Orange: služba Náhradný telefón už pre všetkých zákazníkov

Tlačová správa:

Náhradný telefón za výhodnú cenu a s mesačným poplatkom len 1 euro si môžu zabezpečiť už všetci zákazníci Orangeu s hlasovým paušálom. Náhradný telefón si môžu zakúpiť už po troch mesiacoch od aktivácie služby v Orangei. Táto jedinečná služba od Orangeu ponúka osobnú aj rodinnú istotu v akýchkoľvek neočakávaných a kritických situáciách.

Službu Náhradný telefón Orange uviedol na trh v rámci svojej vianočnej ponuky v novembri minulého roku. Úspešnosť tejto služby dokazuje aj počet aktivácií od jej spustenia, službu využilo takmer 10 000 zákazníkov. Od 1. 2. ponúka Orange službu Náhradný telefón už všetkým zákazníkom Orangeu, ktorý využívajú akýkoľvek hlasový paušál.

„Náhradný telefón je súčasťou nášho komplexného programu starostlivosti o zákazníkov, ktorý zákazníkom poskytuje ochranu aj v rôznych nepríjemných životných situáciách. Naši zákazníci vedia, že vďaka tomuto programu, ktorý na Slovensku ponúkame zatiaľ ako jediný telekomunikačný operátor, sa môžu na Orange, ako na svojho partnera, vždy spoľahnúť,“ hovorí Pavol Lančarič, generálny riaditeľ spoločnosti Orange Slovensko.

Ďalšie súčasti komplexnej starostlivosti o zákazníka zahŕňa Poistenie faktúr, ktorý od jej spustenia využilo takmer 110 000 zákazníkov. V spolupráci s poisťovňou Amslico AIG Life umožňuje Orange poistiť si schopnosť splácať faktúry pre prípad straty zamestnania, práceneschopnosti alebo invalidity. So službou Poistenie faktúr môže byť zákazníkovi v prípade poistnej udalosti vyplatených na účet počas doby najviac 6 mesiacov suma priemernej mesačnej faktúry, a to maximálne do výšky 1200 € podľa typu poistnej udalosti.

Orange zároveň podáva pomocnú ruku aj pri hľadaní zamestnania. So službou Orange World práca môžu zákazníci evidovaní na Úrade práce za symbolický 1 eurocent prehliadať prostredníctvom mobilu voľné pracovné pozície na najvýznamnejších portáloch s pracovnými ponukami. S cieľom uľahčiť prístup k informáciam o pracovných ponukách naviac Orange aj naďalej prevádzkuje bezplatnú poradenskú Linku práce, ktorá je dostupná každý pracovný deň od 8.30 do 16. 30 hod. na čísle 0918 88 00 66 alebo 0918 77 00 66.

Okrem týchto služieb umožňuje Orange v rámci komplexného programu starostlivosti v spolupráci s poisťovňou Cardif Slovakia poistiť si mobilný telefón proti poškodeniu, strate alebo krádeži. Navyše si môžu zákazníci za zvýhodnenú cenu len 1 € zálohovať všetky kontakty zo svojej SIM karty a pohodlne tak predísť neočakávanej strate dôležitých údajov vo svojom telefóne.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu