Ako vyriešiť problémy s kvalitou hovoru cez VoLTE na sérii Galaxy S10

Mnohí majitelia najnovších top modelov radu Galaxy S10 hlásili problém so stabilitou hovoru, ktorý bol realizovaný s použitím technológie VoLTE. Samsung o nepríjemnej situácii vie a poradil riešenie.

O tom, že je to globálny problém, svedčia ohlasy zákazníkov z celého sveta, Slovensko nevynímajúc. Pokiaľ telefonujete zo svojho smartfónu Galaxy S10, možno aj vy ste mali skúsenosť, že zvuk hovoru vypadával, občas ste sa s volanou stranou nepočuli, alebo sa dokonca hovor prerušil. Podľa našich zistení nie je dôležité, akého mobilného operátora využívate.

Dočasne mohla pomôcť deaktivácia VoLTE, no tento nepríjemný problém by už mala vyriešiť posledná aktualizácia, ktorá je výrobcom sprístupnená pre všetkých vlastníkov zariadení série Galaxy S10.

Od slovenského zastúpenia Samsungu sme dostali nasledovné vyjadrenie: "Samsung na Slovensku pred časom zaznamenal nestabilitu hovorov realizovaných technológiou VoLTE prostredníctvom siete Orange u mobilných telefónov radu Galaxy S10 zakúpených vo voľnej distribúcii. V tejto súvislosti vydal softvérovú aktualizáciu, ktorá by túto záležitosť mala vyriešiť. Dotknutým používateľom teda odporúčame aktualizovať softvér svojho telefónu (verzia SC8 / SCA). V prípade pretrvávajúcich problémov by mali používatelia po zrealizovanej aktualizácii zálohovať svoje dáta a telefón uviesť do továrenských nastavení. Pokiaľ by ani tento postup neviedol k náprave, žiadame zákazníkov, aby kontaktovali našu infolinku na telefónnom čísle 0800 726 786, na základe čoho situáciu individuálne preveríme."

Dorazila opravná aktualizácia aj na vaše zariadenie, a pomohla odstrániť problém? Budeme radi, ak sa o svoje skúsenosti poradíte s ostatnými v diskusii pod článkom.

Diskusia k článku:

Začať diskusiu