trvalý odkaz

    Dalsie Auto-Moto nam umrelo, tak zaciname dalsie :)

    Tentokrat moje kratke skusenosti s Peugeot-om 3008:

    Riso 3008 na podvolantom testoval s benzinovym motorom 1.6THP vo vybave Innovation Pack. Ja som jazdil tiez 1.6tkou, ale tentokrat spalujucou motorovu naftu vo vybave Premium - co je priblizne . 3008 som jazdil iba priblizne 20km, malo najazdenych necelych 1700km.

    3008ka je dizajnovo velmi zaujimavy kusok. V Peugeote si skutocne makli a uz staticka obhliadka auta potesi potencionalneho kupujuceho. Exterier nie je prehnane velky, auto je len o 9cm dlhsie ako 308, no auto je podstatne vyssie, co oceni kazdy sofer hlavne v meste, vdaka vyssej stavbe sa dobre do auta nasada - mamickam sa budu dobre usadzat deti do sedaciek. Pacia sa mi tiez zadne svetla v tvare Y. Urcite by som odporucal kupit auto na 17" kolesach, mensie nie su pekne a v blatnikoch sa stracaju.

    Interier je vkusny, bol som prijemne prekvapeny vyhladom dopredu a do stran. V aute sa sedi vysoko, sedadla su dostatocne velke a pohodlne. Pozicia radiacej paky je idealna - z naseho Ka som si zvykol mat radiacu paku blizko pri volante a presne tak je to aj v 3008. Kozeny volant s malym priemerom je skor nizsie, autobusovo polozeny ale aspon pekne v osi a nie mimo ako sa to casto stava. Trosku by som sa bal o tvrdy plast na stredovom tuneli, je tvrdy a lesklo lakovany, asi sa bude casom skriabat.

    Testovacka bola trosku kratsia ako jazdievam obycajne, no par dojmov predsalen zanechala. Urcite pozitivne hodnotim tuhsie nastavenie podvozka - ani rychlejsie prejazdy zakrutami neboli pre 3008 problemom, ocakaval som vacsie naklony. Tuhsi podvozok sa negativne neodrazil na komforte, do kabiny sa neprenasali ziadne neprijemne pazvuky. Na dialnici som isiel max 140kmh. Najviac som sa obaval aerodynamickeho hluku od spatnych zrkadiel, ale zda sa, ze si s tym inzinieri dobre poradili. Auto sa sprava na dialnici neutralne a cestovanie v nom by nemalo byt unavne ani na dlhsie trasy.

    Velmi dobry dojem na mne zanechala mala dieslova jednasestka. S 1425kg pezotom si poradila velmi, velmi dobre aj ked jej 110k a 240Nm by tomu nemuseli nasvedcovat. Prirodzene, nie je to ziaden zavodnik, 12,2s na 100kmh a maximalka 180kmh hovoria za vsetko, no kto by chcel mat v aute grcajuce deti? Povedal by som, ze je to takmer idealna zakladna pohonna jednotka pre 3008 a priplatok za 2.0HDI nema velky vyznam. K dalsim velkym plusom 1.6HDI bol veeelmi kratky cas zohriatia sa - v den testu u nas bolo -2C a auto som v ten den jazdil ako prvy po noci. Motorcek sice prve 3km dieslovo chrochtal, ale do auta sa neprenasali takmer ziadne vibracie. Uz po tych troch kilometroch hnal do auta nie teply, ale skutocne horuci vzduch, ohriatie kabiny bolo otazkou par minut. Ako som vyssie napisal, bal som sa skor aerodynamickeho hluku na dialnici, ale ten bol minimalny. Minimalny bol aj hluk motora. Tak dobre odhlucneny motor v aute tejto kategorie som necakal. Po tom co som zisiel z dialnice bol uz motor plne zahriaty, takze ani v meste sa nijak vyrazne zpod kapoty neozyval. Bravo Peugeot. Jedine co mi robilo pocas jazdy vrasky na tvari (a nebola to moja 30tka :P) bola prevodovka. Radenie rychlosti po studenom strate bolo strasne. Mal som dojem, ze radim rychlostne stupne cez zuby. Pochybujem, ze sa prevodovka vyrazne zlepsi po najazdeni par tisic kilometrov. Po zahriati sa s nou sice dalo zit, no uprimne povedane, prevodovka by bola asi jedinym dovodom, ktory by ma mohol od kupy odradit. Brr.

