Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk
Diskusia k článku
2 dni 8 hod
2 dni 7 hod
Windows Firefox
Lenka,

neber to prosím v zlom, ale tento článok je ukážkový PR článok portálu Heureka.sk, a preto by tak mal byť v záujme objektivity fony.sk jasne označený.

Toto nie je "TIP", ale článok s komerčným obsahom, pretože vyzdvihuje viaceré služby práve tohoto jedného portálu, hoci viaceré služby poskytuje množstvo ďalších portálov s podobným zameraním.

Niektoré info o reklamácii sú navyše neúplné, čo len potvrdzuje fakt, že "pomoc klientom pri reklamácii" je len zástupná téma zadávateľa tlačovej správy a prioritou je komerčný obsah.

;-)
--
♦ iPhone 4s ♦ OT-1035D ♦ Nokia N82 ♦ SE Xperia SP (C5303) ♦ SE 750i ♦ Siemens ME45
2 dni 6 hod
Windows Firefox
Asi tak. A nie je to prvykrat ani posledny zialbohu...
--
Samsung S7 + Nokia C7 + Xperia Z3C
2 dni 6 hod
Android Android
aj ja som rozmýšľal že fon si zakúpim cez net ale povedal som si či chcem problémy ak by sa nebodaj pokazil nie vždy je vhodný celý eshop skočím do kamennej a hotovo dovidenia vybavene...
2 dni 3 hod
Android Android
Kupujem len cez web u overenych predajcov a reklamacie riesim priamo u autorizovaneho servisu.
1 deň 17 hod
Windows Android
Viete mi niekto povedať ako mam postupovať keď po zakúpení tovaru som si spravil kopiu faktúry a blocku o zaplatení a teraz som zistil že originál mi manželka vyhodila???
1 deň 17 hod
iPad iPad
V dnesnej dobe bohuzial ani kladne hodnotenie eshopu nezabezpeci plynulu reklamaciu. Eshopy si vedie hodnotenia "vyrobit". Minule som kupoval cez eshop alko-tester.sk telefon. Najskor som mal velke problemy s dorucenim, pretoze kurier niekde stratil zasielku. Za to vsak eshop nemohol. Aj ked som uz tovar nechcel, lebo za ten cas som si kupil iny telefon inde, eshop ma presvedcil, aby som ho prebral. A tak po vyse tyzdni mi telefon prisiel. Na druhy den som zaslal mail na eshop, ze telefon chcem vratit. Odpisali mi, ze dobre, a tak som bral iformaciu o vrateni penazi v ramci 14-dnovej lehoty za splnenu. Telefon som zaslal nazad 13. den od prebratia. Eshop obdrzal telefon 17. den a viete si predstavit: uz mi peniaze vratit nechcu, lebo zevraj som ich nedostatocne informoval o mojom umysle vratit tovar. Katastrofa.
1 deň 16 hod
Windows Firefox
» Fazotron: Viete mi niekto povedať ako mam postupovať keď po zakúpení tovaru som si spravil kopiu faktúry a blocku o zaplatení a teraz som zistil že originál mi manželka vyhodila???
Pri e-shopoch a reklamácii "na diaľku" by som v živote ako zákazník neposlal originál faktúry, či bločku ... pretože to je jediný dôkaz o zmluvnom vzťahu. Seriózny e-shop Ti uzná aj kópiu bez toho, aby Ťa vyzýval na zaslanie originálov (vie ťa totiž stotožniť aj podľa tých kópií). A nemaj obavy, vie aj odhaliť prípadný podvod, ak by si chcel na kópie dokladov niekoho iného vyreklamovať svoj tovar. ;-)
--
♦ iPhone 4s ♦ OT-1035D ♦ Nokia N82 ♦ SE Xperia SP (C5303) ♦ SE 750i ♦ Siemens ME45
1 deň 16 hod
Windows Firefox
» Borland: V dnesnej dobe bohuzial ani kladne hodnotenie eshopu nezabezpeci plynulu reklamaciu. Eshopy si vedie hodnotenia "vyrobit". Minule som kupoval cez eshop alko-tester.sk telefon. Najskor som mal velke problemy s dorucenim, pretoze kurier niekde stratil zasielku. Za to vsak eshop nemohol. Aj ked som uz tovar nechcel, lebo za ten cas som si kupil iny telefon inde, eshop ma presvedcil, aby som ho prebral. A tak po vyse tyzdni mi telefon prisiel. Na druhy den som zaslal mail na eshop, ze telefon chcem vratit. Odpisali mi, ze dobre, a tak som bral iformaciu o vrateni penazi v ramci 14-dnovej lehoty za splnenu. Telefon som zaslal nazad 13. den od prebratia. Eshop obdrzal telefon 17. den a viete si predstavit: uz mi peniaze vratit nechcu, lebo zevraj som ich nedostatocne informoval o mojom umysle vratit tovar. Katastrofa.
Odstúpenie od zmluvy je možné maximálne do 14 dní odo dňa doručenia tovaru. Mnohí však nevedia, že odstúpiť od zmluvy je možné aj od okamihu odoslania objednávky do okamihu doručenia tovaru. Je to síce nefér voči predajcom, ak je už tovar na ceste k zákazníkovi (poštovné už obchodník uhradil), ale zákon je jasne na strane zákazníka.

To znamená, že ak prvý balík kuriér stratil (= nebol Ti doručený) a ďalší je ešte len na ceste k Tebe, kľudne môžeš odstúpiť od zmluvy.
--
♦ iPhone 4s ♦ OT-1035D ♦ Nokia N82 ♦ SE Xperia SP (C5303) ♦ SE 750i ♦ Siemens ME45
Na pridanie príspevku musíte byť prihlásený.
Najnovšie príspevky
 
Copyright ©2017 - Fony.sk - webmaster - Valid XHTML 1.0 Transitional - Valid CSS - Atom - RSS - ISSN 1336-7188