Tesco mobile obmedzuje volania zadarmo: 1 000 minút na 30 dní

Operátor sa chce chrániť proti špekulantom. Od 31.marca 2015 upravuje podmienky volaní zadarmo pre zákaznikov, ktorí maju svoju SIM kartu na dobíjanie kreditu prepojenú s číslom vernostnej karty Clubcard.

Úprava má za cieľ zabrániť zneužívaniu služby a chrániť tak bežného zákazníka, aby mohol využívať služby v rovnakej kvalite ako doteraz. Zákazníci si budú môcť i naďalej medzi sebou volať zadarmo, ale volania už nebudú neobmedzené a budú podmienené dobitím kreditu. Strop je 1 000 minút na 30 dní. Po uplynutí 30 dní alebo po vyčerpaní 1 000 minút si volajú len za 1 cent za minútu.

Dôvodom úpravy podmienok využívania volaní zadarmo medzi zákazníkmi Tesco mobile je zabránenie zneužívaniu výhod špekulantmi, ktorí službu neúmerne zaťažujú. Úprava podmienok sa bežného zákazníka služieb Tesco mobile nedotkne.

”Podmienky sme upravili na mieru bežného zákazníka, aby sme ho ochránili a zabezpečili mu vysokú kvalitu služieb, na ktorú je zvyknutý,” uviedla hovorkyňa Tesco mobile Zuzana Lošáková.

Čo znamená úprava podmienok pre zákazníka?

- Ak si zákazník dobíja kredit pravidelne a neprevolá mesačne viac než 1 000 minút na čísla Tesco mobile, zmena sa ho nijako nedotkne.

- Zákazník, ktorý si nedobíja kredit pravidelne alebo si ho zabudne po 30 dňoch dobiť, volá na čísla Tesco mobile len za symbolický 1 cent. Stačí, keď kredit opätovne dobije a získava na ďalších 30 dní až 1 000 minút volaní na čísla Tesco mobile zadarmo.

- Zákazníci, ktorí vyčerpajú 1 000 minút skôr, než uplynie 30 dní od dobitia, t.j. majú vyššie komunikačné potreby, volajú naďalej za jeden cent za minútu. Napríklad za 100 minút nad rámec volaní zadarmo zákazník zaplatí len 1 euro.

ikona

Tesco mobile: dvojnásobok kreditu a volania zadarmo (2. 4. 2013)Virtuálny operátor Tesco mobile prináša od 3. apríla 2013 pre svojich zákazníkov predplatených kariet a členov programu Clubcard dvojnásobok kreditu pri každom dobití. Navyše si môžu medzi sebou volať úplne zadarmo.

Zákazníci budú informovaní o úprave podmienok prostredníctvom SMS správy. Takisto im príde upozornenie v prípade prečerpania 1 000 minút či uplynutí 30-dňovej lehoty.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Pavol 13.02.2015 - 18:28

úbohé a trápne výhovorky. Jediný ich motív je vytrieskať z ľudí čo najviac prachov. Chamtivosť a nenažranosť na entú, typické Slovenské správanie. Úbohosť a malosť vládne Slovesnku

Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

mental.disease13.02.2015 - 18:38 Trvalý odkaz

Áno Tesco Mobile vytrieskava nehorázne ba najväčšie prachy. 1000 minút zadarmo potom jeden cent/minúta hrozné. K tomu najdrahší net, najdrahšie sms, nehorázne volanie do cudzej siete za 5c..

Pavol13.02.2015 - 18:59 Trvalý odkaz

sa zobuď! 1000 minút je len do vlastnej siete a aj to až po dobití kreditu, a minútova tarifikácia ihneď mení tzv. "výhodnosť"! sa pozri do rakúska a potom tu niečo trep o výhodnosti

Pavol13.02.2015 - 19:04 Trvalý odkaz

výhodné je napríklad 1000 minút alebo sms (ľubovoľná kombinácia podľa čerpania) do všetkých sieti a 3000 MB dát a to všetko za 9,9 eur mesačne a bez viazanosti ako hot.at a Keď to vedia dať v rakúsku kde majú iné náklady a platy na zamestnancov tak by to mohlo kľudne byť aj na slovensku keby niekto (O2) nebol špinavo a chamtivo nenažraný.

galaxi14.02.2015 - 07:08 Trvalý odkaz

mam vyhodu, ze nemam tesco. Mam sovu5 150e bonus a o2fer 150e bonus a zlaty stari funfon.

Celá diskusia 17 príspevkov