    Ci by som 3008 kupil? Mozno ano. Ale polsky predajca by sa musel zamysliet nad svojou cenovou politikou. Na SVK urcite ano.

    ssamoo28.11.2010 - 21:17 Trvalý odkaz

    Ne-ve-riiiim, ze Auto-Moto je v sekcii, ktora sa nevymazava !!

    Atlisku, pekne si to napisal, podobne pocity som z nej mal aj ja. Jeden kolega pouziva bielu s ciernymi kolesami, takze vyzera vyborne, na to, ze je to viac-menej rodinne auto. Velmi sa mi pacil posed a stredova konzola. Taky limuzinovejsi pocit.. :)

    Lenka Ivančíková28.11.2010 - 21:25 Trvalý odkaz

    Len sa netes, uvidime, ci to v tejto sekcii vydrzi...:D Ja som za, aby to tu ostalo.
    Atlis, pekne citanie.

    Marian28.11.2010 - 22:22 Trvalý odkaz

    Ja sam som Auto-Moto zalozil asi 3-4x a vzdy v TechBoxe, len sa mi zda, ze niektory z aktivnych adminov ju vzdy hodi do OT...

    Posed v 3008 je totalne nesportovy, ale to auto nie je predsa ziaden sportiak, takze urcite to nie je negativum. Priestoru je v nom dostatok nielen vpredu ale aj vzadu. Prekvapivo draha povedala, ze vzadu sa jej sedelo pohodlnejsie v Juku ako v 3008, tak neviem :) Mimochodom na testovacku s Jukom idem buduci tyzden, pravdepodobne vo stvrtok. 1.6 DIG-T 190k :) (som docela v soku po tom, co draha vyhlasila, ze sa jej to auto velmi paci, hlavne v cervenej s cervenou stredovou konzolou!)

    Richard Hombauer29.11.2010 - 16:20 Trvalý odkaz

    hehe :) juke je vzadu pre krpcov. anka bude spokojna, ale moja chce vzdy sediet vedla mna a fakt si neviem predstavit, ako tym ideme dva pary na dovolenku.

    ja mam za sebou uzasny vikend s RCZ. perfektne auto. az sam nechapem, ako sa mi tak velmi moze pacit. podvozok, spotreba dvojlitroveho turbodiesela, no paradicka.

    3008 je moj favorit. prevodovka v benzine bola asi lepsia, ak som ju nekritizoval. no francuzi, najma PSA su v prevodovkach "majstri".

    dnes som konecne prezul pneu. poviem vam, bravo 1.4 90k BA - NR po dialnici a mam pocit, ze tam je skor 1.1 :D

    minuly tyzden som mal aj Corollu 1.6 a musim povedat, ze novy 1.6 Valvematic v Toyote je mimoriadne vydareny atmosfericky benzinovy motor. spotreba, spravanie...

    ked tu budu plnohodnotne prispevky, tema kludne moze ostat v techboxe.

    ssamoo29.11.2010 - 16:57 Trvalý odkaz

    1.6 Valvematic je najlepsia atmosferova 1.6 aku som kedy jazdil. A tvrdil som to uz davno a nikto ma nepocuval :)...nie nadarmo ich pouziva aj Lotus :)

    Marian30.11.2010 - 13:22 Trvalý odkaz

    Riso - ano mas pravdu, Juke je vzadu krpec, ale Anka je tester zadnych sedaciek (bez blbych poznamok :P) a miesta hovorila, ze ma dostatok a sedelo sa jej lepsie ako v 3008. Ja zadne sedacky v plane testovat nemam :) skor sa zamyslam nad faktom, ci preskok z 520l kufra na len necelych 300l nebude priliz drasticky - prave na dlhsie vylety so znamymi sa nejake tie litriky hodili. No uvidime. Mna teraz hlavne zaujima ako Juke jazdi. Zatial som cital len pozitivne komentare,hlavne 190k verzia vraj jazdi brutalne. Vpodstate jedine Chvala, ktory na sme.sk s Jukom prasil ako s sportiakom tvrdil, ze Juke je vo vyssich rychlostiach pri niektorych manevroch menej stabilny. Wow what a surprise. Mno a rad by som sa dozvedel ako je to s manualnou prevodovkou, lebo hosi z autoweb tvrdia, ze auto na 6tke pri 130kmh huci a zase autofun s cvt tvrdia, ze Juke prekvapivo tichy.. tak babo rad. Ja zatial staticky mozem iba konstatovat, ze zavretie dveri na Fabii (hladam na test RSu) je ako zavretie dveri na shade 120 + rovnaka kvalita plastov, kdezto Juke ma zda sa velmi kvalitnu zvukovu izolaciu, lebo zavretie dveri na tom aute je na urovni modernej nizsej strednej. Takze uvidime vo stvrtok. Predajca vie, ze mam v plane auto prevetrat, ostava len dufat, ze nenasype triprdele snehu a ja sa budem bat slapnut na plyn aby si to stabilizacia nehodila...

