Orange: informácie o dostupnosti volaného (aktualizované)

Pôvodná správa, 18. mája 2010:

Operátor Orange sa chystá od zajtrajšieho dňa spustiť službu informácia o dostupnosti volaného. Na automatické aktivovanie služby upozorňuje zákazníkov rozposielaním SMS správy s nasledujúcim znením:

"Vazeny zakaznik, 19. 5. Vam aktivujeme BEZPLATNU sluzbu Informacia o dostupnosti volaneho. Ak volate uzivatelovi, ktory nie je dostupny, SMS Vas upozorni hned ako bude moct prijat hovor. Pre deaktivaciu sluzby poslite SMS "NOR D" na cislo 9054. Ak ju deaktivujete, ini uzivatelia nedostanu informaciu o Vasej dostupnosti. Orange."

Služba funguje tak, že ak je volaný nedostupný a opäť sa prihlási do siete, operátor pošle volajúcemu SMS o opätovnej dostupnosti volaného. Služba bude podľa infolinky Orangeu fungovať len v rámci vlastnej siete. Dostupná bude pre všetkých zákazníkov, teda aj pre používateľov predplatených kariet. Informácia o dostupnosti volaného je samozrejme poskytovaná bezplatne. Pokiaľ o službu nebudete mať záujem, môžete si ju deaktivovať zaslaním SMS správy v tvare NOR D na číslo 9054. Ostatní volajúci tak nebudú dostávať informačnú SMS o vašej dostupnosti.

T-Mobile rovnakú službu poskytuje automaticky už takmer dva roky. V O2 sa zatiaľ nerozhodli pre informovanie zákazníkov o dostupnosti.

Aktualizované, 19. mája 2010:

Tlačová správa:

Orange oddnes sprístupnil ďalšiu službu, ktorá zvýši komfort jeho zákazníkov pri využívaní hlasových služieb. Bezplatná služba Informácia o dostupnosti volaného je k dispozícii každému, automaticky, bez potreby aktivácie. Služba prostredníctvom SMS správy upozorní zákazníka, že účastník, ktorému sa pre nedostupnosť v sieti nemohol v priebehu predošlých 12 hodín dovolať, je opäť dostupný.

Služba umožní zákazníkom užívateľských programov aj predplatených služieb dostávať informácie o dostupnosti volaného bezplatne bez akýchkoľvek mesačných poplatkov. Ak zákazník bude volať užívateľovi, ktorý v tom čase nie je dostupný, teda je mimo dosahu siete (má vypnutý či vybitý mobilný telefón), volajúci bude vďaka novej službe cez SMS správu upozornený o opätovnej dostupnosti účastníka v mobilnej sieti Orangeu.

Informačná SMS správa o dostupnosti volaného bude zákazníkovi doručená najviac do 12 hodín od posledného volania. Služba sa vzťahuje výlučne len na prípady, kedy je volaný zákazník nedostupný v sieti Orange Slovensko. SMS správy o dostupnosti volaného nebudú zákazníkom zasielané vo večerných a nočných hodinách medzi 22:00 a 7:00 hod. rannou. V prípade, že zákazníci chcú dostavať takéto informačné SMS správy aj v nočných hodinách, môžu si toto obmedzenie zrušiť:

- pre deaktiváciu nočného režimu služby môže zákazník zaslať SMS s textom "NORNOC D" na 9054 a informačné SMS správy mu tak budú doručované počas celých 24 hodín,

- opätovná aktivácia nočného režimu je možná zaslaním SMS v tvare "NORNOC A" na číslo 9053.

Bezplatnú službu Informácia o dostupnosti volaného si zákazníci môžu aktivovať niekoľkými spôsobmi, napríklad cez SMS správu:

- pre aktiváciu služby zaslaním SMS s textom "NOR A" na číslo 9053,

- pre deaktiváciu služby zaslaním SMS správy v tvare "NOR D" na číslo 9054.

Aktivácia a deaktivácia je tiež možná prostredníctvom webovej stránky www.orange.sk v sekcii Môj mobil, prípadne cez Zákaznícku linku 905.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu