O2: Q1 2012 priniesol nárast výnosov

Vyššie výnosy, nárast počtu zákazníkov a kladný prevádzkový zisk. S výsledkami za prvý kvartál 2012 môže byť operátor spokojný.

O2 dosiahlo v prvom štvrťroku 2012 výnosy vo výške 43,9 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje 27 % nárast. O2 zároveň dosiahlo v úvodnom kvartáli roku 2012 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol viac než dvojnásobne.

Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v prvých troch mesiacoch roka 2012 výšku 8,1 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 16,1 €.

Prečítajte si: Telekom: úspešný Q1 2012 (10. 5. 2012)

K 31. marcu 2012 dosiahol počet aktívnych zákazníkov takmer 1,217 miliónov. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o

28,4 %, pričom od začiatku roka 2012 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o takmer 52 800 zákazníkov. Za týmto nárastom stál 41,7 % medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na takmer 539-tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 19,5 % na 678-tisíc.

Koncom marca 2012 pokrýval mobilný operátor O2 vlastnou sieťou už 95,2 % populácie Slovenska. Toto pokrytie umožnilo realizovať vyše 90 % volaní vo vlastnej sieti. Zvyšné volania sa zrealizovali v režime národného roamingu.

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.

Prečítajte si: O2: medziročný nárast zákazníkov o vyše 283-tisíc (17. 2. 2012)

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

huje® 10.05.2012 - 13:43

Blahoželám :-)

Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

mental.disease10.05.2012 - 15:47 Trvalý odkaz

Podla analytickej agentúry P.K. už nemali pôsobiť na SVK a oni maju zisky..
:-)))))

Manobb10.05.2012 - 18:22 Trvalý odkaz

Koho sponzoruje Hujer, tomu sa predsa musí dariť, či ?

P.S.: Najdôležitejšie čísla nie sú %-tné nárasty, ale absolútne čísla, napr.: ARPU x počet aktívnych zákazníkov ... Z percent sa žiadny operátor nenaje. Z percent sa živia len PR články a ovečky ... (bavíme sa o eurách, to len aby si to Hujer nevysvetlil inak)

huje®10.05.2012 - 18:48 Trvalý odkaz

Reakcia na príspevok
Manobb "Koho sponzoruje Hujer, tomu sa predsa musí dariť, či ? P.S.: Najdôležitejšie čísla nie sú %-tné nárasty, ale absolútne čísla, napr.: ARPU x počet aktívnych zákazníkov ... Z percent sa žiadny operátor nenaje. Z percent sa živia len PR články a ovečky ... (bavíme sa o eurách, to len aby si to Hujer nevysvetlil inak)"
====================================

Manobb, Klídek. Ticho, Teplo, Tekutiny, Tíšenie bolesti a v najhoršom aj Transport :-)

P.S.: Prečítaj si ten nezmysel po sebe :-D Stačí prvá veta aby si sa veľmi neunavil.

Rastislav.j10.05.2012 - 19:06 Trvalý odkaz

mental.disease
uveď, aké malo vtedy O2 programy a prečo iné ich teda O2 muselo vymeniť.

Celá diskusia 35 príspevkov