Orange: 2,787 milióna zákazníkov mobilných služieb

  • Manobb 25.07.2013 - 13:21

    -7% ..... tak im treba - nenažrancom! Keby si ľudia viac vážili svoje prachy, to číslo by mohlo kľudne minimálne -30% i viac. Nech mi je odpustené, ale oranžový rakúsky operátor nech im je daný ako jeden z príkladov ... ;-)

  • huje®25.07.2013 - 14:10 Trvalý odkaz

    Teda tu máme oproti 1.Q.2013 POKLES v počte aktívnych zákazníkov mobilných služieb.

    24.04.2013 15:00
    Bratislava, 24. apríla 2013 – Celkovo až 176 tisíc zákazníkov sa rozhodlo v prvom kvartáli 2013 podpísať, alebo opätovne predĺžiť zmluvu na paušál, predplatenú službu alebo mobilný internet.

    K 31.3. 2012 evidoval Orange spolu 2,913 aktívnych zákazníkov, z čoho je 2,819 mil. zákazníkov mobilných služieb.

    http://www.orange.sk/web/onas/tlacovespravy/detail/rast-poctu-zakazniko…

    K 30. 6. 2013 evidoval Orange spolu 2,899 milióna aktívnych zákazníkov, z čoho je 2,787 milióna zákazníkov mobilných služieb.

    Rastislav.j25.07.2013 - 15:45 Trvalý odkaz

    Podľa toho čo si odcitoval, tak za 15 mesiacov stratil 32 tis zákazníkov :-)

    huje®25.07.2013 - 16:02 Trvalý odkaz

    čiže si vlastne po pár mesiacoch ZREJME odhalil preklep v samotnej tlačovej správe Orange ;-)

    huje®25.07.2013 - 16:27 Trvalý odkaz

    vyvodzujem z tlačovej správy samotného Orange ktorá sa venuje 1. kvartálu 2013. To je táto http://www.orange.sk/web/onas/tlacovespravy/detail/rast-poctu-zakazniko…

    Inak ďalšou zaujímavosťou je počet zákazníkov, ktorí si v prvom kvartáli roka 2012 predĺžili zmluvu - ich počet je cca navlas rovnaký ako v 1. kvartáli 2013 - ide o čísielko 176000 - zaujímavá zhoda náhod :-)

    http://www.podnikam.webnoviny.sk/manazment/trendy-inovacie/orange-pocet…

    Keď sa človek nad tými všetkými záhadami zamyslí, môže nadobudnúť pocit, že ide o fajnú šablónu, ktorú použili min. v dvoch prípadoch :-)

    Rastislav.j25.07.2013 - 16:50 Trvalý odkaz

    nad tými záhadami sa ani tak netreba zamýšľať, ako ich treba dostatočne odcitovať aby z toho nevzniklo také niečo, ako si tu predviedol v prvom príspevku.

    huje®25.07.2013 - 16:58 Trvalý odkaz

    Pozri Rasťo, veci sa majú asi takto: nejde o moju interpretáciu, ctrl + c a ctrl + v z odkazu, ktorý som priložil v prvom príspevku. Tú chybu má sám Orange na webe. Ak ti to doteraz nedošlo, že s najväčšou pravdepodobnosťou ide o chybu, pretože správa sa venuje len 1. kvartálu 2013, ja za to fakt nemôžem.

    Je to vizitka ich práce, mne je to srdečne jedno. Ale ak už si upozornil na obdobie, všimol som si a porovnal som aj iné údaje.

    Odcitoval som ich dostatočne.

    Ak chceš urobiť rozbor , nech sa páči, môžeš tak urobiť sám. Aj bez blbých rečí o tom čo som tu predviedol :-) O.K. ?

    Manobb25.07.2013 - 17:18 Trvalý odkaz

    stav k 31.12.2012 - 2,85 mil. AZ mobil. služieb

    1. polrok 2013
    preniesol do OR + 21630
    prenieslo z OR - 50448

    Spolu: 2.85?.??? + 21630 - 50448 = cca 2.82?.??? AZ

    Uvádzajú: 2,78 mil., tzn. sú tam zrejme aj výpovede zmlúv alebo "zakapané" predplatenky (cca 41 tis.)

    Alebo nie ?

    Rastislav.j26.07.2013 - 10:24 Trvalý odkaz

    1) Je absolútne nepodstatné či mi došlo alebo nedošlo, že tam majú chybu, nie to ešte kedy.
    2) Dal si komentár o POKLESe, ale v citáciách si uviedol, že je to vlastne 15 mesiacov stratil 32 tis zákazníkov. Čo je vizitka tvojej práce
    3) To, že nie sú schopný vydať správnu tlačovú správu, je síce vizitka ich práce, ale nič nehovorí o tom, či je chyba v dátume alebo omylom ponechali celí text a ide teda o správny údaj aj keď už bezvýznamný.
    Takže neodcitoval si ich dostatočne. Citácie majú potvrdiť tvoje závery a nie ich vyvrátiť či aspoň spochybniť ich závažnosť.

    Manobb
    pokles počtu - tam máš SIMky,
    - ktoré neboli v danom období spoplatnene použité
    - vypovedané programy (aj prenosom)

    SIMky - predplatenky, ktoré zakapali v počtoch nie sú, lebo boli nepoužívané na spoplatnené služby viac ako 6 mesiacov, platí pre O2 a OR (možno pár výnimiek, kde to dátumovo sadlo by bolo v O2 ak posledné nabitie bolo nad 15€)

    Laky777726.07.2013 - 11:29 Trvalý odkaz

    Absolvoval som viacere rozhovory so zamenstnancami Orange, nakolko som vyjadril nespokojnost nad ponukou. Ale neboli schopni ponuknut nic lepsie ako mam teraz (orange vecer vikend flat, 100min. ostatne siete, 1GB internet za 29 euro + Galaxy SII za 250 euro). Na konci bola slecna este aj agresivna, lebo som povedal a dokazal, ze v cenovej relacii 30 euro ma lepsiu ponuku Telekom. Stale ma tlacili do cenovej relacie 30 - 35 euro. Takze koncom augusta bude mat orange o dalsieho zakaznika menej.

    Orange stale nechape, ze su ludia, ktori chcu len hovory a data. SMS a socialne siete ich nezaujimaju... Moznost nakonfigurovat si pausal podla svojej potreby nie je... Dotacie na telefon mizerne...

    huje®26.07.2013 - 11:36 Trvalý odkaz

    1/ nezmysel - to je totiž veľmi dôležité, ba priam najdôležitejšie ŽE TEBE TO NEDOŠLO, že ide o ich chybu v texte.

    Ďalšie tvoje komentáre ponechávam bez povšimnutia. Nestoja za reakciu.

    Rastislav.j26.07.2013 - 14:41 Trvalý odkaz

    Nezmysel sú akurát :
    tvoje domnienky o tom čo mne došlo alebo nedošlo
    tvoje argumentovanie chybnými údajmy

    huje®26.07.2013 - 16:12 Trvalý odkaz

    To, že si len rypák viem už dávno. To, že neovládaš ani elementárne pravidlá materinského jazyka viem tiež. Ale rozumy rozdávať, to sa ti žiada.

    Prosím redakciu o prepáčenie, ale s hlúposťou niektorých jedincov musím bojovať aj tým, že si občas pomôžem článkom z konkurenčného portálu, kde tú originálnu tlačovú správu s chybou pochopili.

    http://mobilmania.azet.sk/bleskovky/orange-pokles-trzieb-narast-zakazni…

    Celkovo 176 000 zákazníkov sa rozhodlo v 1. kvartáli 2013 podpísať alebo opätovne predĺžiť zmluvu na paušál, predplatenú službu alebo mobilný internet. K 31. marcu evidoval Orange 2,819 milióna aktívnych zákazníkov mobilných služieb. Počet zákazníkov fixných služieb vzrástol medziročne o ďalších takmer 71 % na 94 000. Celkovo v súčasnosti služby Orange využíva 2,913 milióna zákazníkov.

    1000 x minimálne som sa zapovedal že nebudem na teba reagovať, lebo za to nestojiš. Znova a znova opakovane som svoje predsavzatie porušil. To si neodpustím.

    S hlúposťou sa totiž bojovať nedá. Nikde.

    galaxi26.07.2013 - 21:14 Trvalý odkaz

    realne ma Orangutan menej ako 2 800 000 oviec.

    Rastislav.j29.07.2013 - 10:09 Trvalý odkaz

    Keď chceš bojovať proti hlupákom, začni od seba. Tam sa nabojuješ do sýtosti.
    Ale vďaka za citáciu, ak si potreboval dokázať nekvalitu tvojho prvého príspevku, tak sa ti to lepšie podariť nemohlo.

    P.S. ty si vážne myslíš, že keby som nepochopil, že tie údaje sú chybné, ten môj prvý príspevok by bol tak formulovaný ako formulovaný bol?

    huje®29.07.2013 - 11:08 Trvalý odkaz

    ja si to nemyslím. Ja som o tom presvedčený.

    Z mojej strany som to vyriešil už tu:

    "hujer®
    3 dni 19 hod
    Windows Chrome

    » Rastislav.j: Podľa toho čo si odcitoval, tak za 15 mesiacov stratil 32 tis zákazníkov :-)

    hujer®: čiže si vlastne po pár mesiacoch ZREJME odhalil preklep v samotnej tlačovej správe Orange ;-)"

    --------------------------------------------------

    A potom už začali tvoje múdra. Toto bol môj úplne posledný príspevok v tejto téme a na teba vôbec. Všetko, čo som chcel som už povedal.

    Uži si to !

    Rastislav.j31.07.2013 - 09:27 Trvalý odkaz

    Jasné, že nemyslíš.
    To by si pochopil význam začiatku môjho príspevku.
    Ale môžem ti sem dať aj ako by napríklad vyzeral príspevok, keby som o tej chybe nevedel :
    tak za 15 mesiacov stratil 32 tis zákazníkov, hujerko® teraz bude mať štvrťrok orgazmov :-)
    Keď pochopíš rozdiel, ozvy sa.

    Stanislav31.07.2013 - 12:12 Trvalý odkaz

    Rasťo a Hujer, prosim Vas oboch...Prestante...Otvoril som si tento clanok v domienke, ze si precitam nieco o tom ako prichadza orange o zakaznikov. Namiesto toho je tu len hadka Vas dvoch o tom kto ma mensie IQ!!! A ano, samozrejme aj moje je dostatocne nizke na to, aby som na Vas reagoval. Ale prosim uz dost. Dakujem.
    A k teme: Mam O2, pausal strieborny, no zistil som, ze sa neoplati platit lacny pausal. Tak ci tak vzdy to prezeniem bud s sms (ak ich nie je dostatok v pausale), alebo s netom. Tak som sa rozhodol, pozriet sa na ponuky vsetkych troch operatotov. Samozrejme hladam uz vacsi pausal. Cize neobmedzene sms, neobmedzeny net a neake tie minuty... O2 ponuka vsetko neobmedzene (1000mb dat) -Platinovy pausal :D za 45 eur. Orange vsetko neobmedzene -Panter pausal za 40eur. A u Telekomu ponukaju vsetko neobmedzene - pausal Happy XL - 40 eur a potom dva pausale: jeden zamerany na volania neobmedzene ale sms a net obmedzeny - Happy XL volania a druhy pausal s 250 min a sms a net neobmezeny - Happy L...oba len po 30 eur!!! Myslim ze aj vzhladom na to, ze jedine Telekom ponuka v podstate splacanie moblilu v pausalovych splatkach, je u mna rozhodnute. Najlepsia cena pausalu, vyberiem si presne co potrebujem a za mobil nemusim platiti vela keš... :D
    Apropo: v Orangei som bol zakaznikom 4 roky a za vernost som nedostal ani smradlavy prd a v O2 som bol teraz dva posledne roky, necele, a su uplne najhorsi!!! V Telekome som bol este za cias Eurotelu, potom aj chvilku Tmobilu a teraz sa vraciam, lebo LUDIA NEBUDTE HLUPY!!! ZA VERNOST VAM NIKTO NIC NEDA, TAK PRECO BYT VERNY? VSETCI BERU LEN NOVYCH ZAKAZNIKOV, TAK CHODTE AJ VY ZA SVOJOU NAJVYHODNEJSIOU PONUKOU!!! :P

    petris31.07.2013 - 14:31 Trvalý odkaz

    orange zas prisiel o celkom slusne mnozstvo zakaznikov. odovodnovat to tym ze oni su najvacsi nemozu donekonecna. uz by sa mali zamysliet ci tak casta zmena produktoveho portfolia je zdrava.

    @ wajco: ani jeden operator neponuka neobmedzeny net aj ked ho tak nazyva. ak ti stacia volania na slovensku ber co si nasiel. len aby si nebol prekvapeny co vsetko bude nad ramec mesacneho poplatku vo vyuctovani. a mozno by ti bolo stacilo aj toto http://www.fony.sk/clanky/6069-o2-ako-platit-za-zlaty-o2-pausal

    janesbond131.07.2013 - 16:14 Trvalý odkaz

    Ja som bol v orange kolo 8 rokov a za vernost som nic necakal. Stacili mi najvyhodnejsie ponuky pre mna. Hlavne neobmedzene sms a vyhodny net v mobile a samozrejme dobry mobil za vyhodnu cenu. Po kazdom skonceni viazanosti som si spravil maly prieskum vsetkych dostupnych operatorov a zvazil som ktory je v tom case pre mna najvyhodnejsi a tak som si vybral. Pred 3 mesiacmi som tak ucinil zas a presiel som do telekomu.

    Rastislav.j01.08.2013 - 09:41 Trvalý odkaz

    Wayco
    O2 má teraz 20% zľavu na faktúrované programy kupované cez ich eshop.