O2 vás na zákazníckej linke rovno spojí s asistentom. Za jedno euro

Operátor zrušil úvodné hlášky, ktoré dávali zákazníkom na výber, kam chcú prepojiť. Po vytočení čísla zákazníckej linky 949 vás rovno spojí s asistentom. Poplatok za prepojenie je 1 €.

Do 26. mája 2020 mohli zákazníci O2 volať na infolinku 949 za 50 centov, potom vzrástol poplatok za prepojenie na asistenta na jedno euro. Možno ste aj vy zaznamenali v médiách kampaň O2, ktorá informuje o rušení automatických hlášok, cez ktoré ste sa k "živému" človeku museli preklikať. 

Po novom sa dovoláte asistentovi priamo a bez prepájania. Háčik je v tom, že vás to bude stáť jedno euro. Pokiaľ chcete ušetriť, musíte zvoliť iný kanál, mobilnú aplikáciu alebo webovú stránku. Podľa operátori zákazníci drvivú väčšinu požiadaviek vedia vyrieiť práve cez aplikáciu Moje O2. 

O2 chce podľa vyjadrení v tlačovej správe priamym spojením s asistentom ušetriť zákazníkovi čas. Ak sa chcel predtým spojiť s asistentom, musel absolvovať približne 40-sekundový automat, pričom O2 malo jeden z najrýchlejších automatov v segmente.

Pokiaľ voláte z čísla iného operátora na linku 0949 949 949, platíte za hovor podľa aktuálneho cenníka konkrétneho operátora. Teda ak máte neobmedzené volania, neplatíte za spojenie s asitentom paradoxne nič navyše.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu