LG predstavilo svoju novú identitu, s ktorou chce pôsobiť mladistvejšie

Juhokórejský výrobca po novom vsádza na výraznú červenú identitu, ktorú doplní starý známy slogan Life’s Good. LG chce s novou tvárou firmy osloviť širšiu skupinu spotrebiteľov, vrátane mladej generácie Z.

Spoločnosť LG má po dlhých rokoch sviežu firemnú identitu, ktorú odráža nové logo s plochejším vzhľadom. Dominuje mu výrazná červená farba s názvom LG Active Red. Firma si napriek novému brandingu rozhodla zachovať aktuálny slogan Life’s Good, ktorý však chce používať v širšom spektre než doteraz. 

Po novom by sme ho mali vidieť na rôznych baleniach produktov s novým typom písma. LG chce vďaka týmto zmenám dosiahnuť dynamickejší a mladistvejší vzhľad v očiach zákazníkov. Zároveň dodáva, že táto silná identita pomôže firme lepšie komunikovať svoje hodnoty a spojiť inovácie s láskavým prístupom. 

Novú tvár LG sprevádzajú aj animácie loga, ktoré bude spoločnosť využívať vo virtuálnom priestore. Sú zamerané na vyjadrenie rôznych emócií, ako je žmurkanie, úsmev či prikyvovanie. LG si od toho sľubuje tiež oslovenie širšej cieľovej skupiny spotrebiteľov, naprieč rôznymi krajinami a generáciami, vrátane mladej generácie Z. 

Zdroj: lgnewsroom.com



 

Diskusia k článku:

Začať diskusiu