Originál Nokia obchod (už aj v Bratislave)

V Prahe už niekoľko mesiacov funguje obchod Nokia, sieň všetkých aktuálnych modelov s možnosťou vyskúšania. Prinášame vám niekoľko fotiek z tohto obchodu.

Adresa predajne: Palác Flora, Vinohradská 151, 130 00 Praha 3

Podobný obchod bude v utorok 5. septembra otvorený v obchodnom centre Aupark v Bratislave.

Tlačová správa:

Spoločnosť Nokia otvára na Slovensku prvú značkovú predajňu.

Značková predajňa spoločnosti Nokia zákazníkom ponúka najnovšie produkty, služby a technológie z oblasti mobilných telekomunikácií. Na Slovensko prináša jedinečný a inovatívny nákupný zážitok.

 

Bratislava 5. septembra 2006 – Spoločnosť Nokia zajtra v obchodnom centre Aupark v Bratislave otvorí svoju prvú slovenskú značkovú predajňu. Pre verejnosť bude otvorená denne od 9:00 do 21:00 hod. Prvých 100 zákazníkov s nákupom nad 1 000 Sk dostane voľnú vstupenku na podujatie Nokia Freestyle Motocross, ktoré sa uskutoční 9. septembra 2006 o 20:00 hod. v areáli Incheba Open Air v Bratislave.

 

Značkové predajne Nokia po celom svete zákazníkom poskytujú možnosť zoznámiť sa s celým portfóliom mobilných telefónov, multimediálnych počítačov, technológií a príslušenstva spoločnosti Nokia. Nový moderný a atraktívny dizajn obchodov bol uplatnený v pražskej predajni, ktorá bola otvorená ako prvá na svete v októbri 2005. Bratislava bude iba štvrtým miestom sveta, kde spoločnosť Nokia 6. septembra 2006 predstaví zrevidovaný dizajn.

 

Zákazníci si budú môcť v príjemnom a štýlovom prostredí vyskúšať najnovšie mobilné telefóny a multimediálne počítače značky Nokia. K dispozícii bude približne 70 vystavených kusov mobilných telefónov doplnených kompatibilným príslušenstvom. Na jednom mieste zákazník nájde servis a poradenstvo, pre VIP klientov bude vyhradený oddelený priestor. Fínska spoločnosť tak vďaka obchodu poskytne najkomplexnejšiu ponuku služieb na našom trhu. Obchodné centrum Aupark je ako lokalita v súlade s globálnou maloobchodnou stratégiou; špecializované predajne sa totiž nachádzajú v najrušnejších obchodných zónach miest po celom svete.

Bratislavská predajňa je súčasťou plošne aplikovanej maloobchodnej stratégie, ktorou chce spoločnosť Nokia nielen predávať, ale aj inšpirovať a vzdelávať ľudí v oblasti mobilných telekomunikácií. Kvalifikovaný a dobre informovaný personál vyškolený spoločnosťou Nokia bude pripravený poradiť zákazníkom pri výbere výrobku alebo služby, ktorá zodpovedá ich životnému štýlu a individuálnym potrebám.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu