Telekom je prvým slovenským operátorom, ktorému môžu zákazníci posielať pripomienky a pochvaly aj cez mobil.
Svoju spokojnosť, ale aj negatívne skúsenosti môžete operátorovi zanechať cez aplikáciu Staffino. Hodnotiť môžete nielen personál, ale aj celkovú kvalitu a dostupnosť služieb v predajni, prípadne jej dizajn. Všetky informácie sa zhromažďujú u manažéra, ktorý môže na vaše hodnotenie okamžite reagovať.
Aplikácia je dostupná pre zariadenia s operačným systémom Android a iOS, prípadne cez webové rozhranie.
Zdroj: operátor
Diskusia k článku:
Rastislav.j 02.11.2015 - 12:51
A u ktorého manažéra môžem vyjadriť názor na ich ponuku? :-)
Lenka Ivančíková02.11.2015 - 13:45 Trvalý odkaz
myslim, ze u hocikoho. feedback posunu dalej. :)
funboy02.11.2015 - 15:07 Trvalý odkaz
u CEO Sajfu :-) http://staffino.com/blog/category/sajfa-hodnoti-hodnotenia/
Manobb02.11.2015 - 20:48 Trvalý odkaz
Najlepšia spätná väzba je odchod od nich. Však ak by chceli vedieť skutočnú väzbu, tak by na ich pôvodné čísla (prefixy pre ET, TC, TK) občas zavolali a namiesto núkania všelijakých Happy blbostí pod rúškom akcie by sa mali pýtať, čo zákazníci skutočne potrebujú a koľko sú ochotní za to zaplatiť.
Najlepší operátor je ten, ktorý svojmu vernému zákazníkovi bez mihnutia oka dokáže dorovnať ponuku konkurencie hneď, ako na ňu pokáža a zažiada si ju. To však TRIOPOL ešte nezvláda, hoci prví z nich tu už čoskoro budú 20 ROKOV !!!
Takí nepoučiteľní operátori si nezaslúžia ani vernosť a ani úctu od svojich zákazníkov (chlebodarcov).
Sharki05.11.2015 - 15:00 Trvalý odkaz
ManoBB myslím že dorovnať ponuku možné je stačí mať kontakty.