    Ssamoo - a nielen 1.6, ale aj 1.8 ci 3,5l ;)

    Richard Hombauer30.11.2010 - 15:24 Trvalý odkaz

    a preco nechces qashqai? z vysokych aut je qashqai a yeti to nejlepsie. a samozrejme 3008.
    potom je super Octavia Scout

    a tam sme pri vyssich autach v normalnych cenach skoncili (MPV neratam)

    juke je zabavka, ale ak chcete mato doma Juke a Ka, tak ste blazni. :) si rovno kup RCZ a budu pre vas dvoch cesty na SK zabavou. ja som sa do toho auta asi zalubil. :)

    Imrich30.11.2010 - 15:44 Trvalý odkaz

    Ja som roky "zalubeny" (okrem svojej manzelky) do Citroen-u Picasso, momentalne vo verzii C4 Picasso (moze byt aj Grand). No manzelka mi po precitani clanku v jednom "BnemenovanomC" technologicko-lifestyleovom casopise :D:D :D a vzhliadnuti nejakych videi na ... pili usi s Yeti-m. Ale aj ty, Riso, ho chvalis... Asi na nom nieco bude. ;)

    Marian01.12.2010 - 10:54 Trvalý odkaz

    riso - mozno mas pravdu, ze by mi RCZ sadla. urcite ano. no mylis sa v jednej veci. nebude juke (alebo nieco ine) + ka. bude iba jedno auto.

    a tu si nemozem dovolit kupit auto, ktore ma sice vacsi kufor ako juke, ale ziadne sedadla vzadu. aj ked ja vzadu jazdit nebudem, dve baby by sedeli v juku ok aj na dlhsiu trasu. a to nie je vsetko...

    RCZ stoji v pl, najlacnejsia verzia (1.6T 156k) 98tis PLN bez zliav. juke dig-t 190k stoji 80tis PLN. dovybava rcz o take drobnosti ako navigacia a sme hodne cez 100tis PLN. Kvasak v top vybave Tekna, tak ako Juke stoji s motorom 1.6 117k 84tis, dvojlitrovy benal 140k uz je za 91tis. A skatula Yeti? 1.8TSI Experience - 95tis PLN + navi a blbosti, zase cez 100tis PLN... chces, nechces, vsetko su to auta o dobrych 20tis PLN drahsie ako Juke.

    A to najdolezitejsie - Juke mozno nebude tak rychly v zakrutach ako RCZ, to je nemozne, RCZ je placka, ale v priamke sa mu vyrovna. Nie je vela malych aut, ktore to dokazu. V podstate je len jedno. Fabia RS, ktora stoji podobne peniaze, je horsie vybavena (az na automat) ale je mensia a os spracovani sme hovorili. Apropos - preco chcem mensie auto? Lebo sme si zvykli jazdit po velkom, preplnenom meste malym autom. Jasne, stale mam rad velke sedany, ale ak by som chcel dalsi sedan, tak by bol urcite vacsi ako Ave, co situaciu neriesi, naviac draha odmieta velkym autom po meste jazdit a ja sa jej nedivim.

    Samozrejme stale beriem v uvahu aj Astru, ci novy Focus... cennik Astry vyhovuje, uvidime co povie Ford.

    A mozno sa este za par mesiacov koncepcia zmeni :) uvidime.

    uepepe09.12.2010 - 19:54 Trvalý odkaz

    No tak ja som ohromeny....myslim ze najblizsie dizajnovo je len opel insignia ale toto ma oslovilo viac...tesim sa na test-y

    :-)

    Marian10.12.2010 - 08:23 Trvalý odkaz

    kks, ja viem, ze proti gustu ziaden disputat, ale insignia je nafuknuta skareda bedna. Kizashi je krasavec. U nas to auto nebude mat velku sancu, lebo nema diesel. 2.4 tiez nezaskoci ohromnym vykonom. Je to skoda, pretoze sa zda, ze to bude schopne auto.

    Inak parkrat som uz videl passat po fl, ehm pardon novy passat a neviem cim to je, ale poslednou dobou produktove fotky su horsie ako realita. Sice to stale nie je zazrak a z interieru by stale jeden grcal, ale da sa...

    Mno a nakoniec som sa Jukom neodviezol kvoli snehu a kolapsu mestskej dopravy. Dufam, ze sa k nemu coskoro dostanem.

    uepepe10.12.2010 - 11:18 Trvalý odkaz

    no tak o nafuknutej bedne by som podiskutoval lebo to je podla mna JUKE
    takze kazdy mame svoj vkus
    :-)

    ssamoo10.12.2010 - 11:30 Trvalý odkaz

    Atlis- ale zas s tou 2.4kou vie urobit 100 za 7,8 sekundy :)

    Marian10.12.2010 - 17:19 Trvalý odkaz

    uepepe - Juke je zodvihnuta bedna, nie nafuknuta. Kdezto auta ako Mondeo, Insignia ci Astra su nafuknute bedne. Ssamoo - 7.8s s 2.4 robi aj Accord. Juke s 1.6T to robi za 8, Gulietta 1.4T a novy Focus 1.6T tiez 7.8s. Fabia RS 7.3s, Polo GTI dokonca 6.9s. Tusim aj obycajna Octa 1.8T to robi za 7.8s. Az by si jeden myslel ze sa vsetci dohodli. Problem je v tom, ze ta 2.4 zozerie aj hlavu ak sa aj budes snazit. Ak pojdes pomaly s 1.4 a 1.6T pomaly, si na par litroch. No a ked pojdes na zelezo tak je to jedno :P osobne by som tu 2.4 bral, ale nie je to racionalna volba...

    ssamoo10.12.2010 - 18:58 Trvalý odkaz

    Jaaa viem, islo mi len poukazat na to, ze motor je to vynikajuci aj co sa tyka dynamiky a kultivovanosti. Co sa tyka spotreby, tak je jasne, ze s cislom 10 treba ratat..prakticky je to rovnaky motor ako ma Honda.

    Marian10.12.2010 - 20:04 Trvalý odkaz

    Nooo, 2.4 od Hondy ma 201k, kedysi sa 2.4 davala aj do Avensisu T25. Bohuzial je to v Europe spolu s 2.0 vymierajuci druh. Ja mam atmosfery velmi rad...

    Richard Hombauer14.12.2010 - 03:36 Trvalý odkaz

    smutne, ale prachy budu mat vzdy prednost pred ekologiou...

    (jadrovu vyrobu energie ci vodne elektrarne povazujem za pomerne ekologicke procesy vyroby elektriny)

    juro14.12.2010 - 10:28 Trvalý odkaz

    ale ved uz aj v sucastnosti su zatazene danou, existuje aj nieco ako spotrebna dan z elektriny, uhlia, plynu v celej EU :)

    zemiak14.12.2010 - 11:17 Trvalý odkaz

    Spotrebna dan z elektriny pokial viem neexistuje, iba z fosilnych paliv a to akoze z dovodou neobnovitelnosti tychto zdrojov.
    Teraz sa paprdovia zlakli ze im klesnu zisky do pokladnic (neklesnu, neverim rozsireniu elektromobilov skor ako 10 rokov) takze vsetky auta dostanu specialnu zastrcku ktora pojde strcit len do oficialnej meranej na cerpacke.
    Ked si vyrobis konvertor, elektronika auta to zisti a sama ta bonzne danovakom :-)

    Marian14.12.2010 - 11:41 Trvalý odkaz

    Plne elektricke auta su hovadina... kym ich treba nabijat 12 hodin a dojazd je 100km, nikto to kupovat nebude. Ked bude nabijanie trvat minutu a dojazd bude 500km, mozeme sa bavit o zivotaschopnej koncepcii. Proti hybridom nic nemam, mala baterka + maly el motor maju opodstatnenie.

    Z mojho pohladu maju najvacsi zmysel auta na vodu/vodik.

    juro14.12.2010 - 11:49 Trvalý odkaz

    ako ze neexistuje? Poznas zakon 609/2007 Z.z.? :) Kde predmetom dane je elektricka energia...ale oslobodana je okrem ineho ak je vyrobena z obnovitelneho zdroja:
    1. v solarnom zariadeni,
    2. vo veternej elektrarni,
    3. v zariadeni na vyuzitie geotermalnej energie,
    4. vo vodnej elektrarni,
    5. v zariadeni na vyuzitie biomasy alebo vyrobku vyrobeneho z biomasy,
    6. v zariadeni na vyuzitie metanu uvolneneho z opustenej uholnej bane,
    7. v palivovom clanku,

    no a samozrejme, ze je u nas oslobodena elektrina spotrebovana domacnostami. Toto je ale fakultativne oslobodenie, ktore umoznuje smernica a nasa byvala vlada dala do zakona snad vsetky oslobodenia ktore bolo mozne dat :) (zaujimavostou je, ze prijmy z tejto dane sa pohybuju niekde na urovni nakladov na jej vyber)

    zemiak14.12.2010 - 11:52 Trvalý odkaz

    Ahzo. Vedel som ze firmy maju ine ceny elektriny ako domacnosti ale myslel som ze je to nejakou dotaciou. Sorry.

    Marian16.12.2010 - 20:50 Trvalý odkaz

    Dnes sme boli s Ka na servisnej. Na predajni som si obzrel Mondeo po fl, vyzera viac bling-bling, stredova konzola vyzera trochen lepsie ako pred fl. Convers uz ma konecne poriadny displej s vysokym rozlisenim ale stale skaredou grafikou. Celkovo si myslim, ze fl Mondeu prospel.

    Co je vsak zaujimavejsie, maju na predajni uz aj novy Ford C-Max. Videl som ho nazivo uz pred mesiacom vo Svajciarsku, ale teraz som mal moznost si don sadnut a omacat :) Na testovacku nebol cas, lebo sme sa ponahlali na nakupy. Pojdem sa urcite previest v januari, zatial teda stacionarne dojmy:

    + dostatok priestoru na prednych sedackach
    + neporovnatelne krajsi interier ako bol v predchadzajucej generacii
    + pristrojovy stit je krajsi ako na Mondeu
    + skutocne solidny dojem zo spracovania - dvere sa zatvaraju s prijemnym zuchnutim, klucka je tusim taka ako na Mondeu, takze ma clovek dojem, ze otvara dvere, nie konzervu.
    + odkladacie skrinky nad hlavou - potesi vyklopne pridavne sirokouhle zrkadlo (mamicky budu vidiet na ratolesti), skrinka na okuliare a este nejaka na papiere a drobnosti
    + rozmerna priehradka pred spolujazdcom so zasuvkou na papiere od auta
    + velke kapsy v prednych dverach
    + skutocne velky kufor - zmestit v nom detsky kociar a batozinu nebude problem. nakladacia hrana by ale mohla byt nizsia. pacila sa mi aj robustna rukovat zatvarania 5. dveri - ziadna trapna priehlbina ci gumovy trn ala Octavia

    - kratke sedaky vpredu aj vzadu - toto ak bude mat aj Focus, tak riadna muka. Bocne vedenie nula bodov.
    - vyplne dveri vzadu - jeden kus tvrdeho plastu - vpredu je vsetko vporiadku
    - leskle plochy okolo radia Sony - no tak toto udrzat v cistote bude masaker.
    - odkladaci priestor nad hlavou - aj ked som ho chvalil, je z dost makkeho plastu, obavam sa, ze sa moze casom rozvrzgat pripadne sa moze z neho cosi pri nesikovnom zaobchadzani odtrhnut.

    Tolko teda staticky o Forde C-Max. Po dnesnej hrozostrasnej sprave o cenovej politike Fordu - Focus ma byt drahsi ako Astra/Golf (prepocet cien v librach na PLN to potvrdil), som musel nahliadnut aj do cennika C-Maxu. Pokial bude Ford logicky predavat Focus lacnejsie ako vacsi C-Max, tak sa niet coho bat. 1.6T 180k C-Max stoji v PL vo vybave Trend 81.600PLN, co je asi 20tis E. Zakladna 1.6 105k vo vybave Ambiente zacina na 66.300PLN - 16,5tis E. Najlacnejsi diesel - 1.6TDCi je o 10tis drahsi.

    V cenniku sa nachadzaju az dve strany akciovych balikov vybavy, takze je z coho vyberat.

    Richard Hombauer17.12.2010 - 01:17 Trvalý odkaz

    na C-Max som velmi zvedavy. mne sa interier vobec nepaci, ale celkovo to vymysleli dobre.

    ceny vsak moje pozitivne ocakavania mozu zmenit.

    a kedy sa mi to dostane do ruk na test je len hudba buducnosti...

    Marian17.12.2010 - 16:38 Trvalý odkaz

    Uz som to pisal vyssie ssamoo, cenami v GB by som sa velmi neriadil.

    Pre lahsie porovnanie - C-Max v GB, 1.6 125k Titanium - 18.245 libier, tj. 90tis. PLN, kdezto to iste auto v PL stoji 77tis. PLN...

    Marian20.12.2010 - 19:47 Trvalý odkaz

    hned sa mi pripomenul ander z kosic - treba vela hnojit... najlepsie by bolo sadit to rovno do r.i.t.i...

    ssamoo21.12.2010 - 02:41 Trvalý odkaz

    Mercedes bol vzdy ambicious, but rubbish :D
    Pamatam si na ich koncept, uf, tusim F200, alebo tak nejak, okolo roku 95-96(som len cez telefon, takze som neoveroval presne). Ovladal sa joystickom a Merdo tvrdil, ze tak v roku 2010 budeme ovladat vsetky auta. Rok 2010 pomaly v P..prec a stale si veselo krutime volantom :)
    Ako by to len bolo ? ZaJoystickom.eu ? ;))
    Treba ale uznat, ze nan nakladli vela veci, ktore teraz bezne pouzivaju, spominam si na vonkajsie kamery, dvere ako SLR a trochu aj dizajn.

    Richard Hombauer21.12.2010 - 14:51 Trvalý odkaz

    ale v ramci tej kategorie je to taky smiesny az nepekny zvuk.

    ssamoo23.12.2010 - 12:08 Trvalý odkaz

    Tak, nebol to vianocny special, ten bude teraz 26.12. Toto bola pravdepodobne prva cast 16tej serie, trip po vychode USA az do New Yorku. Nasmial som sa neskutocne :)

    johan23.12.2010 - 17:49 Trvalý odkaz

    Ja som uz dnes dostal vianocny darcek. Cez tyden mi volali z radia ci si ma mozu nahrat, ako sa radujem ked vyhram auto. Myslel som, ze si so mna nieko striela. Dnes je to uz oficialne. List s textom:
    ,, s radostou Vam oznamujeme, ze ste sa stali jednym z vyhercov osobneho automobilu zn. Audi A1 vo Vianocnej hre 2010,,

    Marian23.12.2010 - 19:53 Trvalý odkaz

    Gratulujem a vela stastnych kilometrov :)

    A1 by som si sice v zivote za peniaze nekupil, lebo je to len predrazene Polo, ale ako vyhru vsetkymi desiatimi :)

    uepepe23.12.2010 - 20:27 Trvalý odkaz

    no...tak to gratulujem aj ja

    a suhlasim s Atlisom....nekupil by som ale na chodenie do prace by stacilo :-P

    adamo23.12.2010 - 20:46 Trvalý odkaz

    tak tomu hovorim darcek.. ale asi by som ho predal a kupil nieco ine

    dzulio23.12.2010 - 20:48 Trvalý odkaz

    potesi ale tiez by som ho predal bo auto uz mam :-D

    adamo23.12.2010 - 23:02 Trvalý odkaz

    To musela byt zena :DD
    Btw co mas za auto ?

    johan23.12.2010 - 23:09 Trvalý odkaz

    Suhlasim, ze za cca 16tis by som si toto auto nekupil, ale ako vyhra naramne potesi.

    Marian23.12.2010 - 23:10 Trvalý odkaz

    adamo - Honda Civic Sedan Type-R Mugen...

    johan - jasne, daj potom fotky ked ho vyzdvihnes a tak...