O2 má od piatka v Kysuckom Novom Meste rozsiahly výpadok služieb cez 3G (aktualizované)

Čitateľ Milan nás informoval, že od piatka 12. decembra, približne deviatej hodiny ráno, má O2 dlhodobý výpadok hlasových a dátových služieb v 3G sieti. Zákazníci tak nemôžu telefonovať ani využívať dátové služby.

Informáciu nám potvrdili aj na infolinke operátora a zákazníkom odporúčajú zmeniť si nastavenia siete z 3G na 2G alebo si manuálne zvoliť operátora Telekom. Vtedy je ale potrebné povoliť v nastaveniach mobilných dát používanie v roamingu, keďže pri tomto výpadku využívajú zákazníci národný romaning poskytovaný práve Telekomom.

Výpadok služieb je naozaj rozsiahly, o čom svedčí jeho dĺžka. Týka sa však len lokality Kysuckého Nového Mesta. Na ostatných miestach problémy so sieťou O2 neeviduje. Na oprave sa intenzívne pracuje, kedy bude problém odstránený sme sa zatiaľ nedozvedeli.

Keď 3G sieť opäť naskočí, nezabudnite si v nastaveniach mobilných dát zrušiť používanie v roamingu. Aby ste sa po najbližšej ceste do zahraničia nepozastavovali nad výškou faktúry.

Doplnené 14. 12. o 19:50 hod.:

V podvečer sme dostali od operátora informáciu, že výpadok v Kysuckom Novom Meste je odstránený a všetky služby sú opäť funkčné. Pre istotu O2 odporúča reštart telefónu, aby sieť korektne fungovala.

Zaznamenali ste výpadok aj vy? Ako ste ho riešili?

Za čitateľský tip ďakujeme.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu