Ako je to s reklamáciou

  • 11 príspevkov
  • admin 04.08.2019 - 09:09

    Viete mi povedať ako je to ak kúpim na bazoši mobil ktorý niekto vybral s Telekomu a následne ho nepoužitý predal za dobrú cenu? Ak by som musel reklamovať dá sa to bez prvého majiteľa? Lebo kamarátka mala problém že kúpila taký v záložni a bez pôvodného majiteľa jej nechceli reklamáciu uznať a v záložni kontakt na neho nedostala. Chcem kúpiť Motorolu, na bazoši je už za 200€ nová ale v predajni je najlacnejšia za 290€.

  • Wayne04.08.2019 - 11:34 Trvalý odkaz

    Bazos nie je zalozna, je velka pravdepodobnost ze predavajuci na bazosi ma doklad o kupe. V pripade, ze ano, odporucam riesit reklamaciu priamo so servisom, s kilometrovym oblukom ochadzky operatora, ktory zariadenie iba preposle do servisu, a rovnako si ho tam mozes poslat ty, po dohovore so servisnym strediskom. Netreba sa bat pytat sa, vybavovat, telefonovat, a hlavne nie spekulovat.

    Šimon05.08.2019 - 23:58 Trvalý odkaz

    In reply to by Wayne

    Áno pravda ale idem niečo kupovať hodnotné tak bez kupno predajne zmluvy ani nejdem. Lebo operátory si vyžadujú aby bol/a v prítomnosti majiteľ mobilu ktorý je na faktúre. Lepšie je kupovať v obchode ako alza mall nay dajú bloček a dovidenia nerieša že kto je majiteľ
    Iné je zas cez e-shop

    Šimon06.08.2019 - 16:37 Trvalý odkaz

    In reply to by Wayne

    No napríklad bol prípad keď LG prestal spolupracovať s autorizovaným servisom tak som potom nevedel kde poslať mobil preto som šiel za operátorom a tam mi dokonca nechceli zobrať mobil na reklamáciu lebo niesom majiteľ mobilu lebo pôvodný majiteľ bral k paušálu. V inej pobočke už by to zobrali ale keď by sa nedal opraviť tak by si mobil zobrali a mne že nevratia. Preto už len kupujem nové mobily lebo nechcem zas potom vybavovať 1 mesiac reklamáciu a k tomu bol mobil 3 mesiace do konca