iPhone 7 (128 GB) vs. iPhone 8 (64 GB)

  • 3 príspevky
  • Richard Hombauer 23.05.2018 - 13:05

    Čitateľ Ján P. sa pýta: "Od začiatku používania smartfónov som uživateľ Samsungu (S2, S4, S6 edge). Táto značka, respektíve OS v nej ma už párkrát sklamal. Či už to bolo spomalenými reakciami, dlhým načítavaním bežných aplikácií alebo sekaním a mrznutím. Na takéto veci som dosť alergický. Z tohoto dôvodu som sa rozhodol pre iOS, chcel by som to skúsiť a zistiť či je to pre mňa správne riešenie, pretože veľa ľudí v mojom okolí ho má na rôznych zariadeniach a chváli si ho. A tu nastáva moja dilema. Keďže som študent a každé euríčko je dobre euríčko :), rozhodol som sa pozrieť niečo na Bazoši. Neviem sa rozhodnúť medzi iPhone 7 (128gb) a 8 (64gb). Ak by sa jednalo o cenu tak určite 7, pretože stojí okolo 450€. Čítal som aj na vašej stránke tento istý problém (dilemu), len je bohužiaľ rok starý a neviem či sa váš názor zmenil alebo nie. Užívateľ nie som veľmi náročný... fotky, videá, nejaké aplikácie, niečo na šport, navigácia... Jedná sa mi hlavne o spoľahlivosť a plynulosť na niekoľko rokov (3-4). Preto sa neviem rozhodnúť, či má 7čka na túto dobu uspokojí alebo radšej (bohužiaľ) priplatiť 150€ a kúpiť rovno 8čku. Obávam sa, že s príchodom aktualizácií ma bude 7čka viac a viac sklamávať. Bol by som veľmi rád za odpoveď a pomoc. "

  • Richard Hombauer23.05.2018 - 13:09 Trvalý odkaz