O2: v prvom polroku 2010 získal 156 tisíc nových zákazníkov

Spoločnosť O2 dosiahla v 1. polroku 2010 medziročný nárast výnosov o 51,1 %, keď k 30. júnu predstavovali 48,8 mil. €. K uvedenému dátumu vzrástla i zákaznícka báza spoločnosti o 70 % na 709 tisíc. Čistý prírastok aktívnych zákazníkov tak od začiatku roka 2010 predstavoval 156 tisíc.

Tlačová správa:

Celkové výnosy O2 vzrástli v 1. polroku 2010 v porovnaní s 1. polrokom 2009 o 51,1 % na 48,8 mil. eur. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v tomto období výšku 8 €, ARPU u zákazníkov platiacich na základe faktúry stúpol na 19 €.

K 30. júnu 2010 dosiahol počet aktívnych zákazníkov 709 tisíc. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 70 %, pričom od začiatku roka 2010 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o 156 tisíc. Za týmto nárastom stál 60 % medziročný nárast zákazníkov predplatených služieb na 451 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov fakturovaných služieb vzrástol medziročne o 90 % na 258 tisíc.

Koncom prvého polroka pokrýval mobilný operátor Telefónica O2 Slovakia vlastnou sieťou už 94,35 % populácie Slovenska. Toto pokrytie umožnilo realizovať 89 % volaní vo vlastnej sieti. Zvyšných 11 % volaní sa zrealizovalo v režime národného roamingu. Podiel hovorov vo vlastnej sieti sa tak oproti koncu minulého roka zvýšil o 5 percentuálnych bodov.

Na základe hodnotenia nezávislej agentúry dosiahla spoločnosť opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov. Index zákazníckej spokojnosti O2 (CSI) dosiahol hodnotu 84,2. Tým spoločnosť potvrdila svoj dlhodobý náskok v zákazníckej spokojnosti pred konkurenciou.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu