ČSOB MultiBanking: pripojte si do aplikácie účty iných bánk

Na prezeranie zostatku a pohybov na účte vedenom v inej banke môžete použiť aj mobilnú aplikáciu ČSOB. Nová funkcia je dostupná pre používateľov Androidu a iOS.

ČSOB ako prvá banka na Slovensku sprístupnila svojim klientom službu MultiBanking. Na jednom mieste tak máte prehľad nielen o účte vedenom v ČSOB, ale môžete si pripojiť účet inej banky. V prvej fáze zatiaľ iba z Tatra banky, neskôr pribudnú aj ďalšie.

Služba nie je spoplatnená a pripojenie účtu vyriešite priamo v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking. Cez znamienko plus v pravej hornej časti obrazovky v sekcii Moje produkty alebo cez položku Viac. Tam zvolíte Pridať účet inej banky, vyberiete banku, potvrdíte Súhlas na informovanie o účte a na vykonanie platobnej operácie, a prihlásite sa do prostredia druhej banky.

Pokiaľ nebudete na pridanie účtu TB používať druhý mobil s aplikáciou Čítačka alebo plastovú čítačku s platobnou kartou, pripravte sa na preklikávanie medzi aplikáciou ČSOB a mobilnou Čítačkou Tatra banky.

Viackrát budete musieť overiť svoju identitu a potvrdiť súhlas cez kód z čítačky. Dá sa to ale vďaka multitaskingu zvládnuť aj na jednom zariadení. O udelení súhlasu so sprístupňovaním informácií o účte vás Tatra banka bude informovať e-mailom. Po 90 dňoch vás banka z legislatívnych dôvodov požiada o reaktiváciu účtu.

Mobilnú aplikáciu ČSOB SmartBanking si stiahnete z obchodov Google Play a App Store.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu