Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk
Diskusia k článku
7 dní 21 hod
Windows Chrome
Fantazia.

//edit; tie blur prechody v tom videu su otravne a aj tie ciernobiele skokove zoomy posobia tak nervozne a kazia harmoniu z prirody a plynulosti videa. paci sa mi dopasovanie do hudby, tych efektov mi tam pride ale zbytocne vela. a trosku by som upravil aj fadeout do uplnej tmy :) som len laik, s videami som robil len s tymi z hier a aj to poriadne davno...
--
¯\_(ツ)_/¯
7 dní 20 hod
iPhone iPhone
je to prakticky automaticky zostrih, ktory som trosilinku zeditoval. o moznostiach tej appky sa chystam pripravit videorecenziu. tu som zvolil prilis odvazne prechody, aj mne samemu to prekaza. musim sa s tym este trochu viac zoznamit. vdaka za koment!
7 dní 18 hod
Windows Chrome
tu ide ako foti telefon nie videodokument tu riesite ale ako ta g6 fuuh dost pekne
7 dní 8 hod
7 dní 0 hod
Windows Internet Explorer
» lukass86: tu ide ako foti telefon nie videodokument tu riesite ale ako ta g6 fuuh dost pekne
už viem, že ide o 30 fotiek fotených širokouhlým objektívom
7 dní 7 hod
Apple Mozilla
mozno je to v nadpise trosku nestastne sformulovane. ide o fotky zhotovene sirokouhlym objektivom v maximalnej velkosti zmensene na 1600 x 1200 kvoli rychlejsiemu nacitaniu.
7 dní 5 hod
Windows Firefox
popravde za talychto svetelnych podmienok by som cakal "krajsie" fotky
--
goo.gl/qXHfRf
7 dní 5 hod
6 dní 8 hod
» Lenka: mozno je to v nadpise trosku nestastne sformulovane. ide o fotky zhotovene sirokouhlym objektivom v maximalnej velkosti zmensene na 1600 x 1200 kvoli rychlejsiemu nacitaniu.
LG G6 má formát 18 : 9 (2:1)
7 dní 5 hod
7 dní 4 hod
Apple Mozilla