O2: vyššie výnosy a 1,471 milióna zákazníkov

K 30. septembru 2013 vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 14 %. Operátor zároveň dosiahol v mesiacoch január až september kladný prevádzkový zisk, ktorý oproti vlaňajšku vzrástol takmer o štvrtinu.

O2 dosiahlo v prvých troch kvartáloch tohto roka výnosy vo výške 154,9 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje ich 9,4 % nárast. Prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA) oproti vlaňajšku vzrástol takmer o 24,2 %.

Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v mesiacoch január až september 2013 výšku 7,0 €, pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 14,8 €, čo znamená priemerné ARPU približne 10,92 € mesačne. Priemerný mesačný výnos je opäť nižší než v predchádzajúcom období, kedy to bolo približne 11,74 €.

K 30. septembru 2013 dosiahol počet aktívnych zákazníkov 1,471 miliónov. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 14 %, pričom od začiatku roka 2013 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 117-tisíc. Za týmto nárastom stál 21 % medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na takmer 740-tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o vyše 7 % na takmer 732-tisíc.

Podiel zákazníkov fakturovaných služieb na celkovej zákazníckej báze spoločnosti stúpol medziročne o 3 percentuálne body na 50,3 %. O2 tak prvýkrát zaznamenalo vyšší podiel zákazníkov fakturovaných služieb než zákazníkov s predplatenou kartou.

ikona

O2: rástli výnosy i počet zákazníkov (6. 11. 2012)Hospodárske výsledky za prvé tri kvartáli tohto roka vedenie spoločnosti potešili. K 30. septembru 2012 vzrástla zákaznícka báza spoločnosti o 19,8 % na vyše 1,292 mil. aktívnych zákazníkov.

Od 1. januára 2013 do 30. septembra 2013 si zákazníci do siete O2 preniesli už takmer 88-tis. telefónnych čísel.

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

galaxi 05.11.2013 - 20:45

Len tak ďalej. Už sa teším ako O2 zníži cenu 13€c za minútu.

dolezite_upozornenie06.11.2013 - 10:13 Trvalý odkaz

Predpokladám že tie čísla sú vrátane Tesco mobile. Bolo by zaujímavé vidieť porovnanie oddelene, a mať aj výsledky za Tesco Mobile. Redakcia, môžete skúšať štastie a zisťovať :-)

Brankooo06.11.2013 - 11:00 Trvalý odkaz

Tesco mobile ma strasne vela dochodcou... ja sam pouzivam O2 a som velmi rad ze od orandzovej som po 11 tich rokoch odisiel... ked mi ponukli telefon "orange dublin" za 29€ povedal som konecna... mal som s nimi za posledny rok 5 reklamacii... nikdy viac

Lenka Ivančíková06.11.2013 - 11:08 Trvalý odkaz

Ano, do celkoveho poctu zakaznikov O2 su zaratani aj pouzivatelia SIM kariet Tesco mobile. Ich aktualny pocet zistujeme.

TBS06.11.2013 - 13:29 Trvalý odkaz

zaujímavá je tá kolísavá tendencia T-mobile-u a orange-u :) , o2 prakticky priamka

Celá diskusia 9 príspevkov