LG chystá novú službu v starostlivosti o zákazníka

Spoločnosť LG vydala 1. augusta 2011 tlačovú správu v ktorej uvádza, že spúšťa novú vzdialenú starostlivosť o zákazníka. Pomocou predinštalovanej aplikácie Remote Call vo vybraných mobilných zariadeniach budú mať používatelia po celom svete možnosť na diaľku si nechať zdiagnostikovať softvér v telefóne a rýchlo zistiť a opraviť problém.

Služba LG Remote Call je podporovaná cez 3G pripojenie alebo Wi-Fi sieť. Vďaka nej nebudú musieť zákazníci navštíviť LG informačné centrum alebo servis, ak nastanú problémy s ich smartfónom. V Kórei už službu testujú a zároveň to bude prvá krajina, kde nová služba bude oficiálne spustená.

LG Remote Call bude prístupné pre prémiové smartfóny radu Optimus, ako je LG Optimus 2X, LG Optimus Black a LG Optimus 3D. Pre plnohodnotné využívanie služby bude potrebné, aby sa zákazník najskôr so svojím smartfónom zaregistroval. Pracovníci LG nebudú mať prístup k osobým údajom v telefóne bez súhlasu používateľa.

Pomocou predinštalovanej aplikácie FOTA (Firmware Over-The-Air) budú majiteli zariadení dostávať pravidelné upozornenia o dostupnosti najnovšej aktualizácie ich softvéru, ktorý si budú môcť následne aktualizovať bez nutnosti pripojenia mobilného telefónu k počítaču.

LG Remote Call spolu s FOTA budú k dispozícii v duhej polovici roka pre zákazníkov v Európe, Južnej a Strednej Amerike a v Ázii.

Zdroj: lgnewsroom.com

Diskusia k článku:

Začať diskusiu