Diskusia k článku
24.12.2017
Android Android
Cez eu express som kupil vec v hodnote 35 eur. Musel som platit colnikom dph. Pisal som na zakaznicke centrum. Odpoved bola ze oni to nemaju uvedene na svojej stranke. Neskorej mi vratili 50% colneho poplatku.
25.12.2017
Android Android
GEARBEST bol prave hacknuty. Kto tam mate konto, zmente si heslo!
--
Huawei Mate 10 lite
25.12.2017
Android Chrome
"práve" pred 4 dňami ;)
--
lnk.sk/mM05
24.2.
Android Android
Dobre rano. Telefon bol zadrzany na colnici v ziline. Bol poslany s cislom z holandska. Colnici nie su blbci, vyrubebena dph. Poslal doklad do Gearbestu, ze preplatia. Odpoved? Ze oni s tym nic nemaju a nic mi nepreplatia.
24.2.
Android Android
Čínsky kapitalista..

Nasiel som poľsku stranku kde sa da pozriet co sa akurat deje s balikom na ceste z Číny do DPD uk.
https://alipaczka.pl/m/search.php?number=
--
lnk.sk/mM05
24.2.
Linux Chrome
» bigjohn: Dobre rano. Telefon bol zadrzany na colnici v ziline. Bol poslany s cislom z holandska. Colnici nie su blbci, vyrubebena dph. Poslal doklad do Gearbestu, ze preplatia. Odpoved? Ze oni s tym nic nemaju a nic mi nepreplatia.
Ahoj, pošli mi do správy číslo objednávky, situáciu preverím.
13.3.
Windows Firefox
Ahoj Tomas, vedel by si mi prosim Ta preverit aj moju zasielku? Podla trackingu to visi v Ziline, teda predpokladam na colnici. Objednaval som telefon cez EU Express Priority line. Cely GB sa tvari, ze oni nic, oni muzikanti. Ziadne clo/dph nehradia. Dakujem moc.
13.3.
Windows Firefox
» Tomáš Brestovanský: Ahoj, pošli mi do správy číslo objednávky, situáciu preverím.
Order No.:W1801061141386745

V odpovedi z GB bolo vyslovene napísané, že oni nezodpovedajú za DPH v inej krajine....
Po asi troch sťažnostiach mi sumu 40 dolárov t.j. len DPH "dali" do ich peńaženky. Na ďalší nákup ?! (My GB Wallet)
Neviem, či im vadilo to, že som použil dopravu Holandsko...
Takže pozor na to aj pre ostatných. Nie je to také jednoznačné...
14.3.
Android Android
Stále niekde v kútiku duše dúfam, že sa to nejak vyrieši, pretože oficiálne ešte nemám vyjadrenie, že by telefón bol oficiálne zadržiavany na colnici. Ak by to ale bola pravda, aka je pravdepodobnosť, že by som chcel od zmluvy odstúpiť, telefón odoslať naspäť a peniaze aby poslali na účet?
14.3.
Windows Chrome
povedal by som ze miziva
--
lnk.sk/mM05
14.3.
Windows Chrome
» bigjohn: Order No.:W1801061141386745

V odpovedi z GB bolo vyslovene napísané, že oni nezodpovedajú za DPH v inej krajine....
Po asi troch sťažnostiach mi sumu 40 dolárov t.j. len DPH "dali" do ich peńaženky. Na ďalší nákup ?! (My GB Wallet)
Neviem, či im vadilo to, že som použil dopravu Holandsko...
Takže pozor na to aj pre ostatných. Nie je to také jednoznačné...
Ahoj, zisťujem situáciu ohľadom tvojej zásielky, pokúsim sa to vyriešiť.
14.3.
Windows Firefox
Caute, len som chcel urobit update mojho predchadzajuceho prispevku. Telefon OP5T mi bol dnes doruceny. Nebolo potrebne nic doplacat, cize za seba mozem povedat, ze objednavky s EU Express naozaj funguju a teda nie je potrebne ziadne clo/dph doplacat. Kraaasa! Dakujem aj Tomasovi Brestovanskemu za ochotu mi pomoct. Velka vdaka a spokojnost!
25.6.
Android Chrome
dravim, prispevok odo mna. Netyka sa presne temy, ale je vhodne na to upozornit nech to pre ostatnych sluzi ako lekcia. Zaroven aby som bol presny je to moja jedina ale realna skusenost:
Cca 25.5 som si objednal telefon, prisiel inej farby. Po zapnuti som zistil, ze touchscreen nefunguje. Skusilsom restart, vypnut, kabel bez kabla, reset do factory settings a update softu cez pc tool. Ani som stym nehol,. Kontaktoval som GB a rovnake rady + zopar nezmyselnych. Po case uznali aj z videa a obrazko .ze je naozaj nefunkcny. Teraz cakam kym fon dorazi do spanielska (zaslany pred 2 tyzdnami) a vratia mi peniaze. Bohuzial to tam kdesi uviazlo a ziadnu info okrem vstupu do spanielska nemam od 18ho Juna. Medzicasom som si objednal a zaplatil dalsi z GB , kedze mobil potrebujem. Mobil kupeny uz 19ho ale doteraz ho neposlali aj ked ho podla info o produkte mali. Nasledns som sa dotazoval kde to viazne, naco som dostal odpoved ze je out of stock (napriek tomu ze pri udaje o produkte to uvedene neni) Vzapeti ponukli moznost bud cakat na produkt (sami nevedeli dokedy) alebo vybrat alternativu s tym, ze rozdiel doplatia. Vyzera to ako ferova protiponuka za cakanie a nefer pristup, ale v skutocnosti kazdy z 28alternativnych fonov nemaju. To mi tiez az teta z GB musela povedat, s tym ze ja podla info z produkto neviem povedat ci to maju. Po hlupych konverzaciach som musel prist na to, ze tovar na sklade je ten, kde shipping date je za 2 az 3 dni. (Aby som bol uplny tak teta mi skor tvrdila ze shipping date musi byt aktualny, naco som ju korigoval ze taky fon nemaju ani jeden, naco sa opravila) Priznam sa, ze zacinam byt na to diletantstvo primerane nas..ty. Lekcii/navodov ako sa tomu vyhnut je hned niekolko, ale touz necham na vas...
Na pridanie príspevku musíte byť prihlásený.
Najnovšie príspevky
 
Copyright ©2018 - Fony.sk - webmaster - Valid XHTML 1.0 Transitional - Valid CSS - Atom - RSS - ISSN 1336-7188