Telekom uviedol vylepšenú mobilnú aplikáciu

Posledná verzia mobilnej aplikácie priniesla zmenený dizajn, nové zobrazovanie spotreby pre viacero čísel, hromadnú platbu faktúr či jednoduchšie dobíjanie kreditu.

V piatok 19. októbra sprístupnil Telekom pre operačný systém Android novú mobilnú aplikáciu. Operátor sa podľa vlastných vyjadrení pri vývoji aplikácie sústredil na funkcie, ktoré zákazníci najviac využívali, málo používané boli odstránené.

V aplikácii sa automaticky zobrazí služba evidovaná na SIM kartu, ktorá bude aktuálne vložená v telefóne. Môžete si však pripojiť ďalšie pevné i mobilné služby registrované na rovnaké rodné číslo, či služby blízkych osôb - napríklad detí či rodiny.

Okrem dizajnu sa mení aj logika zobrazenia spotreby - v porovnaní s predchádzajúcou verziou sa napríklad nezobrazujú vyčerpané SMS, minúty, či dáta, ale naopak ich zostatok. Nemusíte si tak sami počítať, koľko minút a SMS vám ostáva.

Zjednodušené sú aj platby. Aplikácia si dokáže zapamätať platobnú kartu, ktorou uhrádzate faktúry alebo dobíjate kredit. Zaplatiť môžete viacero faktúr naraz. Medzi nové funkcie patrí zapnutie upozornení na vystavené faktúry, na dochádzajúce mobilné dáta, či možnosti dokupovania doplnkových balíčkov.

K zákazníkom sa bude aktualizácia dostávať postupne počas najbližších týždňov. Verzia aplikácie pre iOS bude uvoľnená v najbližších dňoch. Pokiaľ nemáte aplikáciu nainštalovanú, bezplatne si ju stiahnete z Google Play a App Store.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu